2025-03-29, 22:05
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur blir det med vårdnaden av barnen och umgänge om de ska bo i olika länder? Är inte Måns väldigt lik sin pappa Olle? Det är högutbildade föräldrar han har. Vad tycker de om sonens bravader?

https://lakarhusetilund.se/medarbetare
https://portal.research.lu.se/sv/persons/birgitta-sahl%C3%A9n

Om hans föräldrar har minsta vett så skäms de. Det är tydligt att de har misslyckats rejält med sin uppfostran eftersom Måns helt saknar moral.

Att de är högutbildade gör ingen positiv skillnad. Finns massor med studier som visar att högutbildade är otrogna i större utsträckning än lågutbildade.

Även narcissism är vanligare bland högutbildade, och det är delvis ärftligt. Förutom att det kan vara ärftligt så kan det utvecklas t ex genom att föräldrar berömmer/uppmuntrar sina barn hela tiden, hur fel de än gör.
Citera
2025-03-29, 22:06
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag förstår. Då äcklas du av halva Stockholm i krogsvängen då. Vad gör en moralkärring som du då där?
Det fetade. Jag tycker det är upp till var och en vilka gränser de har i ett förhållande. En del människor skiljer på sex och kärlek. Många väljer att leva i öppna förhållanden.
Är bekant med par som lever i öppna förhållanden och det fungerar för dem.
Otrogen är man först när man bedrar någon dvs går bakom ryggen, ljuger och inleder en relation med någon annan. Det tycker jag är vidrigt. Men om man är öppen om det och partnern accepterar det så är det upp till var och en.
CJ visste ju från början och sa att hon var lika dan själv att hon kände igen det mesta MZ berättade för henne.

EDIT: Skulle han spela falskspel och vänta tills efter hennes födelsedag menar du?

Om du tror att halva krogsvängen består av folk i förhållanden som ligger runt, så är du till och med dummare än jag trodde.

Absolut ingenting tyder på att Måns och Ciara hade ett öppet förhållande, eller att Ciara tyckte det var OK att han låg runt. Och Måns har ju själv sagt att det var annorlunda nu när han var gift.

Angående andra, som till skillnad från Måns och Ciara lever i öppna förhållanden – visst, det är upp till dem. Har de barn är det dock vidrigt:

"Var är pappa, jag vill att han säger gonatt till mig! Det går tyvärr inte, han är hos grannen och kn*llar!" Är fan inte friskt om du tycker det är en trygg och lämplig miljö för barn att växa upp i.

Måns skulle ha väntat till efter födelsedagen. Eller så skulle han gjort slut en vecka innan, inte dagen innan. Det är inte att spela ett falskspel, det är respekt och omtanke för partnern.
Citera
2025-03-29, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Ni som tittar på Lets Dance,
Ganska uppenbart att Ciara och hennes danspartner Martin knullar varandra!

Undrar om det är hennes sätt att säga
” Fuck you” till lille Måns😄

Hade hon redan lämnat in papperna när programmet spelades in?
Citera
2025-03-29, 22:28
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Alla de som ställt sig på Ciaras sida är feminister med antingen en egen agenda eller egen erfarenhet. Genom henne får de återigen en chans att påminna omgivningen om vilka de anser vara svinen i vårt samhälle.

Vi kvinnor håller givetvis ihop. Men jag blev förvånad över att Ciara hade så stor näsa i Let's Dance. Hon hade lätt kunnat vara från Turkiet.
Citera
2025-03-29, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Ni som tittar på Lets Dance,
Ganska uppenbart att Ciara och hennes danspartner Martin knullar varandra!

Undrar om det är hennes sätt att säga
” Fuck you” till lille Måns😄
Precis vad jag också tänkte.Tror att hon nu har fått någon annan att lägga sina känslor på och vågar därför avslöja vad hon innerst tänker om Måns.Fast det har tagit sin tid.
Citera
2025-03-29, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Detta att kändisar sluter upp bakom Ciara, men inte Måns är fakta. Att det är Stoppa Pressarna som tar upp det är därmed irrelevant. Och anledningen är givetvis att Måns promiskuitet är välkänd i branschen. Ciaras vänner och många andra vet att hon har rätt.

För övrigt undrar jag om SP försöker antyda något med påståendet att Måns är "förtjust" i Jonas Elgh. Kan Jonas vara den "speciella" person som han gick på bögklubb med i Gamla stan, och kan deras eventuella relation ha bidragit till att bägaren rann över för Ciara?
Men snälla nån! Får Måns inte vara vän med en bög? Hur många dansare och artister är inte homosexuellat? Om MZ visar sig med ljushårig (blondin) eller en bög så handlar det om sex! Ni är ju sexfixerade med sjuka fantasier.
Citera
2025-03-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Detta att kändisar sluter upp bakom Ciara, men inte Måns är fakta. Att det är Stoppa Pressarna som tar upp det är därmed irrelevant. Och anledningen är givetvis att Måns promiskuitet är välkänd i branschen. Ciaras vänner och många andra vet att hon har rätt.

