2025-03-22, 13:48
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Haha ingen fara kompis
Jag snackar med Syster Ratch, så kanske du kan få rummet bredvid mitt wiiiii

/Murphy

Jaaaa! Jävlar vad lajbans vi kommer att ha det! Kom på en grej: Jag avskyr att sticka mig (fan, ska ju göra det i dag) men tänker att Ratchan bara äääälskar det. Jag är dock lite rädd för henne. Kan du lyssna om hon vill göra det åt mig?
Citera
2025-03-25, 14:47
Medlem
CuckoosNests avatar
Idag blev en tutt dag.

Har fått lägga om lite i hur min träning är planerad pga ny tjänst på jobbet som kräver mycket mer energi och tid av mig. Så sagt och gjort la jag om lite i upplägget och idag blev alltså en bröstdag (vem gillar inte ett gott bröstpass).

Kände mig lite trött. men lät inte det hindra mig, så en banan senare stod jag sen där, redo för första övningen som var Bänkpress, resulterade i 8 hårda set, för att sen gå över till 4 set stående kabelflyes.
Därefter kändes peppen lika stark som inför Slaget vid Mordors svarta port, och brösten krävde att få pressa mer, så det fick dom.
La mig på en bänk och körde 4 set Uppåtlutad hantelpress, följt av 3 set pullover (Nej inte tröjmodellen). Efter det hoppade jag vidare och körde 3 set gamla hederliga Peck deck för att krama ur det sista ur bröstet.

Magen har ju inte fått så mycket uppmärksamhet så tänkte, varför inte.
5 Set Hängande benlyft
5 Set Crunches.

Efter detta var jag så där härligt trött i musklerna och längtade hem efter min tonfiskgryta som jag visste väntade i kylen.

Så passet idag var som sagt: (samtliga var mellan 8-12 reps)
Bänkpress 6 Set
Stående Kabelflyes 4 Set
Uppåtlutad Hantelpress 3 Set
Pullover 3 Set
Pec Deck 3 Set

Hängande Benlyft 5 Set
Crunches 5 Set

/Murphy
Citera
2025-03-25, 14:48
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Jaaaa! Jävlar vad lajbans vi kommer att ha det! Kom på en grej: Jag avskyr att sticka mig (fan, ska ju göra det i dag) men tänker att Ratchan bara äääälskar det. Jag är dock lite rädd för henne. Kan du lyssna om hon vill göra det åt mig?

Det löser vi, "nu kommer det sticka till lite här"

Jag "tycker om" stick dagarna, men det är bara någon hjärngrej typ, det taggar mig för nya pass
Citera
2025-03-25, 16:03
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Idag blev en tutt dag.

Har fått lägga om lite i hur min träning är planerad pga ny tjänst på jobbet som kräver mycket mer energi och tid av mig. Så sagt och gjort la jag om lite i upplägget och idag blev alltså en bröstdag (vem gillar inte ett gott bröstpass).

Kände mig lite trött. men lät inte det hindra mig, så en banan senare stod jag sen där, redo för första övningen som var Bänkpress, resulterade i 8 hårda set, för att sen gå över till 4 set stående kabelflyes.
Därefter kändes peppen lika stark som inför Slaget vid Mordors svarta port, och brösten krävde att få pressa mer, så det fick dom.
La mig på en bänk och körde 4 set Uppåtlutad hantelpress, följt av 3 set pullover (Nej inte tröjmodellen). Efter det hoppade jag vidare och körde 3 set gamla hederliga Peck deck för att krama ur det sista ur bröstet.

Magen har ju inte fått så mycket uppmärksamhet så tänkte, varför inte.
5 Set Hängande benlyft
5 Set Crunches.

Efter detta var jag så där härligt trött i musklerna och längtade hem efter min tonfiskgryta som jag visste väntade i kylen.

Så passet idag var som sagt: (samtliga var mellan 8-12 reps)
Bänkpress 6 Set
Stående Kabelflyes 4 Set
Uppåtlutad Hantelpress 3 Set
Pullover 3 Set
Pec Deck 3 Set

Hängande Benlyft 5 Set
Crunches 5 Set

/Murphy

Bra jobbat! Ett "skönt" pass utifrån övningar och ordningsföljd
Extra stilpoäng för formuleringen "...så en banan senare stod jag sen där" 🍌👏
Citera
2025-03-25, 16:09
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Det löser vi, "nu kommer det sticka till lite här"

Jag "tycker om" stick dagarna, men det är bara någon hjärngrej typ, det taggar mig för nya pass

Haha, det var exakt så jag såg det framför mig. Fast det skulle kunna vara en annan sjuksköterska. En porrig rackare.

