2025-03-31, 22:06
Medlem
Longest-covids avatar
Hur mkt pengar har hon kvar nu?
Citera
2025-03-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Detta med polisspottningen var väl det polisen ringde och eftersökte henne för (någon månad sedan). Jävligt intressant att hon tror att hon kan besöka en polisstation när hon vägrat gå på ett förhör.

Om hon kan få förenklad delgivning för detta, så är hon ju en komplett idiot om hon istället drar det till rättegång. Tror hon att hon är drottningen eller, hennes ord väger väldigt lätt jämfört med en polis, men det här beror ju på hennes rättshaveristiska tendenser och narcissism. I hennes värld så blir hon nu bestraffad för att hon "ropat på hjälp ifrån en balkong", när verkligheten är att hon varit äcklig och spottat på ordningsmakten. Sedan tror jag inte ett dugg på att hon var nykter just den dagen av alla dagar. Hon fick ju för sig att dejten var Jesus himself

Hela den kvällen verkar vara ett virrvarr av tappade minnen, tänker man efter kanske hon kört voodoo som vanligt och faktiskt lyckats frammana Jesus den kvällen? Därför är hon så besatt av Rooomis nu, Djeesus. Hon har åkallat sin drömprins i fyllan och nu står han där för att frälsa henne - med tzatziki i nävarna singel och redo för mingel?
Citera
2025-03-31, 22:13
Medlem
Nu skrev hon att hon inte tänker gå på rättegången De kanske kan dra det i hennes frånvaro, annars blir det ju poliseskort.

Människan är sjukt bra på att förstora upp saker. Hade hon initialt svarat på polisens telefonsamtal, så hade hon exempelvis sluppit dramatiken idag. Och nu verkar hon vilja skapa ytterligare drama genom att vägra gå på eventuell förhandling (vilket det lär bli då det finns tre(!)vittnen) och inte betala sina böter. Hon är fan som en trotsig treåring

Hon får dock mycket back upp i kommentarsfältet, undrar om dessa följare velat ha en spottloska ifrån Gräddis?
Senast redigerad av Florman 2025-03-31 kl. 22:19.
Citera
2025-03-31, 22:34
Medlem
Kan någon sammanfatta vad som hänt? Tanten har dessutom blockat mig
Citera
2025-03-31, 22:35
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Det skulle vara intressant att veta.
Gräddis följde alltså med honom på en massa ärenden under dagen men när hon skulle gå till polisen för att hämta pass så följde han inte med, av rädsla för att bli igenkänd kanske?

Då polisen har kameraövervakning, så skulle Herr Kriminell fastna på bild med Pia. Knulla Pissfittan går bra, då är han tuff o dikterar villkoren för sin sugarMama, men, men...feg krake tydligen när det "hettar" till.
Citera
2025-03-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Kan någon sammanfatta vad som hänt? Tanten har dessutom blockat mig

Jobbigt att gå tillbaka en sida i tråden: (FB) Gräddrumpan Olycksbarnet,
Citera
2025-03-31, 22:38
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid

Den som har koll på det, är nog Pias mans-luder, Herr Kriminell...
Citera
2025-03-31, 23:30
Medlem
Fakturor från snuten river hon i tusen bitar! Hon är expert på att riva sönder fakturor en av anledningarna till att käringen är där hon är idag🤣. Drama drama ge mig mer drama kärring
Citera
2025-03-31, 23:49
Medlem
Avskyr inte hon att resa? Eller var det att resa själv? Jag ger mig fan på att de ska åka till hans hemland.
Citera
2025-03-31, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Fakturor från snuten river hon i tusen bitar! Hon är expert på att riva sönder fakturor en av anledningarna till att käringen är där hon är idag🤣. Drama drama ge mig mer drama kärring

Blir det 10.000 att betala är det inte en större förlust, det spenderar hon på vin och Zara på en vecka. Hon är bara fast vid att hon alltid är ett offer och eftersom allt är andras fel ska hon aldrig behöva ta ansvar för sina handlingar. Även OM hon skulle blivit drogad eller utsatt för något den kvällen gör det inte henne fri från skuld. Om någon knivhugger dig är du ett offer, då kan inte du springa och knivhugga någon annan och komma undan med det för att det var synd om dig. Men som Pia ser det kan hon inte göra något fel, det är ju synd om henne för att omvärlden inte förbarmar sig över henne och sätter henne på en piedestal.

Hade hon haft någon nykter hjärncell hade hon tagit strafföreläggande och sedan släppt det. Men då måste hon ju erkänna att hon gjort något fel, så därför tänker hon göra tvärtom. Hon ska minsann visa att allt är andras fel, blir hon dömd och skulden ökar so be it.
Citera
2025-04-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid

Vi kan väl räkna högt, säg att hon bränner 50k i månaden.
Betalade av skulder från CSN osv där hon hade 1.6mkr från början.
Så säg att 200k har gått till skulder, vi fortsätter räkna högt och rundar av neråt, så 1.4mkr kvar efter skulderna är betalda.

Hur länge har hon bott på hostel?
Jag minns inte men säg fyra månader så där drar vi av 200k och kvar är då 1.2mkr att leva loppan för.
Citera
2025-04-01, 05:03
Medlem
Om hon inte betalat böter kan dom omvandla det till fängelse. Så Gräddis kan bli nya Hinsehäxan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in