2025-03-29, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Varför tror du inte att hon talar sanning? Och inte nu "det händer ofta att kvinnor..." bla bla bla. Utan jag pratar om detta fall. Hur har du kommit fram till bedömningen du gjort? Att hon inte talar sanning?

Snälla svara nu på detta och inget annat, för alla oss som stör oss på dig i den här tråden.
Har ni Mee too systrar haft skvallerkonferans? Så trevligt!

Jag tycker att jag inte gjort annat än att svarat på det.
Och källan är CJ själv, hennes inlägg.

Hon ger inget trovärdigt intryck sammantaget.
För att formulera det kort.
Hon ger vibbar av en trubbelmakerska som vill skapa ett drev mot sin make.
Och det har hon lyckats med.
Om CJ hade velat "hålla det privat" så hade vi inte haft ett pip att säga nu.
Eller hur?
Måns har däremot gett ett gott intryck.
Till skillnad från CJ är han objektiv samt saklig.
Och han har inte förtalat CJ med ett ord.
Han har dock dementerat att han gjort sig skyldig till våld i nära relation.
Men det är inte förtal. För han nämnde inte CJs anklagelser.
Och CJ har inte sagt emot honom heller.

Allt detta har jag pekat på om o om igen.
Men du har inte läst tråden sa du. Du bara halkade in på ett bananskal.

Ni är sådana bittra kvinnor så om en kvinna påstår att hon blivit misshandlad så tror ni genast på det.
Det kan inte vara på något annat sätt! För alla karlar är as! Bevisning behövs ej!
Men man måste se på varje fall enskilt. Och lyssna på båda parter.

Det finns faktiskt kvinnor som misshandlar sina män.
Och de stackars männen lider ofta i det tysta. För det ses som omanligt att erkänna att frun slår en.

Så här långt tror jag mer på Måns än CJ.
Otrohet kan han gjort sig skyldig till och kanske partyknark.

Svara nu varför du inte tror på MZ.
Citera
2025-03-29, 01:26
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon

Eller hur?

Ni är sådana bittra kvinnor så om en kvinna påstår att hon blivit misshandlad så tror ni genast på det.
Det kan inte vara på något annat sätt! För alla karlar är as! Bevisning behövs ej!

Och de stackars männen lider ofta i det tysta. För det ses som omanligt att erkänna att frun slår en.

Ja jag tror på när en kvinna berättar att hon blivit misshandlad. Jag förstår inte varför du inte gör det?
Jag tycker inte karlar är as. Jag tycker om män.

Jag gissar på att Måns ljuger eftersom hans fru har kommit ut med att han misshandlat henne.

Mer än så får du inte. Sätt dig nu och tänk. Det är så roligt när du gör det.
Citera
2025-03-29, 01:57
Medlem
Citat:
Ja jag tror på när en kvinna berättar att hon blivit misshandlad. Jag förstår inte varför du inte gör det?
Jag tycker inte karlar är as. Jag tycker om män.

Jag gissar på att Måns ljuger eftersom hans fru har kommit ut med att han misshandlat henne.

Mer än så får du inte. Sätt dig nu och tänk. Det är så roligt när du gör det.
Det samma till dig.
I ett inlägg kastade du verkligen sten i glashus.
För du tar inte till dig några synpunkter eller fakta alls.
Du har bitigt dig fast i en enda "gissning".
Så det sa krash bom bang och klirrade väldigt falskt när de glasbitarna slog ner.

En väldigt obegåvad gissning utan några som helst redovisade belägg.

Säg mig, Tror du på Amber Heard.? Hon är kvinna och som "kom ut" med ett OP om att hennes make Johny Depp hade misshandlat henne. I förtalsrättegången tog hon i med nya förskräckliga detaljer. Nu hade han sexuellt misshandlat hennes underliv med en trasig flaska, samtidigt som hon låtsades traumatiserad och försökte snorböla. Alla förstår varför hon inte fått några roller efter den förtals rättegången. Vilken usel skådis hon var rakt genom hela rättegången.
Sin historia hade hon snott rakt av från ett verkligt offers historia på nätet!
Om du inte sett rättegången på youtube så rekommenderar jag den varmt.
Så kanske du vidgar dina vyer innan du köper misshandelsanklagelser rakt av.

Amber hade en agenda. Hon ville ha uppmärksamhet och pengar.
Men hon blev överbevisad in på bara kroppen. Sedan flyttade hon till Spanien. För hon kunde inte visa sig ute hemma. Folk kan ha en agenda!
Ha en trevlig Mee too kväll!
Citera
2025-03-29, 03:41
Medlem
Expresen
Prisutdelarens känga mot Zelmerlöw under Grammis
Publicerad 27 mar 2025 kl 22.09
Uppdaterad 28 mar kl 05.54
Sofia Daléns fräna ord mot artisten på Grammis
Komikern och programledaren Sofia Dalén skickar en känga mot Måns Zelmerlöw under Grammis. Det är i precis innan hon presenterar de nominerade till ”Årets pop”, vinnaren i kategorin ”Årets pop” är Miriam Bryant.
Citera
2025-03-29, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Du kanske ska läsa på lite innan du kommenterar eftersom beteendet du nämner ovan visst räknas som misshandel.
Nej det är inte misshandel. Att avreagera sig med att slå igen en dörr efter sig eller slå igen en skåpslucka eller dänga ett föremål i golvet. Det är obehagligt däremot.

