2025-03-31, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo gick ut med en otroligt tafatt ursäkt för att folk är på han om att han beter sig som ett ljugande svin.
Inte för att han har samvete.

Anjo är otroligt ond och hänsynslös, han har sårat otroligt många det senaste året.

Men som tur är är hans karriär totalt slut och det är enbart ni inbitna fance som inte är glada för det.

Men det viktigaste är väl ändå att Sandra fick en ursäkt eller vill du ha en ursäkt?
Han pratade ju med henne i telefon hon har godtagit ursäkten.
Spelar ingen roll vad han säger alls kommer gnälla ändå och det vet han.
Men det är ju bra att han och Sandra kunde diskutera som vuxna människor.
Citera
2025-03-31, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men det viktigaste är väl ändå att Sandra fick en ursäkt eller vill du ha en ursäkt?

Du inser att allt du skriver skulle gälla för Chrippa också? Om han ber om ursäkt, tycker du allt är ok då?
Citera
2025-03-31, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Kan vara rätt stressigt med rörlig inkomst när den sjunker. Han kommer göra en stort tapp om han slutar med drama, oavsett hur mycket jag ogillar Anjo så måste jag ge han att där har han sin nisch.

Klara sig ekonomiskt gör ju Rask, det säger inte så mycket.

Så är det absolut det allt som har med ekonomi att göra i dessa tider gör det svårare men jag tror ändå han kommer ha mat på bordet och betala sin hyra vilket är det viktigaste.
Nog tror jag också att det blir ett tapp men han kommer klara sig ändå han kommer ju säkert göra andra saker som kanske inte har med just YouTube att göra.
Citera
2025-03-31, 13:05
Medlem
Citat:

Nja, det viktiga är en ursäkt men även ett tydligt meddelande till sina följare att Sandra inte hängt ut nakenbilder på Lisen.

Det tydligaste och bästa sätt att reparera de skador han orsakat henne är att tydligt säga till sina tittare att Sandra INTE är falukorvsgubbe och att inte gå in och hata på henne.
Sen är det viktigaste också att just detta meddelande går ut till så många som möjligt och så tydligt som möjligt.
Därför borde han haft en egen video för detta.

Nu hade han en titel som INTE heter FÖRLÅT SANDRA, JAG GJORDE BORT MIG!
utan istället var titeln JAG SLUTAR!.

Om han erkänner att han gjorde fel så är det på sin plats att på bästa sätt försöka reparera de skador han orsakat. Vilket han inte gjorde.

Han hade även med att Sandra skrattat åt Lokals ai video. Detta kommer också få Sandra att se dålig ut, detta tycker jag är osmakligt att ha med i videon också.
Citera
2025-03-31, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Du inser att allt du skriver skulle gälla för Chrippa också? Om han ber om ursäkt, tycker du allt är ok då?

Absolut inte han har begått stämpling till grov misshandel och andra grova brott jag skyddar inte gängkriminalitet heller vilket påminner om det Chrippa gör.
Dessutom så gällde väl detta inte Chrippa utan Anjo.
Citera
2025-03-31, 13:09
Medlem
Citat:
Så är det absolut det allt som har med ekonomi att göra i dessa tider gör det svårare men jag tror ändå han kommer ha mat på bordet och betala sin hyra vilket är det viktigaste.
Nog tror jag också att det blir ett tapp men han kommer klara sig ändå han kommer ju säkert göra andra saker som kanske inte har med just YouTube att göra.
Jag tror också han klarar sig och kommer ha råd med mat och hyra. Men någon miljonär blir han inte.

Vad skulle han kunna jobba med realistiskt förutom något Jocke hjälper honom med? Har svårt att se något annat bolag erbjuda honom ett jobb. Det är min lekmanna analys så ta den för vad det är.
Citera
2025-03-31, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Nja, det viktiga är en ursäkt men även ett tydligt meddelande till sina följare att Sandra inte hängt ut nakenbilder på Lisen.

Det tydligaste och bästa sätt att reparera de skador han orsakat henne är att tydligt säga till sina tittare att Sandra INTE är falukorvsgubbe och att inte gå in och hata på henne.
Sen är det viktigaste också att just detta meddelande går ut till så många som möjligt och så tydligt som möjligt.
Därför borde han haft en egen video för detta.

Nu hade han en titel som INTE heter FÖRLÅT SANDRA, JAG GJORDE BORT MIG!
utan istället var titeln JAG SLUTAR!.

Om han erkänner att han gjorde fel så är det på sin plats att på bästa sätt försöka reparera de skador han orsakat. Vilket han inte gjorde.

