2025-03-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Det förefaller inte särkillt sannolikt. Han har ju haft karriär i flera år utan att hålla sig till sanningen för sina partners enligt rykten.

Det skulle däremot just nu kunna vara så att hans karriär är avhängig av att han lyckas dölja sanningen.

Ligger det något som helst i påståendena om försök till sexköp, eller fysisk och psykisk misshandel, och det skulle komma ut, då tror jag han måste ta ett tiotal sabbatsår innan han kommer tillbaka.
Du får sluta att fantisera nu.
Och börja hålla dig till fakta. Vad du säkert vet.
Och inte tro på obekräftade rykten utan några som helst bevis eller trovärdiga källor.

När det gäller otrohet så är det inte olagligt.
Måns har själv varit öppen om att han har svårt att vara trogen.
När han träffade CJ pratade de om det. Och CJ sa att hon var lika dan själv och kände igen sig det mesta som Måns berättade.

Ett par sidor bak ligger det en länk till tv programmet där MZ själv berättar.
Så får du det direkt från hästens mun som omväxling till allt skitprat du slukar med hull och hår utan kritiskt tänkande.
Citera
2025-03-28, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Man tittar framåt i ett längre perspektiv.
Den här stormen i ett vattenglas kommer att bedarra och blåsa bort.
För vad är det som hänt egentligen?
Ingenting utöver det vanliga.
2 personer har lagt in om skilsmässa.
Jaha?
Men världen kommer att snurra vidare.

PS: Det blev nog värst för Amber Heard.
Var är hennes karriär nu?
Tack för dina ord.
Kanske har en jäkligt dålig dag bara.
Men det är SÅ fruktansvärt många människor som säger SÅ mycket dåliga saker. Man blir helt uttrötrad. Hoppas MZ är starkare än vad en annnan är.
Citera
2025-03-28, 23:07
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Tack för förtydligandet.

Kan hennes uttalande, ifall det visar sig vara sanningsenligt, bedömas vara försvarligt om uttalandet skett i preventivt syfte för att skydda sig mot en potentiell smutskastning? Eller vore uttalandet endast försvarbart om det yttrats efter att en smutskastning tagit fart på sociala medier?

Det finns inte mycket som kan göra förtal försvarligt. Det man tittar mest på vid bedömningen är om det som sagts/skrivits fått stor spridning.

Alltså, om något inte fått stor spridning så är det möjligt att det inte anses vara förtal, men om exakt samma sak fått stor spridning kan det anses vara förtal.

Vid bedömningen om det är att anse som grovt förtal beaktas om gärningen med hänsyn till uppgiftens innehåll eller sättet för, eller omfattningen av spridningen var ägnat att medföra allvarlig skada.

Det Ciara skrev skulle absolut kunna anses vara förtal, men troligen inte grovt förtal. Straffet för förtal är böter.

För att det ens ska bli en rättegång måste Måns stämma henne dock, och det tror jag inte att han gör, eftersom han har mer att förlora än att vinna på det.

Om han skulle stämma henne så kommer hon presentera en massa bevis för att det hon skrev stämmer och det vill han undvika. Han vill inte att de bevisen blir offentliga. Det priset vill han inte betala för att eventuellt få henne dömd till böter.

Plus att om han stämmer henne för förtal kommer hon förmodligen polisanmäla honom för misshandel och det vill han inte heller.
Citera
2025-03-28, 23:10
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Aha, nu vet jag vem du är little fairy girl!!
Du vet - och jag vet - att jag vet allt om deras boedeförhållanden. Inte nog med det; jag var den som avslöjade att Ciara har plagierat ALL sin konst. Jag vet dessutom varför hennes senaste Nanny inte stod ut med att vara kvar i deras hushåll längre samt om Måns låg med Frankrikes representant 2017 eller inte. Du vet inget.

Haha, du vet inte ett skit.

Måns och Ciara flyttade in tillsammans i huset i Staffanstorp ganska nyligen. Hon bor alltså där med honom, och deras barn, och då är det irrelevant vem som äger det. För övrigt var det inte Måns som betalade huset, så så jäkla högt ska varken han eller du gapa om att det är hans hem.

Om kvinnan ifråga ville ha sex med Måns, hade de garanterat sex. Måns har sex med vem som helst som släpper till. Till och med porr-Paow. 2017 var han dessutom ihop med Ciara, och det ökar chansen ytterligare för att de hade sex, eftersom äcklet Måns gillar att vara otrogen.
Citera
2025-03-28, 23:11
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Det var ju ett moget och avvägt svar från någon som påstår sig arbeta med missbrukare och vara googel
psykiatriker.
Hur vet du det. Är du bekant med MZ. Har ni umgåtts i samma kretsar de senaste 20 åren?

Måns har själv erkänt att han har stora problem med att vara trogen mot sina kvinnor. En hel del annat har även framkommit om hur han är som person. Exempelvis gjorde han slut med Marie dagen innan hennes födelsedag.

Jag har absolut ingenting till övers för folk som ligger runt trots att de är i ett förhållande. Jag äcklas av sådana personer – och jag äcklas lika mycket av folk som försvarar sådana personer.