Jag vet vad du menar med att du tycker om stickdagarna. Min skruvade, ena hjärnhalva förknippar det med den där extraväxeln av styrka och återhämtning samtidigt som andra delen av hjärnan är 5 år och livrädd
Citera
2025-03-25, 17:55
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Bra jobbat! Ett "skönt" pass utifrån övningar och ordningsföljd
Extra stilpoäng för formuleringen "...så en banan senare stod jag sen där" 🍌👏

Haha ja bananer är en bra motivator 😅

Citat:
Haha, det var exakt så jag såg det framför mig. Fast det skulle kunna vara en annan sjuksköterska. En porrig rackare.

Jag vet vad du menar med att du tycker om stickdagarna. Min skruvade, ena hjärnhalva förknippar det med den där extraväxeln av styrka och återhämtning samtidigt som andra delen av hjärnan är 5 år och livrädd

Haha Ja man gör ju den konstiga kopplingen.
På tal om stickdagar så fick jag idag hem Npp, ska bli riktigt intressant att se hur utveckligen blir med den. 💪🏽
Citera
2025-03-25, 20:21
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Haha ja bananer är en bra motivator 😅

Haha Ja man gör ju den konstiga kopplingen.
På tal om stickdagar så fick jag idag hem Npp, ska bli riktigt intressant att se hur utveckligen blir med den. 💪🏽

Npp minsann! Beställde du från samma shop som jag och Winny? Alltså, jag ÄLSKAR Npp, så galet mycket vassare än deca!
Citera
2025-03-25, 21:01
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Npp minsann! Beställde du från samma shop som jag och Winny? Alltså, jag ÄLSKAR Npp, så galet mycket vassare än deca!

Blev ingen online beställning denna gången, min gamle ”fysiska” kontakt var tillbaka, så jag passade på att köpa.
Det ska bli riktigt spännande att se vad Npp kommer göra för gamle Murphy.
Funderar dock på upplägget lite, tänker mig e3d så som jag kör med teston. Eller om jag ska ta npp varannan dag och testo var 3e. Blir ju lite mer stick, men det gör mig inget, så länge jag får så bra effekt som möjligt 💪🏽

Imorgon väntar ett benpass efter jobbet, jag vet att det tar ett tag innan npp ”kickar in” men fan så extra taggad jag är på ett pass nu 💪🏽😅
Citera
2025-03-25, 22:22
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Blev ingen online beställning denna gången, min gamle ”fysiska” kontakt var tillbaka, så jag passade på att köpa.
Det ska bli riktigt spännande att se vad Npp kommer göra för gamle Murphy.
Funderar dock på upplägget lite, tänker mig e3d så som jag kör med teston. Eller om jag ska ta npp varannan dag och testo var 3e. Blir ju lite mer stick, men det gör mig inget, så länge jag får så bra effekt som möjligt 💪🏽

Imorgon väntar ett benpass efter jobbet, jag vet att det tar ett tag innan npp ”kickar in” men fan så extra taggad jag är på ett pass nu 💪🏽😅

Jag kör e3d på npp även om eod garanterat är mer optimalt. Men jag avskyr att sticka mig, så...
Hur mycket Npp ska du ta? Vad blir det totalt tillsammans med testo?
Npp kickar in snabbt!!
Citera
2025-03-28, 17:30
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Jag kör e3d på npp även om eod garanterat är mer optimalt. Men jag avskyr att sticka mig, så...
Hur mycket Npp ska du ta? Vad blir det totalt tillsammans med testo?
Npp kickar in snabbt!!

Halloj

100mg npp e3d och testo e 250 mg e3d (men funderar på att öka till 375 mg (1,5ml) e3d

Idag vankades ben
Har inte skrivit mina senaste pass då det varit fullt upp med annat.

Idag vankades som sagt ben, efter att haft en vilodag igår, en äkta vilo+ätardag. Låg på soffan och kollade igenom Lord of the ring i ett svep. Härligt att bara ligga och njuta.
Där mot slutet när Sam (true hero) Säger "I cant Carry it for you, BUT I CAN CARRY YOU" och slänger upp Frodo den veke fan på ryggen och bär honom sista biten upp för berget, FAN så taggad jag blev inför mitt benpass då.
Jag menar, om Sam efter alla bravader har ork och energi att bära skiten Frodo, då ska nog fan jag klara av att beta av ett rejält benpass.
Sagt å gjort så vaknade jag på morgonen trött som fan (sov jättedåligt i natt), men det är inget lite koffein löser, så begav jag mig på gymmet, kändes lite smått som Sam och Frodos resa faktiskt, eller inte.

