2025-03-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Nej hon dumpa han

Skulle dock inte påstå att man litar på det tjack Amanda säger. Hon och Robbert verkar göra allt i artiklar för att hålla sig aktuella. Hon sa i samma podd att hon lät hänt skriva vad dom ville; bara det blir en bra rubrik så hon fick mycket klick.
2025-03-29, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Amanda dumpa honom för han inte ville dela prispengarna som han hade lovat
Nej, hon dumpade honom när han försade sig så att hon fick reda på att han satte på hennes morsa när släktingarna besökte Farmen.
Det där med pengarna är bara en rökridå. Hur skulle Amanda annars haft råd att förstora sina bröst?
Elementärt...
2025-03-29, 12:25
Medlem
Plankan Amanda fick ett par bröst iaf..Micke knullade 3-4 stycken..Fan om han inte knullade Vincent också för dom verkade va rätt tajta.
2025-03-29, 12:38
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Lökfrågan hade ju fan Jesper rätt på också ! Sen visade micke amanda rätt svar. Var sista gången jag såg skiten. Fejkade tävlingar den blonda knubbisen stårmo hittar på skit. Sen alla frågor om känslor o skit vem fan bryr sig.

Paolo saknas.
2025-03-29, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet3707
Skulle dock inte påstå att man litar på det tjack Amanda säger. Hon och Robbert verkar göra allt i artiklar för att hålla sig aktuella. Hon sa i samma podd att hon lät hänt skriva vad dom ville; bara det blir en bra rubrik så hon fick mycket klick.

+1
2025-03-29, 13:44
Medlem
Pantheraduss avatar
I början så tyckte jag det såg ut som det skulle bli en promenadseger för Micke att ro båten, då Amanda inte verkat fått till tekniken..

Sen blev det jämt, och Amanda var nästan påväg att sätta ihop hinken före Micke.

Det var att hennes hink gick sönder, som avgjorde att hon förlorade.
Var hon så bra på att ro Amanda, som vi tittare inte fick se…?
2025-03-29, 13:45
Medlem
Bakarettans avatar
Summan av kardemumman är solklar.
Allt är riggat av produktionen.
Tittade på semifinalen och det räckte för att jag sket i att titta på finalen.
Vilket jag är väldigt glad över att jag gjorde med tanke på alla inlägg om detta här i tråden.
Nu blir det till att kolla på Robinson & Farmen Norge.
Återstår då att se hur riggat Robinson är den här säsongen. Tjingeling😀
2025-03-29, 14:23
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Nej, hon dumpade honom när han försade sig så att hon fick reda på att han satte på hennes morsa när släktingarna besökte Farmen.
Det där med pengarna är bara en rökridå. Hur skulle Amanda annars haft råd att förstora sina bröst?
Elementärt...
Elementärt min käre Watson.
2025-03-29, 14:25
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Lökfrågan hade ju fan Jesper rätt på också ! Sen visade micke amanda rätt svar. Var sista gången jag såg skiten. Fejkade tävlingar den blonda knubbisen stårmo hittar på skit. Sen alla frågor om känslor o skit vem fan bryr sig.

Paolo saknas.
Du vet att allt är riggat va?
2025-03-29, 14:33
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Du undrade om deras föräldrar oxå var homosexuella.
Men förstår nu vad du menade, att det var ett par homosexuella som behövde hjälp att få barn via ivf.
Jag spekulerade bara, lite offtopic, men hade varit ett lustigt sammanträffande om det faktiskt är så, men det är nog sannolikt inte det kanske.
2025-03-29, 15:43
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Men snälla obildade människa, tror du seriöst att det är ärftligt?!

Inte ärftligt utan inlärt. Har helt med uppväxt att göra. Vem du blir som person i livet formas i skolan.
2025-03-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Han mådde lite illa första eller andra dagen och drog hem.
Trodde inte man fick komma på finalen om man lämnat självnant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in