Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Jag kör e3d på npp även om eod garanterat är mer optimalt. Men jag avskyr att sticka mig, så...
Hur mycket Npp ska du ta? Vad blir det totalt tillsammans med testo?
Npp kickar in snabbt!!
Halloj
100mg npp e3d och testo e 250 mg e3d (men funderar på att öka till 375 mg (1,5ml) e3d
Idag vankades ben
Har inte skrivit mina senaste pass då det varit fullt upp med annat.
Idag vankades som sagt ben, efter att haft en vilodag igår, en äkta vilo+ätardag. Låg på soffan och kollade igenom Lord of the ring i ett svep. Härligt att bara ligga och njuta.
Där mot slutet när Sam (true hero) Säger "I cant Carry it for you, BUT I CAN CARRY YOU" och slänger upp Frodo den veke fan på ryggen och bär honom sista biten upp för berget, FAN så taggad jag blev inför mitt benpass då.
Jag menar, om Sam efter alla bravader har ork och energi att bära skiten Frodo, då ska nog fan jag klara av att beta av ett rejält benpass.
Sagt å gjort så vaknade jag på morgonen trött som fan (sov jättedåligt i natt), men det är inget lite koffein löser, så begav jag mig på gymmet, kändes lite smått som Sam och Frodos resa faktiskt, eller inte.
Kom iaf till gymmet, och tänkte, "Fuck it", jag bara kör, så har inget direkt att skriva om olika övningar, set/reps, inte mer än att jag körde en jävla massa squats, sen några till, och lite till, pressade vaderna lite extra i mina sista sets. När jag sen knappt kunde stå på benen så tog jag mig skakandes ner till "maskindelen" för att likt en disktrasa krama ur dom sista dropparna som fanns kvar i mig genom att köra lite benspark.
Nu sitter jag här, precis ätit 0.5 kg kött med lite potatis och mår allmänt gott.
Köpte mig en flaska "Straight outta Grönby" idag som jag tänkte testa och småsmutta lite på i soffan till en film.
Nu är Murphy mätt, härligt utmattad och redo för soffan.
/Murphy