Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Jag förstår. Då äcklas du av halva Stockholm i krogsvängen då. Vad gör en moralkärring som du då där?
Det fetade. Jag tycker det är upp till var och en vilka gränser de har i ett förhållande. En del människor skiljer på sex och kärlek. Många väljer att leva i öppna förhållanden.
Är bekant med par som lever i öppna förhållanden och det fungerar för dem.
Otrogen är man först när man bedrar någon dvs går bakom ryggen, ljuger och inleder en relation med någon annan. Det tycker jag är vidrigt. Men om man är öppen om det och partnern accepterar det så är det upp till var och en.
CJ visste ju från början och sa att hon var lika dan själv att hon kände igen det mesta MZ berättade för henne.
EDIT: Skulle han spela falskspel och vänta tills efter hennes födelsedag menar du?
Om du tror att halva krogsvängen består av folk i förhållanden som ligger runt, så är du till och med dummare än jag trodde.
Absolut ingenting tyder på att Måns och Ciara hade ett öppet förhållande, eller att Ciara tyckte det var OK att han låg runt. Och Måns har ju själv sagt att det var annorlunda nu när han var gift.
Angående andra, som till skillnad från Måns och Ciara lever i öppna förhållanden – visst, det är upp till dem. Har de barn är det dock vidrigt:
"Var är pappa, jag vill att han säger gonatt till mig! Det går tyvärr inte, han är hos grannen och kn*llar!" Är fan inte friskt om du tycker det är en trygg och lämplig miljö för barn att växa upp i.
Måns skulle ha väntat till efter födelsedagen. Eller så skulle han gjort slut en vecka innan, inte dagen innan. Det är inte att spela ett falskspel, det är respekt och omtanke för partnern.