2025-03-30, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Sant.robban såg ju ut att vara speedad som en lärka halva programmet å så även Micke.så troligen det han varnade för å det som gjorde att robban gapade å behövde få ut han för.tror tv4 behöver sätta sig ner. Tänka om.börja bakgrunds kolla folk.drog testa folk å byta ut hela castings teamet.spana in farmen norge.dom är ljusår före Sverige i kvalitet

En gång till på svenska haha. Vad fan skriver du haha
2025-03-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettosaurus
Dock har ju micke och robban setts ihop efter att farmen sänts.

Dom hängde väl en hel del efter farmen, men sen hände nånting.. Även med Andreas. Man undrar ju vad som gick fel? Vad skedde med deras "pakt"?
Kan Robbans spel och lögner i stort, satt käppar i hjulet för deras vänskap?

Han sitter ju bland annat här:

https://open.spotify.com/episode/0VA5rqlGtlH1d7SFqJXBen?si=97ed6338f1c74470

i en podd och beskriver saker "han gjort" i sitt liv, som många vet inte är hans egna historier.
Tragisk människa, vad ska han göra nu när Farmen slutat sändas?
2025-03-30, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
En gång till på svenska haha. Vad fan skriver du haha
Haha ska försöka översätta vad jag skrev

Sant.robban såg ju ut att vara speedad som en lärka halva programmet å så även Micke.så troligen det han varnade för å det som gjorde att robban gapade å behövde få ut han för.tror tv4 behöver sätta sig ner. Tänka om.börja bakgrunds kolla folk.drog testa folk å byta ut hela castings teamet.spana in farmen norge.dom är ljusår före Sverige i kvalitet

Robban å Micke såg påtända ut bi halva programmet.

Troligtvis varnade Peter alida för att dom var påtända. . Tv4 behöver fundera på hur dom ska ända upplägget. Börja ta bättre bakgrunds koll på folk. Ta drog tester, samt yta ut hela deras casting personal
Och till sist.kolla in farmen norge hur mycket mer proffesionellt allt är. Eller som man säger i vissa delar av stan
.klick klick klick eli klicko
2025-03-30, 15:08
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryktetgar
Dom hängde väl en hel del efter farmen, men sen hände nånting.. Även med Andreas. Man undrar ju vad som gick fel? Vad skedde med deras "pakt"?
Kan Robbans spel och lögner i stort, satt käppar i hjulet för deras vänskap?

Han sitter ju bland annat här:

https://open.spotify.com/episode/0VA5rqlGtlH1d7SFqJXBen?si=97ed6338f1c74470

i en podd och beskriver saker "han gjort" i sitt liv, som många vet inte är hans egna historier.
Tragisk människa, vad ska han göra nu när Farmen slutat sändas?
Min gissning är att Amanda har en stor roll i vad som skurit sig mellan dem, men det är bara en teori och inget jag har underlag för, hur man nu skulle skaffa ett sådant?
2025-03-30, 15:12
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Haha ska försöka översätta vad jag skrev

Robban å Micke såg påtända ut bi halva programmet.

Troligtvis varnade Peter alida för att dom var påtända. . Tv4 behöver fundera på hur dom ska ända upplägget. Börja ta bättre bakgrunds koll på folk. Ta drog tester, samt yta ut hela deras casting personal
Och till sist.kolla in farmen norge hur mycket mer proffesionellt allt är. Eller som man säger i vissa delar av stan
.klick klick klick eli klicko
Jag tror inte de var påtända, möjligen kan de vara skadade ha adhd ifrån tidigare missbruk, annars hade nog inte uppdragen gått så bra och inte vistelsen i övrigt heller, du vet om man inte brukar sova eller äta och vara allmänt snurrig när man är påtänd va?
2025-03-30, 18:06
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Farmen numera är bara en tävling om vem som kan pakta bäst
Måste inte pakta i farmen för att vinna om du tror de. Farmen är den enda docksåpan där man kan vinna ärligt utan att pakta, 95.6% förstår inte detta. Folk som inte har de rätta egenskaperna, ofta de som brukar pakta.

Många som söker till farmen saknar de rätta tävlingsegenskaper som behövs för att vinna. Mycket går att förberedda, exempel att köpa bondepraktikan och läsa på så man kan den som rinnande vatten när kliver in på Farmen. Amanda hade köpt bondepraktikan men inte läst på tillräckligt.

Nu går inte alla till gymmet. Kan ta ett exempel och jämföra med mig själv. Ingen i denna säsong hade kunnat vinna mot mig i tinget i styrka (där två män eller två kvinnor möts).

Jag skulle kunna skriva en lista hur man ska spela spelet, då har en stor chans att vinna om har de rätta egenskaperna. Annars bara att titta på säsong 14 då Daniel Tholén vann, mycket bra spelat med de rätta egenskaperna.
2025-03-30, 18:39
Avstängd
Satan va riggat finalen var. Micke är en psykopat knarkare
2025-03-30, 19:55
Medlem
Vad söt Amanda är när hon stickar.
2025-03-30, 20:16
Medlem
Skökan Amanda åkte ju flr fan ut tidigt men fick komma tillbaks då annan deltagare åkte hem av okänd anledning ?!

Nån goslat vem som vann på update för en vecka sedan troligen Micke!!

Enda heatet Amanda vunnit!
Jesper tabbade sig på 6-10 ägg gulor=2 dl - vilket faktiskt kan vara rätt det hänger på galorna storlek.
Senast redigerad av TOMATJI104 2025-03-30 kl. 20:31.
2025-03-30, 20:31
Medlem
HAHAHA hon som redan åkt ut är alltså i final nu. Helt sjukt att man kan få komma tillbaks när man blivit utslagen redan.
2025-03-30, 20:31
Avstängd
Faan!
Jesper svarade ju rätt!!
Man flätar blasten och lägger runt löken.
Vinner psykopaten Micke Farmen kommer jag aldrig mer se detta!!
2025-03-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Har inte sett ett enda avsnitt, men jävlar vad jag vill ta fram skämskudden varje gång jag hör den löjliga Farmen-låten som något mongo med gitarr har hittat på.
Vad är det för låt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in