2025-03-22, 20:02
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Jag tror Armstark var ironisk och anspelade på Mickes otroliga förmåga att aldrig ta ansvar.
Du har nog rätt.
För livet i den verkliga världen, utanför Farmen, visar Mickes ölstöld på verkliga problem tror jag. Endera så
- saknar jan konsekvenstänk när han blåser en belöning genom att sno öl
eller så
- har han ett sådant sug efter alkohol att han struntar i allt
2025-03-23, 02:31
Medlem
Litauens avatar
Inte många man kommer komma ihåg om ett halvår. Bleka personligheter över lag.
2025-03-23, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Asså jag vet till 100% att han vinner och Amanda kommer tvåa. Amanda dumpa han för han inte ville dela pengarna som dom kommit överens om. Skulle tro att han hade samma deal med Robban men ville inte fullfölja den då Robban lämnade självmant och på så sätt blev dom ovänner

Dock har ju micke och robban setts ihop efter att farmen sänts.
2025-03-23, 12:41
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Sofia är en jäääääättedålig förlorare.

Varför utsätta sig för en sån här grej om man inte ens vill jobba på den grejen?

Är rent av barnsligt beteende när hon förlorar haha.
2025-03-23, 14:17
Medlem
Sofia grät så mycket under inspelningarna så hon fick ta extra salt/vätske tillskott.
2025-03-23, 16:18
Avslutad
Insåg just en sak - O M det blir en farmen igen nästa år
Skall jag lägga min röst och heja på den som I N T E hela tiden pratar om det så kallade spelet. Är galet trött på " om jag gör si , så gör den så - om jag röstar på kalle så vinner lisa en amulett OM nu inte Lisa eller kalle väljer ditt och datt"

Så sjukt less på alla dessa monologer om hur smarta de är, alla dessa djäkla pakter och alla dessa djäkla fallerade så kallade pakter.

Jobba hårt, bit ihop och tävla - hur svårt kan det vara ?
2025-03-23, 17:01
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Det hade produktionen fått lösa på något sätt, det var inte rättvist att Amanda fick komma tillbaka och sedan t o m bli bjuden på middag. Att ta in en joker hade inte heller varit rättvist, men det gör inte Amandas alla fördelar mera rättvisa. Hon har förlorat allting hon ställt upp i, hon har fått fördelar för att hon sprungit med skvaller och ljugit, nej, hon är den mest ovärdiga deltagaren jag sett i Farmen.
Jag tror Amanda kommer åka ut först nästa vecka, om inte de utslagna ger henne fördelen.
2025-03-23, 20:27
Medlem
Är Jesper "the mastermind" nu?
2025-03-23, 20:43
Medlem
Vad menade Micke med att han kunde ha låtit dom andra spela ut sina amuletter? Hade inte han legat 10 sekunder efter alla andra då?
2025-03-23, 20:45
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Vad menade Micke med att han kunde ha låtit dom andra spela ut sina amuletter? Hade inte han legat 10 sekunder efter alla andra då?
Var väl bara en som fick fördel, den som betalade med flest amuletter.
2025-03-23, 20:55
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Nä han kunde ju bara skitit i att använda någon.
Fans ju bara en som kunde få fördel.
Dom var ju inte smarta nån egentligen, bara Marika som fattade grejen.
Alla som kan räkna hade ju kunnat fatta att ingen kunde slå henne om hon använde sina hon hade ju flest.
Senast redigerad av braattha 2025-03-23 kl. 21:01.
2025-03-23, 21:02
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Sofia är en jäääääättedålig förlorare.

Varför utsätta sig för en sån här grej om man inte ens vill jobba på den grejen?

Ja man undrar, tack för att hon åkte ut till sist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in