2025-03-31, 21:58
Medlem
Tror hon blockar alla som skriver med
Citera
2025-03-31, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag tror inte hon trodde Simon skulle gå ut med detta faktiskt för hon trodde la hon kunde manipulera honom

Måste säga att det är så otroligt starkt av honom. Det är inte lätt att ta sig ur en sån relation man mår dåligt i, och att dessutom stå upp emot hundratusentals följare som hon och hennes mobbar kompisar har tillsammans, fan vad det krävs mod och ork! Hoppas på att allt blir så bra det bara kan nu för han och Belle
Citera
2025-03-31, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodez
Om 10 år. Kommer hon då att vara Paow eller Anna Book eller ett mellanting? Vad tror ni? Hur många % av vardera? Eller kommer hon inte vara en hybrid av dem båda som jag tror?

Hon kommer aldrig bli lika känd som någon av dom.

Hon kommer väl skriva ett inlägg snart och blåljuga och hitta på någon egen version så man ska tro att S ljuger istället. Men förhoppningsvis går ingen på det. Eller så kommer hon fortsätta låtsas som ingenting.
Citera
2025-03-31, 22:01
Avslutad
Citat:
Om 10 år. Kommer hon då att vara Paow eller Anna Book eller ett mellanting? Vad tror ni? Hur många % av vardera? Eller kommer hon inte vara en hybrid av dem båda som jag tror?

She wishes
Citera
2025-03-31, 22:01
Medlem
Jag kommer inte ens in på hennes sida på storynavigation.com...är det så mycket aktivitet där nu med kommentarer och raderande...?...helt överbelastat
Citera
2025-03-31, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Måste säga att det är så otroligt starkt av honom. Det är inte lätt att ta sig ur en sån relation man mår dåligt i, och att dessutom stå upp emot hundratusentals följare som hon och hennes mobbar kompisar har tillsammans, fan vad det krävs mod och ork! Hoppas på att allt blir så bra det bara kan nu för han och Belle

Sjukt modigt ocu bra gjort av honom! Han satte ner foten och fick nog
Citera
2025-03-31, 22:02
Medlem
Rhodezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Hon kommer aldrig bli lika känd som någon av dom.
Är hon inte redan det?
Citera
2025-03-31, 22:04
Avslutad
Citat:
Är hon inte redan det?

Vad har hon åstadkommit för att bli det tänker du? 4 avsnitt av unga mammor?? Anna book har åtminstone en hel musikkarriär, på riktigt då rå inte så som Linn tror
Citera
2025-03-31, 22:09
Medlem
Citat:
Är hon inte redan det?

Nej verkligen inte?

Nu kan man inte kommentera på senaste inlägget igen haha.
Citera
2025-03-31, 22:11
Medlem
Är det bara jag som tror att Linn är gravid med en annan snubbe än S?
Citera
2025-03-31, 22:14
Medlem
Fattar inte hur man delar bilder här, måste väl upp via en annan sida och länka men här är texten från raderad story: (tog print)

”Har fått till mig att det sprids falska rykten om mig på skvallersidor etc som jag tyvärr själv inte kunnat se. Fått massor med frågor om detta och har så mycket att säga men jag kan inte just nu. Sedan tänker jag alltid på mina barn i första rummet och att köra uthämtningar och pajkastning på sociala medier skippar jag för deras skull. <3 källkritik <3”

Linn ditt ex är ingen skvallersida, det kommer direkt från källan. Nej du tänker inte på dina barn i första rummet (vad innebär ens det? Du sätter dem i första rummet eller tänker på dem men hur tänker du på dem i första rummet?) för då hade du inte lämnat bort frivilligt för att lavja singel.
Citera
2025-03-31, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Fattar inte hur man delar bilder här, måste väl upp via en annan sida och länka men här är texten från raderad story: (tog print)

”Har fått till mig att det sprids falska rykten om mig på skvallersidor etc som jag tyvärr själv inte kunnat se. Fått massor med frågor om detta och har så mycket att säga men jag kan inte just nu. Sedan tänker jag alltid på mina barn i första rummet och att köra uthämtningar och pajkastning på sociala medier skippar jag för deras skull. <3 källkritik <3”

Linn ditt ex är ingen skvallersida, det kommer direkt från källan. Nej du tänker inte på dina barn i första rummet (vad innebär ens det? Du sätter dem i första rummet eller tänker på dem men hur tänker du på dem i första rummet?) för då hade du inte lämnat bort frivilligt för att lavja singel.

Hahahahha ett typiskt svar för en som inte kommer bemöta kritiken för den är sann, så typiskt svar att få skifta fokus på barnen och att folk ska skriva förstår dig osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in