2025-03-30, 17:11
Medlem
Satan vad chipstuttenassen tycker synd om sig själv.
Citera
2025-03-30, 17:18
Medlem
GreenBatterys avatar
Nämner han någonting om sin Mockumentär alls i senaste videon? Tyckte det var mest om att han ska byta stolar, göra det ”mer som ett hem” och köra familjevloggar.

”Sorry, we couldn’t find that page”

Nä, den där videon var inget vidare.
0,5 förtalsanmälningar av 5

Ridå.
Citera
2025-03-30, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Exempel på citat från Anjos senaste video som jag tyckte var spännnande: "Det jag har känt är ett rent och skärt hat mot mig själv." "Jag har känt mig oerhört attackerad." "Om de personer jag attackerat tillbaks har fått känna på 5 procent av vad jag har fått känna på senaste månaden tycker jag själv att det inte är värt." "...hela förra året var ett enda stort krig för mig. Det har också gjort att jag lyssnat för mycket på folk som jag inte kan lita på, vilket innebär att när jag får tilldelad information som den personen säger är väldigt säker information, så har jag på grund av ilska inte kollat upp det som jag alltid gör och alltid har gjort."
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nämner han någonting om sin Mockumentär alls i senaste videon? Tyckte det var mest om att han ska byta stolar, göra det ”mer som ett hem” och köra familjevloggar.
”Sorry, we couldn’t find that page”
Nä, den där videon var inget vidare.
0,5 förtalsanmälningar av 5
Ja, berörde Pontus vimeo och dokumentären/brottsoffret över huvudtaget i nya videon? Någonting om Samir?
Citera
2025-03-30, 17:32
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Exempel på citat från Anjos senaste video som jag tyckte var spännnande: "Det jag har känt är ett rent och skärt hat mot mig själv." "Jag har känt mig oerhört attackerad." "Om de personer jag attackerat tillbaks har fått känna på 5 procent av vad jag har fått känna på senaste månaden tycker jag själv att det inte är värt." "...hela förra året var ett enda stort krig för mig. Det har också gjort att jag lyssnat för mycket på folk som jag inte kan lita på, vilket innebär att när jag får tilldelad information som den personen säger är väldigt säker information, så har jag på grund av ilska inte kollat upp det som jag alltid gör och alltid har gjort."

Sedan visar han bara att Sandra har gillat lite av det Lokal har repostat från en annan användare i syfte att förminska vad han har gjort, och han ber inte om ursäkt på ett genuint sätt, utan väljer istället att till henne lyfta upp hur han själv mår och hur externa faktorer är anledningen till han gör fel för han skulle aldrig göra så annars. Allt detta i sin helhet innebär att han har kommit med massa bortförklaringar utan faktisk tyngd. Han fattar inte varför han har gjort fel, fokuserar på sin egen känslomässiga situation och tar inte ansvar för sina handlingar genom detta, och därmed finns det ingen förbättringspotential tills vidare. Han är helt otrolig.

Och det är exakt så hans "dokumentär" är uppbyggd. Lägger 95%fokus GM och hur synd det är om honom. Och 5% på BO....
Det kan inte bli tydligare!
Citera
2025-03-30, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Och det är exakt så hans "dokumentär" är uppbyggd. Lägger 95%fokus GM och hur synd det är om honom. Och 5% på BO....
Det kan inte bli tydligare!
Hoppas verkligen att Brott och Blandat (mest troligt) men även Skilleras (mindre trolig just nu), Legio, Medvikt, Lokal m.fl. har ork och motivation att ta itu med detta och dra igång en diskussion om det. Det är ju som att prata med en trotsig 5-åring som aldrig kan ha fel, men det är viktigt att han inte tillåts sopa detta under mattan. Nu har vi ändå fått svart på vitt att man kan påverka honom i hans beslutsfattande när han har otur i tänkandet, så det är ju ett framåt.

Ser också fram emot att bloggbevakning skulle ta sig igenom Anjos mockumentär (enligt Instagram) så att fler får reda på hur sjukt detta är.
Citera
2025-03-30, 17:48
Medlem
Jag försöker verkligen hänga med i svängarna , samtidigt som jag vägrar titta på hans filmer
Så, ska han skiljas ?
Är offerkoftan på och han ska sluta med YouTube ?
Citera
2025-03-30, 17:50
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Sedan visar han bara att Sandra har gillat lite av det Lokal har repostat från en annan användare i syfte att förminska vad han har gjort, och han ber inte om ursäkt på ett genuint sätt, utan väljer istället att till henne lyfta upp hur han själv mår och hur externa faktorer är anledningen till han gör fel för han skulle aldrig göra så annars. Allt detta i sin helhet innebär att han har kommit med massa bortförklaringar utan faktisk tyngd. Han fattar inte varför han har gjort fel, fokuserar på sin egen känslomässiga situation och tar inte ansvar för sina handlingar genom detta, och därmed finns det ingen förbättringspotential tills vidare. Han är helt otrolig.

