2025-03-30, 21:34
Medlem
Crapmagics avatar
T.o.m jag kan se att en njure inte ser ut som en lever, har Micke aldrig varit på ful restaurang i Frankrike, han borde väl åtm ha sätt sketchen njurfäktning från Percy Tårar typ om han som alla kloka människor har avstått från innanmat
2025-03-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Han hade den som sin personliga pryl!
det var väl morgonrocken som var den personliga saken
2025-03-30, 21:58
Medlem
Crapmagics avatar
Amanda har inget i en kunskapsartad final att göra, vem fan har hon legat med för att komma hit.....eller förvisso det vet vi ju, Micke, men ändå!

Nu är det ju givet att Mick vinner skiten, och det blir ännu förklarligare hur Amanda kunde flytta in hos honom
2025-03-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Min gissning är att Amanda har en stor roll i vad som skurit sig mellan dem, men det är bara en teori och inget jag har underlag för, hur man nu skulle skaffa ett sådant?

Så kan det såklart vara.. Hon verkar ju hänga med Robban en del numer..
2025-03-30, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Vem fan bryr sig ens, dagens generation är så jäkla nyfikna.

Indeed.
2025-03-30, 22:27
Medlem
Så orimligt att Amanda kom så tätt inpå Micke. Hon kunde ju inte ens ro?
Måste fått hjälp av produktionen.
2025-03-30, 22:32
Medlem
Crapmagics avatar
Amanda fick bergis lift av en vattenskoter så fort vi tittade bort så att det skulle bli en jämn final åtm

"Fittttttaaa!!!"
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-30 kl. 22:37.
2025-03-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
I början så tyckte jag det såg ut som det skulle bli en promenadseger för Micke att ro båten, då Amanda inte verkat fått till tekniken..

Sen blev det jämt, och Amanda var nästan påväg att sätta ihop hinken före Micke.

Det var att hennes hink gick sönder, som avgjorde att hon förlorade.
Var hon så bra på att ro Amanda, som vi tittare inte fick se…?

Nej, Amanda kunde inte ro alls, hon fick hjälp att komma iland av produktionen. Det var därför finalen helt plötsligt blev "jämn".
2025-03-30, 22:38
Medlem
picapicans avatar
Någon med Plus som kan citera vas Amanda säger om Micke? Antar att det är hon som säger "vi skakade hand" och är förbannad på vinnaren.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/W03Bvd/farmen-2025-sa-gick-det-sen-for-alla-deltagare
2025-03-30, 22:42
Medlem
lunarluddes avatar
Läste på Hänt.se att Amanda påstår att hon hade en deal med Magic, att om hon eller Micke vinner så får vinnaren 300k och den andra 200k, hon måste ju återigen genomföra något falskt rykte för vem som helst fattar ju att det är skatt på vinsten, blir ungefär 250k i utbetalning... Så hennes 200k kan hon glömma.

Hon påstår i artikeln att flera andra deltagare hörde om deras "deal" men enligt mig vore det riktigt konstigt om ingen påtalade åt henne att det är skatt på vinsten, så jag misstänker hon drar en lögn återigen, som hon gjort ett flertal gånger under programmets gång.

https://www.hant.se/noje/farmen-amanda-blast-pa-200-000-hemliga-avtalet-med-micke-om-vinsten/10750198
Senast redigerad av lunarludde 2025-03-30 kl. 22:58.
2025-03-30, 22:57
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Någon med Plus som kan citera vas Amanda säger om Micke? Antar att det är hon som säger "vi skakade hand" och är förbannad på vinnaren.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/W03Bvd/farmen-2025-sa-gick-det-sen-for-alla-deltagare

Antar det är ungefär samma innehåll som på Hänt.se, har beskrivit det i inlägget ovanför och länkat, så kolla där.
2025-03-30, 22:58
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Läste på Hänt.se att Amanda påstår att hon hade en deal med Magic, att om hon eller Micke vinner så får vinnaren 300k och den andra 200k, hon måste ju återigen genomföra något falskt rykte för vem som helst fattar ju att det är skatt på vinsten, blir ungefär 250k i utbetalning...

Hon påstår i artikeln att flera andra deltagare hörde om deras "deal" men enligt mig vore det riktigt konstigt om ingen påtalade åt henne att det är skatt på vinsten, så jag misstänker hon drar en lögn återigen, som hon gjort ett flertal gånger under programmets gång.

https://www.hant.se/noje/farmen-amanda-blast-pa-200-000-hemliga-avtalet-med-micke-om-vinsten/10750198
jag upprepar vad jag skrev i en tidigare post
Det är en grundregel att avtal ska hållas. Muntliga avtal är också avtal. Kan Amanda styrka vad hon säger har hon nog en bra chans i rätten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in