Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
Diskussion:
Var tror du att Sverige skulle vara idag om män bara började acceptera att de inte behöver vara omtyckta av kvinnor?
Vad tror du händer när män uppmanar sina kvinnor att sexstrejka om de inte gillar läget?
Handlar den ökande gruppen med incels åtminstone delvis om att många män hellre är oknullade än att böja sig för kvinnors nycker?
Borde män vara mindre rädda för att bli incels?
Drivs vita riddare och manliga feminister av idealism eller är det bara ett simpelt trick för att få ligga?
Ni män som är rädda för vad frun/sambon/flickvännen ska tycka om ni vågar säga något hon inte gillar; är hon verkligen så bra i sängen att det är värt det?
Att vara omtyckt av kvinnor i denna värld kan man bli genom att också vara en "radikal" som säger sitt ord och står för det inte backar och absolut inte tolererar det här naturvidriga feministtjafset som har skadat mannens naturliga roll som ledare i relationen. Men vi lever i en kvinnlig regi där kvinnligt tänkande härskar och förgiftar allt det möter även män på flashback börjar låta som feminister tyckte det blev tydligt här i tråden som rör kvinnor och oskulder att förfan många män låter ju bara som deras brudar gör numera i frågan. En oskuld är en oskuld du behöver inte bli muslim för att se henne som renare än en hora som har snurrat runt och gjort bort sig tills hon har landat hos någon idiot till beta.
Kan man inte prata om vem man är vad man tänker och inte är den som bestämmer i relationen när det kommer till det mesta utan lyder under "regeringen" där hemma obs ingen humor då har man misslyckats att uppfatta sig och bete sig som en man och dessa blir troligt lämnade sen också för det som alltid tippar på tå runt sin kvinna aldrig vågar säga emot tror bråk är farligt. Eller lever under något hot om inte gör hon slut. Alltså du har inte en bra kvinna om hon hotar med att göra slut du har en mentalt störd idiot där hemma som du borde göra slut med för att kontra skicka iväg äcklet direkt hon känslomässigt utpressar dig och du är vek om du accepterar sån manipulation.
Sen allt jävla skitsnack om "incels" hit och dit här på fb från dom "tuffa" gubbarna och gummorna kritisera kvinnor du blir klassad "incel" deras logik men spelar ingen roll det har tappat sin betydelse och är lika seriöst som ordet rasist i dagsläget men sjukt att sätta dumma etiketter bara funkar fortfarande enligt vissa. Massans dumma psykologi stör mig. Men jag är stolt över att feministen gjorde en annan presentation av mig ni får höra dom fina orden som bara värmer jag står upp för mig själv jag är en man som säger mitt ord och tycker vad jag tycker utan rädsla för något jag bär karaktär och censurerar inte mig själv överhuvudtaget gällande min syn på kvinnor och nutid hatisk psykopatisk kalla mig vad som helst jag är sanningens förespråkare helt orädd för att bli klassad som något då allt är skitsnackari och etiketter vem bryr sig om sånt? Var inte rädd att bli beskriven såhär det är bara beröm i den tid vi lever i just nu med mjukismän och feminister dessa stolpskott
Citat:
Ursprungligen postat av
Egna-tankar
Om det är någon som tror att det inte finns några misogyna, kvinnohatande manosfär-typer på Flashback, så är NapoleonLaRues inlägg ett perfekt exempel på denna hatiska Flashback-manosfär.
<3