Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-31, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han kanske hittar något annat att göra, vi får helt enkelt vänta och se.
Om du nu ska stå på Pontus sida får du försöka komma med relevanta argument eller ny information som för diskussionen framåt. Du slår dig gul och blå för att Pontus är teknisk duktig med redigering och klippning, tror väldigt få härinne bryr sig om det eller ens har invändningar. Det hör helt enkelt inte hit, det är innehållet som diskuteras.
Citera
2025-03-31, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Anjo behöver ställa saker och ting tillrätta innan någon tar honom seriöst igen.

Han har fortfarande inte besvarat kritiken om dokumentären som han sa att han skulle göra innan den släpptes bla.

Blir intressant att se om målsägande har påbörjat en stämning.

Han har också Sandras anmälan om grovt förtal att se fram emot.

Men om han ställer saker till rätta som du säger är folk beredda på att gå vidare då och släppa det? jag tror inte det.

Jag tycker att han har bemött kritiken i någon video och i någon intervju nästan så det blev tjatigt.

Folk kommer aldrig nöja sig spelar ingen roll vad han säger.

Är det verkligen så att Sandra kommer fortsätta med anmälan? eller finns det en anmälan?
Finns det en anmälan från målsägande?

Många pratar om olika anmälningar både mot Anjo och Rask men hittills har inget kommit.

Även C & L skulle ha anmält för ett halvår sedan men ingen anmälan verkar finnas på varken Anjo, Rask eller Jocke, inte på tingsrätten iaf.
Därför jag blir lite fundersam.
Citera
2025-03-31, 12:35
Medlem
Denhär Olle som filmat en del tidigare. Hur har han fått betalt svart?
Lisen också svart betalning?
Citera
2025-03-31, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Om du nu ska stå på Pontus sida får du försöka komma med relevanta argument eller ny information som för diskussionen framåt. Du slår dig gul och blå för att Pontus är teknisk duktig med redigering och klippning, tror väldigt få härinne bryr sig om det eller ens har invändningar. Det hör helt enkelt inte hit, det är innehållet som diskuteras.

Men jag har ju förklarat i tidigare inlägg men kanske inte just till dig.
Du kan inte säga vad som tillhör en diskussion eller inte och man kan heller inte se in i framtiden hur Anjos ekonomiska kommer se ut.
Jag slår mig inte gul och blå för att jag tycker han är duktig på filmning och redigering, du kanske inte tycker det men jag gör det.
Citera
2025-03-31, 12:41
Medlem
Citat:
Men jag har ju förklarat i tidigare inlägg men kanske inte just till dig.
Du kan inte säga vad som tillhör en diskussion eller inte och man kan heller inte se in i framtiden hur Anjos ekonomiska kommer se ut.
Jag slår mig inte gul och blå för att jag tycker han är duktig på filmning och redigering, du kanske inte tycker det men jag gör det.
Jo jag kan med säkerhet säga att upprepningar av samma mantran tillför noll i en diskussion.

Jag har ingen åsikt om hans tekniska kunskaper och bryr mig inte, bryr mig ännu mindre om vad du tycker om det och det är jag rätt säker på att jag inte är ensam om. Återkom hellre när/om du har nått nytt att tillföra.
Citera
2025-03-31, 12:42
Medlem
Citat:
I min mening tycker jag att han är ganska duktig på att filma och redigera kanske han hittar något där.
Vi får helt enkelt se hur det blir i framtiden.
Vet att många tycker han är kass på filmning & redigering men jag tycker han är duktig så man behöver inte hoppa på mig för det.
Nu kanske du syftar på andra (dock har du inte specificerat det), men jag har inte ens uttalat mig i den frågan. Man kan tycka han är helt okej på filmning & redigering, eller som du att han rent av är duktig på det men många menar att det finns allvarliga tekniska brister (utöver alla andra problem som bidrar till ett IMDb-betyg på 1,7) även i mockumentären. Kort sagt, ord står mot ord och då fäller nog ofta varumärket ett avgörande. Just nu är "Anjo" inte ett jättestarkt varumärke och kommer nog inte bli det på många år.

