2025-03-30, 20:38
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Det är så märkligt hur du kan döma ut en hel ras bara sådär.

"Bara sådär"

Märker att du inte har någon koll på vilka som toppar brottsstatistiken i alla länder de finns i även när de bara är en minoritet av befolkningen, hur de utgör en förkrossande majoritet i amerikanska fängelser för de mest bestialiska brott du kan tänka dig. Du har inte koll på negerns IQ, du vet inte hur det ser ut i Afrika, du vet inte hur extremt lågintelligenta och våldsamma de faktiskt är.

Negrer är untermensch, och om du beblandar dig med dem är du en skam för din ras.
2025-03-30, 20:38
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Det är både fel och farligt.

Har du så lågt värde på marknaden att du inte kan få någon av ditt eget blod och från din egen jord ?

Jag ser bra ut och har ganska lätt att få en man och har dejtat olika nationaliteter. Tänder mer på utländska än på svenska män. Bara sån jag är
2025-03-30, 20:40
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
"Bara sådär"

Märker att du inte har någon koll på vilka som toppar brottsstatistiken i alla länder de finns i även när de bara är en minoritet av befolkningen, hur de utgör en förkrossande majoritet i amerikanska fängelser för de mest bestialiska brott du kan tänka dig. Du har inte koll på negerns IQ, du vet inte hur det ser ut i Afrika, du vet inte hur extremt lågintelligenta och våldsamma de faktiskt är.

Negrer är untermensch, och om du beblandar dig med dem är du en skam för din ras.

Såklart jag har koll på sådant men inte går jag ut och dömer ut alla pga det.
2025-03-30, 20:43
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Jag var på en dejt förra helgen med en afrikansk man.

Vi gick till en bar och satte oss bredvid några andra svenskar och ena kvinnan såg helt paff ut när hon såg oss, det var som att hon inte kunde sluta titta. Jag blev väldigt obekväm och försökte säga något roligt till henne och skratta bort det.
Och mannen som satt mitt emot henne tittade misstänksamt på oss.

Jag fattar inte varför det väcker så starka känslor?

Även fast vi inte gärna pratar om det så har vi väldigt starka oskrivna regler för vad som är ok när det gäller att bilda par.

I Sverige kan man säga att parbildning endast är 100% OK mellan jämlikar. Man ska vara någorlunda jämlika i fråga om sexuell attraktionskraft, ålder, utbildning, intellekt, inkomst, osv.

När det gäller svenska kvinnor som träffar afrikanska män, eller för den delen svenska män som träffar östeuropeiska / asiatiska kvinnor, så råder det i princip alltid en uppenbar ojämlikhet i fråga om attraktionskraft och/eller ålder. Detta till svenskens nackdel. Men man blir ändå attraktiv eftersom vi svenskar har vunnit det internationella lotteriet om vilka som tillhör världens herrefolk och vilka som tillhör tjänstehjonen.

Så folk blir upprörda av samma anledning som om en adelsdam på 1800-talet skulle ha ihop det med sin stalledräng. Men vi har väldigt svårt att prata om sådana här globala klass och statusfrågor, så default-förklaringen brukar bli rasism.
2025-03-30, 20:44
Medlem
Citat:

Vi gick till en bar och satte oss bredvid några andra svenskar och ena kvinnan såg helt paff ut när hon såg oss, det var som att hon inte kunde sluta titta. Jag blev väldigt obekväm och försökte säga något roligt till henne och skratta bort det.

Förutsätter att du är en arisk och germanisk kvinna.

Många svenskar tycker då att du är en rasförrädare även om de inte säger det rätt ut.

Du spottar på dina förfäder enligt många etniska svenskar.

Men det vet du innerst inne själv.
2025-03-30, 20:44
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Såklart jag har koll på sådant men inte går jag ut och dömer ut alla pga det.

Det beror på att du är lågintelligent och tror på floskler från amerikansk populärkultur.

Gissar på att neger du springer runt med är kriminell/halvkriminell, knarkar, tänker med kuken som alla negrer, har en rad kraschade förhållanden bakom sig, säkerligen ungar han aldrig träffar med flera olika kvinnor, könssjukdomar du inte känner till, antagligen en muslim, oavsett skev kvinnosyn.

Som alla negrer.
2025-03-30, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Det beror på att du är lågintelligent och tror på floskler från amerikansk populärkultur.

Gissar på att neger du springer runt med är kriminell/halvkriminell, knarkar, tänker med kuken som alla negrer, har en rad kraschade förhållanden bakom sig, säkerligen ungar han aldrig träffar med flera olika kvinnor, könssjukdomar du inte känner till, antagligen en muslim, oavsett skev kvinnosyn.

Som alla negrer.

Mm du vet allt. Bravo.
2025-03-30, 20:53
Medlem
Citat:

Snälla rara. Du har väl fattat att de flesta som härjar här är incels? Det går inte att få ett vettigt svar från dem. De känner sig hotade av precis allt. Bry dig inte om dem. You do you.
2025-03-30, 20:58
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Män på 40+ som går runt med asiatkvinnor får också massa konstiga blickar. Det är bara så det är, det anses onormalt och konstigt.
2025-03-30, 21:04
Medlem
Hon var väl nyfiken på hur stor kuk han har och killen blev sur för att hon glodde.
2025-03-30, 21:06
Medlem
KillenArCPs avatar
Här har dina förfäder avlat fram en vit kvinna, givit henne utbildning, ha valt selektivt vilka gener som ska bidra till framtiden och lagt möda på bra uppfostran. Sedan kommer du och förstör allt.

Ja, vad tror du problemet är? Förstår du inte själv att du är ett svart får?
2025-03-30, 21:07
Medlem
Europes avatar
Citat:

Så du tyckte att en svensk kvinna såg paff ut, så du drog slutsatsen att alla svenskar är paffa, samt valde att starta en tråd om det? Jag undrar i förbigående hur du lyckades utröna att de var svenskar. De flesta utgår ifrån att jag är svensk, trots att jag är finne.

Citat:
Jag ser bra ut och har ganska lätt att få en man och har dejtat olika nationaliteter. Tänder mer på utländska än på svenska män. Bara sån jag är

Kanske reagerade kvinnan på att du inte såg ut som den genomsnittliga vita kvinnan som dejtar svarta? Det vill säga lider av fetma, eller är att den mer grava ADHD-typen med tatueringar och blått hår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in