Citat:
Ursprungligen postat av
Dick-Jerker
Jag läste en publicerad japansk studie häromåret som tog upp det faktum att antalet cancerfall började stiga strax efter att vaccinen rullades ut. Nu toppade iofs inte hjärntumörer listan men jag har för mig att leukemi eller äggstockscancer var den typ av cancer som hade ökat mest. Forskarna påstod aldrig att cancerökningen berodde på Covidvaccinen men att timingen stämde och att saken borde undersökas vidare.
Istället för att ta observationerna på allvar och faktiskt undersöka saken vidare blev studien istället avpublicerad mot forskarna vilja, med motiveringen att det inte var klarlagt att cancern berodde på vaccinen... vilket forskarna aldrig påstod utan de skrev att de misstänkte att cancerökningen kunde bero på vaccinen.
Det råder ett stort motstånd att forska på det här... om man inte letar så hittar man inget, och vaccintillverkarna kan fortsätta håva in storkovan. I USA ingår Pfizers vaccin mot Covid-19 i barnvaccinationsprogrammet så där vaccineras det hej vilt. Helt sjukt egentligen... barn som absolut inte behöver några Covid-19 vaccin och som inte kan säga nej fortsätter än idag att vaccineras med mRNA-vaccin vars biverkningar på lång sikt ingen känner till.
Om den avpublicerades så mötte den gissningsvis inte kraven eller så kom ny data fram som motsade hypotesen. Rätt mycket data finns (då halva världen tog vaccinet) och jag har inte lyckats hitta annat än väldigt sällsynta biverkningar, det flesta cardiovaskulära.
mRNA-vaccin är en sjukt spännande teknik och kommer vara basen för framtida vaccin, det är den teknik som finns tillgänglig som har bäst träffsäkerhet och ger ett starkt immunologiskt svar, dock har alla vaccin/mediciner har mer eller mindre allvarliga och vanliga biverkningar. That’s life, Cancer verkade inte vara en vanlig eller ens tydlig biverkning.
TS tes faller på hur sjukt ovanlig cancer är som biverkning, om det ens finns någon koppling, eftersom fallet i TS dåligt underbyggda teori är så sjukt osannolikt finns säkerligen någon annan bakomliggande anledning.