Angående om vi umgåtts i samma kretsar, är svaret ja. Jag känner inte honom men vi har gemensamma vänner/bekanta, och jag har sett honom ute på klubbar ett antal gånger.
Citera
2025-03-28, 23:16
Medlem
FairyGirls avatar
Intressant, och samtidigt tragiskt att de som tokförsvarar Måns inte fattar att deras vurmande inte gagnar honom överhuvudtaget.

Om någon med näbbar och klor försvarar en person som är notoriskt otrogen m m, så får det den effekten att folk blir ännu mer negativt inställda till personen ifråga och det den gjort.

Ni skadar alltså Måns med ert maniska fanboyande. Ni gör honom inte en tjänst, ni gör honom en otjänst!
Citera
2025-03-28, 23:19
Medlem
Citat:
Det skrev jag inte.
Jag tror att hon "upplever" sig illa behandlad.

Han har kanske avreagerat sig genom att slå i dörrar eller slänga en talrik i golvet.
Det kan ju upplevas både skrämmande och våldsamt. Att leva i ständiga gräl (från bådas sida) samtidigt som man blir rädd att man ska bli träffad av en flygande projektil.

Men det är INTE misshandel.
Jag tror på MZ dementi. Hans karriär är avhängig av att han håller sig till sanningen.
Och framförallt, - CJ som vill ha uppmärksamhet av allmänheten har inte bemött det med ett ord.
Tydligen har hon inget att tillägga i saken.

Du kanske ska läsa på lite innan du kommenterar eftersom beteendet du nämner ovan visst räknas som misshandel.
Citera
2025-03-28, 23:29
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
För att det ens ska bli en rättegång måste Måns stämma henne dock, och det tror jag inte att han gör, eftersom han har mer att förlora än att vinna på det.

Ja Måns vill nog hålla det strikt medialt, för där har han pressetiska regler som kan skydda honom, och kanske en och annan sympatisör i leden.
Citera
2025-03-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Måns har själv erkänt att han har stora problem med att vara trogen mot sina kvinnor. En hel del annat har även framkommit om hur han är som person. Exempelvis gjorde han slut med Marie dagen innan hennes födelsedag.

Jag har absolut ingenting till övers för folk som ligger runt trots att de är i ett förhållande. Jag äcklas av sådana personer – och jag äcklas lika mycket av folk som försvarar sådana personer.

Angående om vi umgåtts i samma kretsar, är svaret ja. Jag känner inte honom men vi har gemensamma vänner/bekanta, och jag har sett honom ute på klubbar ett antal gånger.
Jag förstår. Då äcklas du av halva Stockholm i krogsvängen då. Vad gör en moralkärring som du då där?
Det fetade. Jag tycker det är upp till var och en vilka gränser de har i ett förhållande. En del människor skiljer på sex och kärlek. Många väljer att leva i öppna förhållanden.
Är bekant med par som lever i öppna förhållanden och det fungerar för dem.
Otrogen är man först när man bedrar någon dvs går bakom ryggen, ljuger och inleder en relation med någon annan. Det tycker jag är vidrigt. Men om man är öppen om det och partnern accepterar det så är det upp till var och en.
CJ visste ju från början och sa att hon var lika dan själv att hon kände igen det mesta MZ berättade för henne.

EDIT: Skulle han spela falskspel och vänta tills efter hennes födelsedag menar du?
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-28 kl. 23:49.
Citera
2025-03-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Du kanske ska läsa på lite innan du kommenterar eftersom beteendet du nämner ovan visst räknas som misshandel.
Du får gärna hänvisa till en källa.
Citera
2025-03-29, 00:48
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Det skrev jag inte.
Jag tror att hon "upplever" sig illa behandlad.

Han har kanske avreagerat sig genom att slå i dörrar eller slänga en talrik i golvet.
Det kan ju upplevas både skrämmande och våldsamt. Att leva i ständiga gräl (från bådas sida) samtidigt som man blir rädd att man ska bli träffad av en flygande projektil.

Men det är INTE misshandel.
Jag tror på MZ dementi. Hans karriär är avhängig av att han håller sig till sanningen.
Och framförallt, - CJ som vill ha uppmärksamhet av allmänheten har inte bemött det med ett ord.
Tydligen har hon inget att tillägga i saken.

Varför tror du inte att hon talar sanning? Och inte nu "det händer ofta att kvinnor..." bla bla bla. Utan jag pratar om detta fall. Hur har du kommit fram till bedömningen du gjort? Att hon inte talar sanning?

Snälla svara nu på detta och inget annat, för alla oss som stör oss på dig i den här tråden.
Citera
2025-03-29, 00:54
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Det är just det som gör er pöbelmedlemmar så farliga. Utan att ens känna personerna inblandade så ställer ni er direkt på den sida av personerna som känns mest trovärdig, utan att ens ha minsta bevis, i detta fall Ciara, för att hon är kvinna.

Jag tycker det är ansvarsfullt att ställa sig på den sida av personerna som är mest trovärdig. Allt annat är märkligt.

Vad betyder "pöbelmedlemmar"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in