2025-03-31, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Buuhuu

Och utan fittan hade du inte ens suttit nånstans eller skrivit nåt överhuvudtaget.

Inte utan kuken heller men den är inte så viktig har jag förstått. Den egna bekräftelsen slår allt hos kvinnan.
Citera
2025-03-31, 19:26
Medlem
På att vara i vägen. På tunnelbanan, i matbutiken, på gator och torg. Överallt kryllar det av tjocka, breda och tröga bromsklossar till kvinnor som inte verkar begripa att det finns andra som försöker ta sig fram.
Citera
2025-03-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
På att vara i vägen. På tunnelbanan, i matbutiken, på gator och torg. Överallt kryllar det av tjocka, breda och tröga bromsklossar till kvinnor som inte verkar begripa att det finns andra som försöker ta sig fram.

Sakta vaggande med näsan i iPhonen.
Citera
2025-03-31, 19:41
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Inte utan kuken heller men den är inte så viktig har jag förstått. Den egna bekräftelsen slår allt hos kvinnan.

Och ingen slår det manliga egot.
Citera
2025-03-31, 19:44
Medlem
Citat:

Jag skulle säga att det är bland det sköraste som finns. Det räcker med att kvinnan skrattar åt hans penis och säger att den är liten och gullig eller spottar honom på flinten så blir han ledsen.
Senast redigerad av JqsClouseau 2025-03-31 kl. 19:51.
Citera
2025-03-31, 20:10
Medlem
Citat:
Ja shit ja, bara att se sig runt i världen. Överallt sackar pojkar och män efter.

I vissa länder har man löst det med att fortsatt förtrycka och hålla tillbaka flickor och kvinnor.

Här i väst löser vi det bland annat med att kvinnor kan skaffa barn på egen hand eftersom de inte hittar manliga jämlikar.
Snömoset forsätter
Men ännu har ingen vederlagt något av det jag sagt.
Finns även intressanta tecken på att män är mer allmänbildade än kvinnor.
Citera
2025-03-31, 20:15
Medlem
Citat:

Förutom det kvinnliga egot då.
Citera
2025-03-31, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Förutom det kvinnliga egot då.

Män förväntas ge kvinnor komplimanger men omvänt tar tydligen emot.
Citera
2025-03-31, 21:31
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag skulle säga att det är bland det sköraste som finns. Det räcker med att kvinnan skrattar åt hans penis och säger att den är liten och gullig eller spottar honom på flinten så blir han ledsen.

Hahaha!

Vem som helst skulle bli ledsen av en sån behandling.

Tror dock att det är oerhört ovanligt att kvinnor går och spottar män på flinten. Har till och med en del väninnor som tycker en flintskallig man är det sexigaste som finns. Eller för den delen säger att hans penis är liten och gullig, iallafall ansikte mot ansikte.

Men håller med 100% om att mäns egon är sköra. Det har vi alla fått betala dyrt för genom historien. Inklusive män själva.
Senast redigerad av Jenny9 2025-03-31 kl. 21:34.
Citera
2025-03-31, 21:33
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Snömoset forsätter
Men ännu har ingen vederlagt något av det jag sagt.
Finns även intressanta tecken på att män är mer allmänbildade än kvinnor.

Nä vi vet, du har inte bevisat något av det du sitter och plockar ur röven.
Citera
2025-03-31, 21:34
Medlem
Citat:
Hahaha!

Vem som helst skulle bli ledsen av sån behandling.

Tror dock att det är oerhört ovanligt att kvinnor går och spottar män på flinten. Har till och med en del väninnor som tycker en flintskallig man är det sexigaste som finns. Eller för den delen säger att hans penis är liten och gullig, iallafall ansikte mot ansikte.

Men håller med 100% om att mäns egon är sköra. Det har vi alla fått betala dyrt för genom historien. Inklusive män själva.

Män brukar tycka det är lika trevligt att få höra frågan om den är inne som kvinnan att få höra frågan om hon är gravid när hon bara är tjock.
Citera
2025-03-31, 21:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Män brukar tycka det är lika trevligt att få höra frågan om den är inne som kvinnan att få höra frågan om hon är gravid när hon bara är tjock.

Men vilka vuxna människor håller på så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in