Citat:
Ursprungligen postat av
pertanstormberg
Exempel på citat från Anjos senaste video som jag tyckte var spännnande: "Det jag har känt är ett rent och skärt hat mot mig själv." "Jag har känt mig oerhört attackerad." "Om de personer jag attackerat tillbaks har fått känna på 5 procent av vad jag har fått känna på senaste månaden tycker jag själv att det inte är värt." "...hela förra året var ett enda stort krig för mig. Det har också gjort att jag lyssnat för mycket på folk som jag inte kan lita på, vilket innebär att när jag får tilldelad information som den personen säger är väldigt säker information, så har jag på grund av ilska inte kollat upp det som jag alltid gör och alltid har gjort."
Sedan visar han bara att Sandra har gillat lite av det Lokal har repostat från en annan användare i syfte att förminska vad han har gjort, och han ber inte om ursäkt på ett genuint sätt, utan väljer istället att till henne lyfta upp hur han själv mår och hur externa faktorer är anledningen till han gör fel för han skulle aldrig göra så annars. Allt detta i sin helhet innebär att han har kommit med massa bortförklaringar utan faktisk tyngd. Han fattar inte varför han har gjort fel, fokuserar på sin egen känslomässiga situation och tar inte ansvar för sina handlingar genom detta, och därmed finns det ingen förbättringspotential tills vidare. Han är helt otrolig.
Precis så. Han
HATAR drama. Jo, nu ja, när han uttömt hela sin drevningspotential mot personer som inte riktigt har förmåga att försvara sig på en konstruktivt sätt.
De som på senare tid belyst hans vidriga beteende kan han inte dreva mot, de är inga lätta offer.
Ok, Pontus, nu vet vi hur DU mår...
När reflekterar du om hur Sandra mår, hur Samir mår, hur Chrippa mår, hur Linnea mår....pga det DU gjort?
"Arga Pontus", känsloanalys som en femåring.