Citat:
Ursprungligen postat av
Telepatisk
Jag tål verkligen inte Legio. Han pratar hela tiden så indirekt nedlåtande, som om att alla är efterblivna. Använder onödigt avancerade ord eller pratar övertydligt. Jag är helt övertygad om att han njuter av att tro att alla andra står under honom. Jag förstår inte varför han ska delta i tramsdramat ens annat än för att bli sedd och hörd. Han är dessutom väldigt hånful och dryg mot alla som inte håller med honom i kommentarerna.
Men onödigt att gå på hans jobb och sånt där som Anjo håller på med. Det är ju fan riktigt sjukt. Väldigt fegt också med tanke på att Anjos egna "jobb" är att förtala människor på nätet. Så ingen kan ju göra samma sak mot honom. Hans bidragsparasit till fru kan ju ingen gå på heller för den delen eftersom hon inte vill jobba. Vidrig kvinna det där asså som fullständigt uttnytjar VÅRA skattepengar..
Legio är ju lärare och att vara tydlig mot elever är ju viktigt. Vad som blir lite roligt är att Anjos följare började inte skriva negativa kommentarer i Legios kommentarsfält förrän Anjo trashade Legio. Det kan betyda två saker:
1. Anjos följare tittar inte på Legios kanal utan går dit när Anjo kritiserar Legio.
2. Anjos följare kollar Legios video men fattar inte vad Legio säger/menar och vågar inte kommentera förrän de vet vad Anjo tycker.
Har man fakta att presentera och argument varför man tycker som man gör så är Legio väldigt intressant att diskutera med. Men det krävs att man har lite bakom pannbenet då och där diskvalificerar sig de flesta av Anjos följare.