2025-04-04, 23:22
Medlem
Pruttgrottas avatar
Kvällens alla inlägg från Gräddis som nu alltså återigen gått och blivit singel.
Första och sista klippet är uppladdade på hennes TikTok wall och de två mellersta är storys.

https://gofile.io/d/fOtS2k
Citera
2025-04-04, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Kvällens alla inlägg från Gräddis som nu alltså återigen gått och blivit singel.
Första och sista klippet är uppladdade på hennes TikTok wall och de två mellersta är storys.

https://gofile.io/d/fOtS2k

Jag gillar foliedressen och cowboybotsen, perfekt kombination
Citera
2025-04-05, 11:13
Medlem
Undrar hur många gånger rooomisen och Gräddis blir ihop i helgen? Jag gissar på minst en gång
Citera
2025-04-05, 15:53
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar hur många gånger rooomisen och Gräddis blir ihop i helgen? Jag gissar på minst en gång

Börjar bli trångt om Saligheten i bunkrarna på vandrarhemmet nu? Turistsäsong drar igång. Och Verkligheten Knackar på dörr?

Inte som i karga januari, när man kanske fick stå ut med en och annan ” Lost in Translation” här å där.., men kunde inreda/ härja/Livea rätt fritt?? Och ”Tjära ner sig i Habibi” i 80-sängen?

Tanten valde prasslande klänning i fallskärmsmaterial och vittrande framtand på lokal igår, istället för tandläkare och KebabDjäsus då?

Hon var dessutom förkyld, sa hon och nös i glaset.
Så ja. Trevligt att dela sovsalsbunker med.
Citera
2025-04-05, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Börjar bli trångt om Saligheten i bunkrarna på vandrarhemmet nu? Turistsäsong drar igång. Och Verkligheten Knackar på dörr?

Inte som i karga januari, när man kanske fick stå ut med en och annan ” Lost in Translation” här å där.., men kunde inreda/ härja/Livea rätt fritt?? Och ”Tjära ner sig i Habibi” i 80-sängen?

Tanten valde prasslande klänning i fallskärmsmaterial och vittrande framtand på lokal igår, istället för tandläkare och KebabDjäsus då?

Hon var dessutom förkyld, sa hon och nös i glaset.
Så ja. Trevligt att dela sovsalsbunker med.

Tanten rockar nu loss i en illasittande aftonklänning som tydligen ska vara kvällens outfit. Påminner lite om ett falurött korvskinn som kasar ner för den magra uppenbarelsen. Hon hade visst shoppat mycket idag. Tänk om hon istället hade sökt jobb eller bostad under alla ändlösa timmar som läggs på outfits. I såfall hade hon sannolikt varit på en helt annan plats i livet idag än i en 80-säng i en bunker...
Senast redigerad av Florman 2025-04-05 kl. 17:51.
Citera
2025-04-05, 18:22
Medlem
MaeWests avatar
Personligen tycker jag det är "toppen" att Pia Pissfitta sätter sprätt på sina stålars! Ju mer hon bränner, desto snabbare tar de slut.
Varför inte lyckönska Knäckehäxan till att ha ett liv i sus o dus så här inför sommaren? Tids nog kommer sanningen ikapp "kärringen".

Hon super, kliar sina vårtor, luktar illa både ut-och invändigt. Tänderna rasar, levern krullar ihop sig i dödsångest, men ändå kämpar hon järnet att kaxigt sätta näsan i vädret och be omgivningen att fucka off...Imponerat världsfrånvänt.

Trump monterar ner Europa, men Pia pissfitta, hon shoppar loss o super skallen i bitar!

Krafs-krafs i håret!
Citera
2025-04-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Personligen tycker jag det är "toppen" att Pia Pissfitta sätter sprätt på sina stålars! Ju mer hon bränner, desto snabbare tar de slut.
Varför inte lyckönska Knäckehäxan till att ha ett liv i sus o dus så här inför sommaren? Tids nog kommer sanningen ikapp "kärringen".

Hon super, kliar sina vårtor, luktar illa både ut-och invändigt. Tänderna rasar, levern krullar ihop sig i dödsångest, men ändå kämpar hon järnet att kaxigt sätta näsan i vädret och be omgivningen att fucka off...Imponerat världsfrånvänt.

Trump monterar ner Europa, men Pia pissfitta, hon shoppar loss o super skallen i bitar!

Krafs-krafs i håret!
Du har alltså luktat på henne?
Citera
2025-04-05, 19:20
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du har alltså luktat på henne?

Det tror jag inte att man behöver eller vill?

Att svabba golv i urin, redan där vill man inte undersöka odörer mer??
Citera
2025-04-05, 19:33
Medlem
Citat:
Det tror jag inte att man behöver eller vill?

Att svabba golv i urin, redan där vill man inte undersöka odörer mer??
Var ju ett bra tag sen dock. Lukten kan ha gått ur.
Citera
2025-04-05, 19:34
Medlem
vonDys avatar
Frågan är nu, KebabDjäsus har upptäckt hennes ohygien?
Även insett att Tanten inte vill dela Kappsäcken med honom ( och hans skammande Fru/Flickvän?)

FylleDamen, i sin Size Zero- Fallskärmsklänning är ”Zingel” på ” Killjakt” åter, nyser i de välfyllda glasen, för är förkyld..🙄 Så vad händer??
Citera
2025-04-05, 19:40
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Var ju ett bra tag sen dock. Lukten kan ha gått ur.

Somliga odörer stannar.
Citera
2025-04-05, 20:07
Medlem
Citat:
Somliga odörer stannar.
Jaha. Ja säger du det har du uppenbarligen mer erfarenhet på området än jag har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in