För övrigt undrar jag om SP försöker antyda något med påståendet att Måns är "förtjust" i Jonas Elgh. Kan Jonas vara den "speciella" person som han gick på bögklubb med i Gamla stan, och kan deras eventuella relation ha bidragit till att bägaren rann över för Ciara?
Vilka kändisar? Det är väl bara Camilla Läckberg?
Eller har jag missat något.
Citera
2025-03-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej det är inte misshandel. Att avreagera sig med att slå igen en dörr efter sig eller slå igen en skåpslucka eller dänga ett föremål i golvet. Det är obehagligt däremot.

Att kasta föremål mot eller på en person är däremot misshandel.
Amber Heard kastade en flaska mot maken Johnny Depp.
Flaskan splitrades mot barkanten där han stod och han fick en fingertopp avskuren..
Det var nog inte hennes avsikt. Men man får självklart inte kasta föremål mot eller på en person.

Nu var det här bara ett exempel på vad CJ kanske menar med "våld" och inget påstående alls.
Jo, Heard/Depp historien är alldeles sann.

Om du i bråk med din partner slår sönder saker, väggar osv vilket är en del i psykisk misshandel, kommer direkt från kvinnojourens terapi
Citera
2025-03-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Om du i bråk med din partner slår sönder saker, väggar osv vilket är en del i psykisk misshandel, kommer direkt från kvinnojourens terapi
Vad säger kvinnojouren om psykisk misshandel med provokativt innehåll då?

Mitt exempel handlade inte om att slå sönder väggar och inredning.
Utan om en markering, typ nu är det nog! Och så slår man igen dörren efter sig.
Eller dänger det man har i handen i golvet.
Sådan avreagering är väldigt vanligt iallafall.

Johnny Depp misshandlade köksluckorna i köket efter att hans fru retat upp honom.
Hans fru stod och flinade 2 meter bort, samtidigt som hon smygfilmade skadegörelsen som hon sedan sålde till en tidning.

Räknas det som misshandel av kvinna?

EDIT: Jag tror nog att man måste väga in omständigheterna.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-30 kl. 03:09.
Citera
2025-03-30, 04:03
Avslutad
Här går Zelmerlöv ut och avfärdar källor som påstår att han "bara" är 174 cm lång, vilket han påstår är en lögn. Enligt MZ själv så är han 180 cm. Jag är dock lite tveksam. Ciara påstås vara 165 cm lång enligt IMDB och han känns inte 15 cm längre än henne. Jenny Strömstedt är 178.5 cm och hon var märkbart längre än Zelmerlöv i ngt tv-program som sändes häromåret där båda medverkade, tror det var "tillsammans med Strömstedts".

https://www.facebook.com/sverigesradioP4/videos/internet-har-fel-om-m%C3%A5ns-zelmerl%C3%B6ws-l%C3%A4ngd-/782991289265726/
Senast redigerad av anwe8 2025-03-30 kl. 04:12.
Citera
2025-03-30, 06:34
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Här går Zelmerlöv ut och avfärdar källor som påstår att han "bara" är 174 cm lång, vilket han påstår är en lögn. Enligt MZ själv så är han 180 cm. Jag är dock lite tveksam. Ciara påstås vara 165 cm lång enligt IMDB och han känns inte 15 cm längre än henne. Jenny Strömstedt är 178.5 cm och hon var märkbart längre än Zelmerlöv i ngt tv-program som sändes häromåret där båda medverkade, tror det var "tillsammans med Strömstedts".

https://www.facebook.com/sverigesradioP4/videos/internet-har-fel-om-m%C3%A5ns-zelmerl%C3%B6ws-l%C3%A4ngd-/782991289265726/
Detta måste ju undersökas grundligt, tänk om han är under 1,80 vilken katastrof herre Gud, man får ju sömnlösa nätter.
Citera
2025-03-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8

”Dagens I-landsproblem” men här påstår alltså MZ själv att han är 180 men att det står 182 i passet. Och han lär inte ha hunnit krympa sedan det utfärdades.

Som jag uppfattar det vill han hävda sig i jämförelse med Dolph, som är närmare 2 meter. Men varför då inte säga direkt att han var 182, den officiella uppgiften?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in