Precis så. Han HATAR drama. Jo, nu ja, när han uttömt hela sin drevningspotential mot personer som inte riktigt har förmåga att försvara sig på en konstruktivt sätt.
De som på senare tid belyst hans vidriga beteende kan han inte dreva mot, de är inga lätta offer.

Ok, Pontus, nu vet vi hur DU mår...
När reflekterar du om hur Sandra mår, hur Samir mår, hur Chrippa mår, hur Linnea mår....pga det DU gjort?

"Arga Pontus", känsloanalys som en femåring.
Citera
2025-03-30, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Ja, berörde Pontus vimeo och dokumentären/brottsoffret över huvudtaget i nya videon? Någonting om Samir?

Inte vad jag kunde höra. Dock pratade de en (alldeles för) lång och meningslös stund om Snövit och dvärgarna men kunde inte höra något om sitt eget misslyckande.
Citera
2025-03-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ser också fram emot att bloggbevakning skulle ta sig igenom Anjos mockumentär (enligt Instagram) så att fler får reda på hur sjukt detta är.
Tror inte BB kommer göra något inlägg om det tyvärr, verkar inte finnas intresse från läsarna av den bloggen. Kan tänka mig att hon inte vill ge Pontus någon uppmärksamhet heller kanske..
Citera
2025-03-30, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggatanken
Jag försöker verkligen hänga med i svängarna , samtidigt som jag vägrar titta på hans filmer
Så, ska han skiljas ?
Är offerkoftan på och han ska sluta med YouTube ?

Det var en ansökan av Lisen om skilsmässa i början på året. Drogs tillbaka senare. Så ingen skilsmässa är genomförd.

Att han ska sluta med YT när han är Ann Josefsson tror jag inte ett ögonblick på och det är inget han påstått heller. Han ska hänga ut sina barn för att få inkomst nu enligt honom själv. Och sin fru. Antar att han själv var den som la ut bilden på någon som han påstod var Lisen för att skapa intresse. Riktigt tarvligt om du frågar mig.
Citera
2025-03-30, 18:02
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Precis så. Han HATAR drama. Jo, nu ja, när han uttömt hela sin drevningspotential mot personer som inte riktigt har förmåga att försvara sig på en konstruktivt sätt.
De som på senare tid belyst hans vidriga beteende kan han inte dreva mot, de är inga lätta offer.

Ok, Pontus, nu vet vi hur DU mår...
När reflekterar du om hur Sandra mår, hur Samir mår, hur Chrippa mår, hur Linnea mår....pga det DU gjort?

"Arga Pontus", känsloanalys som en femåring.

Typiskt folk med personlighetsstörning. Likt rask. Fast anjo är då lite mer rumsren och väluppfostrad om man ställer han sidan bajs baronen. Sen att han tappat det helt sista tiden är såg vi väl alla komma. Men den typen av människor saknar allt som har med sympati och empati att göra. Titta på hand mentor. Han är lika sjuk i huvudet. Skillnaden är syt rask är längst ner på kedjan - Anjo - Lundell.

Dom är kannibaler, äter upp sina egna för att överleva. Rask är helt uppäten, och nu sitter anjo på ett kebabspett i lundellhuset och grillas.
Citera
2025-03-30, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Tror inte BB kommer göra något inlägg om det tyvärr, verkar inte finnas intresse från läsarna av den bloggen. Kan tänka mig att hon inte vill ge Pontus någon uppmärksamhet heller kanske..
Tråkigt att höra, men kanske förståeligt på ett sätt. Hon postade på instagram att hon skulle ta en för laget med en bild på hans dokumentär på vimeo, det var därför jag tänkte det var på gång. Jag personligen tror ändå att stora innehållsskapare och människor engagerade i sociala frågor bör lyfta detta för att göra Pontus persona non grata i både innehålls- och reklamsamarbeten under en lång tid framöver. Annars skickas signaler att det är okej att hålla på såhär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in