Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-01, 20:46
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu har den feta mobbaren i Norrköping skickat sina hundar på Legio: https://www.youtube.com/watch?v=UG0i6zu4YYU
Jag tål verkligen inte Legio. Han pratar hela tiden så indirekt nedlåtande, som om att alla är efterblivna. Använder onödigt avancerade ord eller pratar övertydligt. Jag är helt övertygad om att han njuter av att tro att alla andra står under honom. Jag förstår inte varför han ska delta i tramsdramat ens annat än för att bli sedd och hörd. Han är dessutom väldigt hånful och dryg mot alla som inte håller med honom i kommentarerna.

Men onödigt att gå på hans jobb och sånt där som Anjo håller på med. Det är ju fan riktigt sjukt. Väldigt fegt också med tanke på att Anjos egna "jobb" är att förtala människor på nätet. Så ingen kan ju göra samma sak mot honom. Hans bidragsparasit till fru kan ju ingen gå på heller för den delen eftersom hon inte vill jobba. Vidrig kvinna det där asså som fullständigt uttnytjar VÅRA skattepengar..
Citera
2025-12-01, 21:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag tål verkligen inte Legio. Han pratar hela tiden så indirekt nedlåtande, som om att alla är efterblivna. Använder onödigt avancerade ord eller pratar övertydligt. Jag är helt övertygad om att han njuter av att tro att alla andra står under honom. Jag förstår inte varför han ska delta i tramsdramat ens annat än för att bli sedd och hörd. Han är dessutom väldigt hånful och dryg mot alla som inte håller med honom i kommentarerna.

Men onödigt att gå på hans jobb och sånt där som Anjo håller på med. Det är ju fan riktigt sjukt. Väldigt fegt också med tanke på att Anjos egna "jobb" är att förtala människor på nätet. Så ingen kan ju göra samma sak mot honom. Hans bidragsparasit till fru kan ju ingen gå på heller för den delen eftersom hon inte vill jobba. Vidrig kvinna det där asså som fullständigt uttnytjar VÅRA skattepengar..

Ja, Legio kan ha lite översittar-attityd. Men Badbollen kan verkligen inte ta kritik alls, då blir det copyrightstrikes och uthängningar.
Citera
2025-12-01, 21:19
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ja, Legio kan ha lite översittar-attityd. Men Badbollen kan verkligen inte ta kritik alls, då blir det copyrightstrikes och uthängningar.
Mmm och jag stör mig så otroligt mycket på Stefan H som gör allt det där åt Anjo. Har Stefan ingen moral? Allt för pengar, precis som Anjo och Rask..
Citera
2025-12-01, 21:35
Medlem
Deimos01s avatar
Spännande att fazer visste att Jocke/Jockes barn skulle vara hos Anjo och skickade en låda med godis till Anjos och Jockes familj hem till Anjo
Citera
2025-12-01, 21:38
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Mmm och jag stör mig så otroligt mycket på Stefan H som gör allt det där åt Anjo. Har Stefan ingen moral? Allt för pengar, precis som Anjo och Rask..

Du har så rätt!

Undra om Badbollen och Jockiboi sover gott i natt. Den fega byfånen i Trosa vågade ju inte ens ställa upp...
Citera
2025-12-01, 21:58
Medlem
Jag googlade anjo av tristess. Ligger hans studio i samma hus han bor? Eller är han skriven på annan adress för att kronofogden inte ska driva in av deras gemensamma inkomst för licens skatteskuld? Märk väl att det är en fråga, jag vågar inte påstå någonting när jag inte orkat gräva i det.
Citera
2025-12-01, 22:36
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag googlade anjo av tristess. Ligger hans studio i samma hus han bor? Eller är han skriven på annan adress för att kronofogden inte ska driva in av deras gemensamma inkomst för licens skatteskuld? Märk väl att det är en fråga, jag vågar inte påstå någonting när jag inte orkat gräva i det.

Jag har inte kollat upp det, men Anjo har sagt att studion är ett stenkast från där han bor - så det är väl inte omöjligt att det t.om. är i samma hus. Lisens skatteskuld blev avskriven 2023 sa han i någon video, så det bör inte ha med saken att göra.
Citera
2025-12-01, 22:55
Medlem
TrinityMatrixs avatar
Citat:

Legio är ju lärare och att vara tydlig mot elever är ju viktigt. Vad som blir lite roligt är att Anjos följare började inte skriva negativa kommentarer i Legios kommentarsfält förrän Anjo trashade Legio. Det kan betyda två saker:
1. Anjos följare tittar inte på Legios kanal utan går dit när Anjo kritiserar Legio.
2. Anjos följare kollar Legios video men fattar inte vad Legio säger/menar och vågar inte kommentera förrän de vet vad Anjo tycker.

Har man fakta att presentera och argument varför man tycker som man gör så är Legio väldigt intressant att diskutera med. Men det krävs att man har lite bakom pannbenet då och där diskvalificerar sig de flesta av Anjos följare.
Citera
2025-12-01, 23:25
Medlem
STALK3Rs avatar
Jag hoppas att Uppdrag granskning gör en objektiv granskning av kriget som Anjo och Jockes haft mot Chrippa och Linnea. Men det jag inte riktigt kan få ihop i mitt huvud är hur SVT ska kunna förhålla sig neutrala mot en av deras egna kontrakterade programledare som förmodligen dragit till sig en hel del tittare till SVT. Jag hoppas att Bo-Göran Bodin är tillräckligt professionell och kan förbise det faktum att det är en programledare på SVT han granskar, men jag är rädd för att jag kommer bli rejält besviken på denna dokumentär.
Senast redigerad av STALK3R 2025-12-01 kl. 23:28.
Citera
2025-12-01, 23:29
Medlem
Hallucinerar jag eller har vidoes försvunnit hos Anjo
Citera
2025-12-01, 23:32
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Anjo har en fantastisk framtid att se fram emot, kan bara önska honom God Jul och framförallt Gott Nytt År

En banger
https://www.youtube.com/watch?v=PeVPY3v17pc
Haha riktigt bra!! Brukar ogilla honom annars eftersom han vartannat ord säger "hora", "fitta" o.s.v. men detta klippet var ett riktigt mästerverk! Minst lika bra som Herr Medvikts klipp om Anjos död
Senast redigerad av Telepatisk 2025-12-01 kl. 23:40.
Citera
2025-12-01, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Jag har inte kollat upp det, men Anjo har sagt att studion är ett stenkast från där han bor - så det är väl inte omöjligt att det t.om. är i samma hus. Lisens skatteskuld blev avskriven 2023 sa han i någon video, så det bör inte ha med saken att göra.
Fan va synd. Men jag antar att Skilleras är karl för sin hatt och bränner ner hela anjos tillvaro ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in