Citat:
Ursprungligen postat av
DViking
Samma trötta mediakampanj. Nu i mars ser det helt annorlunda ut med försäljningen i Norge.
Har sett noll Teslaskam i Sverige och de som kör Tesla verkar inte bry sig ett skit om hatkampanjen i MSM.
Woke håller på att dö både i USA och EU. Att köra Tesla blir en symbol för att inte vara ett msmfår som tror på woke från 2021.
Det gör det väl inte alls. Ja försäljningen har ökat från februari men det var sjukt lågt. Jämfört med tidigare år säljer Tesla dåligt. Samtidigt som aktiekursen nästan kräver ohygglig tillväxt för att kunna försvaras...
Woke hit och woke dit. Hela debatten är så jävla tröttsam. Jag är varken eller. Jag vill ha en bil som inte säger nånting om jag är woke eller högerextrem eller religiös eller... En vanlig bil helt enkelt. Jag vill leva mitt liv utan en massa trams hit och dit.
På Tesla-forumet finns en tråd där folk svarar på om de tänker köpa fler Teslor. Det är väl ganska 50/50. Alla tänker inte sluta med Tesla. Men en ganska stor andel säger att de kommer göra det. Vad tror du det får för påverkan på försäljningen?