2025-04-03, 21:05
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Såg ju faktiskt mer lovande ut än jag trodde när man först läste Naked Gun remake. Hoppas de kan få till något lite annat än en typisk "movie" parodi.
samma här faktiskt. Undrade hur man skulle få liam att fylla den rollen men det här verkade lite coolt.
Family guy humor förhoppningsvis.
Citera
2025-04-03, 21:11
Avslutad
Får dåliga vibbar av trailern. Musikvalet, cgi-blodet… Liam känns fel i rollen som Drebin, kan han ens göra komedi?

Visst kommer jag se den men förväntningarna är inte höga.

-foul
Citera
2025-04-03, 21:38
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldandfoul
Får dåliga vibbar av trailern. Musikvalet, cgi-blodet… Liam känns fel i rollen som Drebin, kan han ens göra komedi?

Visst kommer jag se den men förväntningarna är inte höga.

-foul
Det som kännetecknade Leslie Nielsen var just hans gravallvarliga "delivery" i de mest löjliga av situationer.
Tycker att Neeson är ett synnerligen bra val.
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Såg ju faktiskt mer lovande ut än jag trodde när man först läste Naked Gun remake. Hoppas de kan få till något lite annat än en typisk "movie" parodi.
Tänkte precis som dig. Min första tanke var "åh nej!". Skitdum remake eftersom ingen kan göra göra rollen lika bra som Leslie Nielsen gjorde den.

Men så fort jag såg att det handlade om Liam Neeson i rollen som hans son, så tänkte jag om. Kan bli riktigt roligt.

Tyvärr så tyckte jag inte att trailern gav så mycket, men den var ju rätt kort å andra sidan.
Citera
2025-04-03, 21:38
Medlem
GormDenGamles avatar
Paul Walter Hauser är med. Då ska den ses. Glimrande skådespelare.
För övrigt tror jag filmen är skit.
Citera
2025-04-03, 21:50
Medlem
Duvlorts avatar
Hoppas den inte blir lika bra som remaken av Rosa Pantern, den var ju katastrofal med Steve Martin.
Citera
2025-04-03, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Det som kännetecknade Leslie Nielsen var just hans gravallvarliga "delivery" i de mest löjliga av situationer.
Tycker att Neeson är ett synnerligen bra val.

Tänkte precis som dig. Min första tanke var "åh nej!". Skitdum remake eftersom ingen kan göra göra rollen lika bra som Leslie Nielsen gjorde den.

Men så fort jag såg att det handlade om Liam Neeson i rollen som hans son, så tänkte jag om. Kan bli riktigt roligt.

Tyvärr så tyckte jag inte att trailern gav så mycket, men den var ju rätt kort å andra sidan.

Mja vi får väl se vem som får rätt. Som sagt jag kommer se den men ribban ligger nere på golvet.

Å andra sidan kan det bara bli bättre därifrån.

-foul
Citera
2025-04-04, 00:52
Medlem
Jungman-Janssons avatar
Försenat aprilskämt var min första tanke.
Är osäker på vad jag tänker om den här idéen.

Producerad av Seth Macfarlane och skriven av 2 personer som var manusförfattare till de tre sista (och sämsta) säsongerna av How I met your mother+regissören själv som har en väldigt inkognito lista av meriter på IMDB, så det lutar åt; förmodligen inte särskilt bra.
Senast redigerad av Jungman-Jansson 2025-04-04 kl. 01:07.
Citera
2025-04-04, 01:11
Medlem
kuddenchristos avatar
Nu avslöjar jag slutet av den tredje filmen.

Citera
2025-04-04, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Om det är sant. Kan ju vara AI.
Men det var länge sedan någon skakade liv i genren.

Men varför inte skapa nya karaktärer istället för att återvinna gamla?

Jag tycker han Seth har gjort mer än nog och borde lägga ner och släppa fram nya förmågor...
Men som Jokern sa och jag förvanskar: "You either die a star or live long enough to release avdaknade remakes, reboots, reimaginings, prequels, sequels, presequelniquels and when your slop eventually flops cause you can't stop, always blame the audience for being racist/homophobic/transphobic. Weird weird. It's Hollywood, baby!"

Med klagomål och gnäll ur vägen så vill jag se filmen bara för att Liam Neeson.
Citera
2025-04-04, 18:52
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Har längtat men inget i trailern gjorde att jag drog på smilbanden ens så vi får se vad detta blir.
Citera
2025-04-04, 18:54
Medlem
Bret-Harts avatar
Väldigt kort trailer, men kan funka ändå av det lilla jag såg
Citera
2025-04-04, 21:48
Avslutad
Den enda humorn jag tycker om är denna, men Liam Neeson som Franks son? Nä INGEN kan ersätta Leslie Nielsen i denna typen av film, möjligen om de tagit in Charlie Sheen så hade det kunnat någorlunda fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in