Att kasta föremål mot eller på en person är däremot misshandel.
Amber Heard kastade en flaska mot maken Johnny Depp.
Flaskan splitrades mot barkanten där han stod och han fick en fingertopp avskuren..
Det var nog inte hennes avsikt. Men man får självklart inte kasta föremål mot eller på en person.

Nu var det här bara ett exempel på vad CJ kanske menar med "våld" och inget påstående alls.
Jo, Heard/Depp historien är alldeles sann.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-29 kl. 04:24.
Citera
2025-03-29, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Expresen
Prisutdelarens känga mot Zelmerlöw under Grammis
Publicerad 27 mar 2025 kl 22.09
Uppdaterad 28 mar kl 05.54
Sofia Daléns fräna ord mot artisten på Grammis
Komikern och programledaren Sofia Dalén skickar en känga mot Måns Zelmerlöw under Grammis. Det är i precis innan hon presenterar de nominerade till ”Årets pop”, vinnaren i kategorin ”Årets pop” är Miriam Bryant.

Vad sa hon då?
Citera
2025-03-29, 08:58
Avslutad
Citat:
Jag tycker det är ansvarsfullt att ställa sig på den sida av personerna som är mest trovärdig. Allt annat är märkligt.

Då jag inte vet vad som har hänt så kan jag inte säga vem som verkar mest trovärdig, men du verkar ju känna till saker som gör att du tycker Ciara verkar mest trovärdig. Vad är det som gör att du tror att det faktiskt rör sig om misshandel?
Citat:
Vad betyder "pöbelmedlemmar"?
Det brukar vara de som gör en person till gärningsman utan att ha någonting på fötterna. När väl den bollen börjat rulla så sköter sig det mesta av sig självt och personen anklagas för att vara allt möjligt.
Citera
2025-03-29, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Alternativt så hade hon givetvis tröttnat på att Måns beter sig som ett svin och orkade inte upprätthålla livslögnen längre och täcka upp för honom. Hon förstod att han aldrig kommer att bättra sig.
Måns har ju hållit på såhär i 20 år så hon har ju rätt han kommer aldrig skärpa till sig.

Stackars barn att ha en pappa till loser. Han ljuger och knullar runt .

Är det inte konstigt att hon så sent som för bara några månader sedan tog sina två yngsta barn från deras invanda tillvaro i England för att flytta utomlands med en man som betett sig som ett svin i 20 år?

Att hon lämnade kvar äldste son, som därmed tappar den regelbundna kontakten med sina halvbröder, och som hon istället måste åka till varannan vecka - och därmed lämna småkillarna ensamma med deras misshandlande svin till farsa? Tänker hon rycka upp dem nu igen och flytta tillbaka?

Varför förstod hon först nu att han aldrig kommer att bättra sig (ditt ordval)? Har hon möjligen varit naiv?

Och stämmer det verkligen att hon alltid har satt sina barn framför allting annat?
Citera
2025-03-29, 09:59
Medlem
DjPuttes avatar
Så nu får det börja bli nog!!
Bara för Ciara ropar misshandel så innebär det inte att det är sant per automatik, men visst så fort Måns namn kommer då spelar det ingen roll hur stor roll en lögn är då är de en sanning bara för det är han!!

Så om Ciara skriver hon blivit våldtagen och annat fast hon inte blivit det och alla vet om det, skulle då Måns bli anklagad av er alla per automatik bara för det är han tror alla kan svaret ja bara för ni har ett avogt hat emot han!

I detta fall ljuger Ciara så stenhårt fast ingen vill se det mer ngr få personer men det är som det alltid är i denna tråd, väx upp och sluta anklaga Måns ngt han inte gjort han har sagt han har inte misshandlat någon på endera sätt där drar jag ribban och tror på det tills annan fakta kommer fram men det lär inte göra det!

Sedan när har otrohet varit olagligt enligt Svensk lag mig veterligen aldrig, sedan moraliskt är det ett gissel men inte enl lag!
Citera
2025-03-29, 10:05
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Vad sa hon då?

Att Måns sjunger om Revolution och att hon vill ha Måns i frontlinjerna där.
Citera
2025-03-29, 10:07
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så nu får det börja bli nog!!
Bara för Ciara ropar misshandel så innebär det inte att det är sant per automatik, men visst så fort Måns namn kommer då spelar det ingen roll hur stor roll en lögn är då är de en sanning bara för det är han!!

Så om Ciara skriver hon blivit våldtagen och annat fast hon inte blivit det och alla vet om det, skulle då Måns bli anklagad av er alla per automatik bara för det är han tror alla kan svaret ja bara för ni har ett avogt hat emot han!

I detta fall ljuger Ciara så stenhårt fast ingen vill se det mer ngr få personer men det är som det alltid är i denna tråd, väx upp och sluta anklaga Måns ngt han inte gjort han har sagt han har inte misshandlat någon på endera sätt där drar jag ribban och tror på det tills annan fakta kommer fram men det lär inte göra det!

Sedan när har otrohet varit olagligt enligt Svensk lag mig veterligen aldrig, sedan moraliskt är det ett gissel men inte enl lag!

Nu är det ju psykisk och fysisk misshandel, samt förberedelse till sexköp det handlar om. All de är ju mot lagens skrivelse.
Citera
2025-03-29, 10:11
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon

Eller hur?

Håller med om precis allt i detta inlägg!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in