Kom iaf till gymmet, och tänkte, "Fuck it", jag bara kör, så har inget direkt att skriva om olika övningar, set/reps, inte mer än att jag körde en jävla massa squats, sen några till, och lite till, pressade vaderna lite extra i mina sista sets. När jag sen knappt kunde stå på benen så tog jag mig skakandes ner till "maskindelen" för att likt en disktrasa krama ur dom sista dropparna som fanns kvar i mig genom att köra lite benspark.
Nu sitter jag här, precis ätit 0.5 kg kött med lite potatis och mår allmänt gott.
Köpte mig en flaska "Straight outta Grönby" idag som jag tänkte testa och småsmutta lite på i soffan till en film.

Nu är Murphy mätt, härligt utmattad och redo för soffan.

/Murphy
Senast redigerad av CuckoosNest 2025-03-28 kl. 17:41.
Citera
2025-03-28, 19:02
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Halloj

100mg npp e3d och testo e 250 mg e3d (men funderar på att öka till 375 mg (1,5ml) e3d

Idag vankades ben
Har inte skrivit mina senaste pass då det varit fullt upp med annat.

Idag vankades som sagt ben, efter att haft en vilodag igår, en äkta vilo+ätardag. Låg på soffan och kollade igenom Lord of the ring i ett svep. Härligt att bara ligga och njuta.
Där mot slutet när Sam (true hero) Säger "I cant Carry it for you, BUT I CAN CARRY YOU" och slänger upp Frodo den veke fan på ryggen och bär honom sista biten upp för berget, FAN så taggad jag blev inför mitt benpass då.
Jag menar, om Sam efter alla bravader har ork och energi att bära skiten Frodo, då ska nog fan jag klara av att beta av ett rejält benpass.
Sagt å gjort så vaknade jag på morgonen trött som fan (sov jättedåligt i natt), men det är inget lite koffein löser, så begav jag mig på gymmet, kändes lite smått som Sam och Frodos resa faktiskt, eller inte.

Kom iaf till gymmet, och tänkte, "Fuck it", jag bara kör, så har inget direkt att skriva om olika övningar, set/reps, inte mer än att jag körde en jävla massa squats, sen några till, och lite till, pressade vaderna lite extra i mina sista sets. När jag sen knappt kunde stå på benen så tog jag mig skakandes ner till "maskindelen" för att likt en disktrasa krama ur dom sista dropparna som fanns kvar i mig genom att köra lite benspark.
Nu sitter jag här, precis ätit 0.5 kg kött med lite potatis och mår allmänt gott.
Köpte mig en flaska "Straight outta Grönby" idag som jag tänkte testa och småsmutta lite på i soffan till en film.

Nu är Murphy mätt, härligt utmattad och redo för soffan.

/Murphy

De där passen kan vara så härliga och: De brukar bryta av den vanliga rutinen på ett bra vis. Den lilla omväxlingen som man ibland behöver för att tända till. Bra jobbat + inspirerande läsning!

Kul för dig att ha sett Lord of the Rings för första gången! Rätt bra, visst? Jag gör en spaning här och nu: Jag tror du kommer se om den, en gång till. Minst!
Citera
2025-04-02, 19:35
Medlem
CuckoosNests avatar
Nya tag 💪🏽

Har varit lite dålig på att uppdatera senaste dagarna, jobb som tagit det mesta av min tid. Men jag tänker att idag ska jag allt ta mig tiden.

MEN FÖRST OCH FRÄMST
NPP, jag vet inte om det är en placebo jag upplever eller vad. Jag har nu gått på NPP i 1 vecka, jag upplever mina leder mjuka och lena som honung. Känns hur jävla skönt som helst. "Stela leder" känns som ett minne från förr. Men kan som sagt vara en placebo.

Men åter till dagens pass. Var ganska trött så egentligen lockade det att vara hemma idag, men nej nej, jag var hemma igår. Så det blev ett rätt lugnt Armar/Axlarpass idag, men ändå skönt.

Sittande axelpress med hantlar 5 x 12

Sidolyft med kabel 5 x 12

Hammercurl 3 x 12

Tricep pushdown rep 3 x 12

Detta var allt som orkades med idag, för här dog min energinivå helt och hållet, så pass att cykelturen hem (på ca 3 min) kändes som en nöd/rescue vandring över Anderna 1972.

Men men, massa nytt på jobbet som tröttat ut mig ordentligt senaste dagarna, men det är snart återställt igen.

Kör hårt

/Murphy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in