Han hade även med att Sandra skrattat åt Lokals ai video. Detta kommer också få Sandra att se dålig ut, detta tycker jag är osmakligt att ha med i videon också.

Men om han gjort allt det du vill att han skulle göra hade du förlåtit honom och släppt allt som har med honom att göra? jag tror att man bara skulle haka upp sig på något annat, det är lite så människan fungerar inget duger.

Det viktigaste är ju att Sandra fått en ursäkt som hon har accepterat.
Citera
2025-03-31, 13:10
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Jag tycker absolut att det är mellan honom o Sandra.
Godtog hon ursäkten, fine.

Däremot är ju inte det som hände Sandra det enda jag är kritisk mot Anjo för.
Jag tycker att han har uppvisat dåligt omdöme länge, plus ett väldigt omoget/barnsligt beteende.

Nasse-gate är en sak
Tischa med Cluees barn en annan.
Hela Chrippa grejen, det fattar jag definitivt inte varför det skulle skötas inför öppen ridå?
Fanns där saker att polisanmäla, do it.
Men vuxna människor som sitter o hänger ut varandra när det finns ett litet barn i mitten?
Allt osmakligt han kallat Linnea, oavsett om hon skulle vara en idiot eller inte.
För att inte tala om Antonio-gate...

Det är inte många år kvar till Anjos egna barn - o deras klasskompisar börjar titta på skiten han har beblandat sig i. Kul för dem att ha typ svenska tuben mest pinsamma farsa...
Senast redigerad av miapetter 2025-03-31 kl. 13:16.
Citera
2025-03-31, 13:13
Medlem
Citat:
Jag tror också han klarar sig och kommer ha råd med mat och hyra. Men någon miljonär blir han inte.

Vad skulle han kunna jobba med realistiskt förutom något Jocke hjälper honom med? Har svårt att se något annat bolag erbjuda honom ett jobb. Det är min lekmanna analys så ta den för vad det är.

Nej miljoner blir det nog inte.

Han har ju gjort saker som vi inte vet om, han har ju något annat projekt också.
Jag tror faktiskt inte att han har så stort problem med jobb, han lär ju fortsätta filma för voyd och sånt.
Citera
2025-03-31, 13:17
Medlem
Citat:
Absolut inte han har begått stämpling till grov misshandel och andra grova brott jag skyddar inte gängkriminalitet heller vilket påminner om det Chrippa gör.
Dessutom så gällde väl detta inte Chrippa utan Anjo.

Nej, återigen så har du fel. Han har inte begått någon stämpling vid det här laget, han är misstänkt för det. När han väl är dömd kan du springa omkring och påstå att han begått stämpling till grov misshandel.
Spelar ingen roll, du sitter och ifrågasätter varför inte folk är nöjda med hans ursäkt, du äger inte andras moral, tycker andra att hans ursäkt är piss och att skadan han gjort redan är skedd och hans ursäkt därför inte betyder någonting så är det upp till dom.
Citera
2025-03-31, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Jag tycker absolut att det är mellan honom o Sandra.
Godtog hon ursäkten, fine.

Däremot är ju inte det som hände Sandra det enda jag är kritisk mot Anjo för.
Jag tycker att han har uppvisat dåligt omdöme länge, plus ett väldigt omoget/barnsligt beteende.

Nasse-gate är en sak
Tischa med Cluees barn en annan.
Hela Chrippa grejen, det fattar jag definitivt inte varför det skulle skötas inför öppen ridå?
Fanns där saker att polisanmäla, do it.
Men vuxna människor som sitter o hänger ut varandra när det finns ett litet barn i mitten?
Allt osmakligt han kallat Linnea, oavsett om hon skulle vara en idiot eller inte.

Det är inte många år kvar till Anjos egna barn - o deras klasskompisar börjar titta på skiten han har beblandat sig i. Kul för dem att ha typ svenska tuben mest pinsamma farsa...

Han förklarade ju en del om chrippa dramat men det, nazi grejen har han ju pratat om flera ggr att det blev skit.
Men vid de här laget spelar det ingen roll vad han säger eller inte säger det är ju så, för om han skulle be om ursäkt för allt så skulle man ändå hitta något att reagera på vilket vi människor gör.
Citera
2025-03-31, 13:20
Medlem
Citat:

Han har förstört alla sina chanser till att jobba i stora bolag som inte Ninetone eller Joakim är inblandad i, jag vet hur den branschen fungerar, har du ett dåligt rykte så vill ingen ha med dig att göra, på gott och ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in