Frågan kvarstår: Vad kommer hans nettoinkomster att vara framöver?
Citera
2025-03-31, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Nu kanske du syftar på andra (dock har du inte specificerat det), men jag har inte ens uttalat mig i den frågan. Man kan tycka han är helt okej på filmning & redigering, eller som du att han rent av är duktig på det men många menar att det finns allvarliga tekniska brister (utöver alla andra problem som bidrar till ett IMDb-betyg på 1,7) även i mockumentären. Kort sagt, ord står mot ord och då fäller nog ofta varumärket ett avgörande. Just nu är "Anjo" inte ett jättestarkt varumärke och kommer nog inte bli det på många år.

Frågan kvarstår: Vad kommer hans nettoinkomster att vara framöver?

Just nettoinkomsterna blir ju lite svårt att spekulera i då vi inte kan se in i framtiden det kanske inte blir lika bra som tidigare men han kommer nog klara sig ekonomiskt.
Citera
2025-03-31, 12:50
Medlem
Citat:
Men om du inte bryr dig varför svarar du? 🤔
Ja naivt nog förställde jag mig att du var mottaglig för ett par goda råd, när din roll som en av Anjos riddare inte är särkilt framgångsrik och till viss del har motsatt effekt.
Men jag misstänker att du är en av dom som köpt dokumentären för 149 spänn, kan du bekräfta om du fortfarande har tillgång till filmen?
Citera
2025-03-31, 12:55
Medlem
Citat:
Men Sandra verkar ju ha accepterat ursäkten så hon måste ju ha känt att den var äkta och det är väl det som är det viktigaste.

Anjo gick ut med en otroligt tafatt ursäkt för att folk är på han om att han beter sig som ett ljugande svin.
Inte för att han har samvete.

Anjo är otroligt ond och hänsynslös, han har sårat otroligt många det senaste året.

Men som tur är är hans karriär totalt slut och det är enbart ni inbitna fance som inte är glada för det.
Citera
2025-03-31, 12:56
Medlem
Citat:
Just nettoinkomsterna blir ju lite svårt att spekulera i då vi inte kan se in i framtiden det kanske inte blir lika bra som tidigare men han kommer nog klara sig ekonomiskt.
Kan vara rätt stressigt med rörlig inkomst när den sjunker. Han kommer göra en stort tapp om han slutar med drama, oavsett hur mycket jag ogillar Anjo så måste jag ge han att där har han sin nisch.

Klara sig ekonomiskt gör ju Rask, det säger inte så mycket.
Citera
2025-03-31, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Ja naivt nog förställde jag mig att du var mottaglig för ett par goda råd, när din roll som en av Anjos riddare inte är särkilt framgångsrik och till viss del har motsatt effekt.
Men jag misstänker att du är en av dom som köpt dokumentären för 149 spänn, kan du bekräfta om du fortfarande har tillgång till filmen?

Men jag kan inte se att du har givit mig goda råd, mer irritation skulle jag säga.
Jag har absolut inte köpt filmen för 149 kr så jag har inte tillgång till filmen.
Citera
2025-03-31, 12:57
Medlem
Precis som jag tidigare skrivit är det helt uppenbart att han slutar med dramat för att det har påverkat hans relation, inte för att han vill det egentligen. Det handlar inte om att de har olika åsikter, det handlar om att Lisen varit/är kuvad och hon det senaste året fått nog av hans extrema åsikter och ilska mot personer. Man kan ha olika åsikter till en viss gräns, men när det kommer till att du har en man som sitter och kallar kvinnor för knulldockor så tror jag att de flesta kvinnor hade haft svårt för det, oavsett vem det gällde.
Det bästa för både Lisen, Therese och Linnea vore att lämna dessa män och börja leva sina egna liv istället, det kommer de garanterat vinna på i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in