2025-03-29, 02:26
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Har du sett hur mycket Jocke och Anjo engagerat sig i Chrippas liv det senaste året?
Det har varit helt SINNESSJUKT mycket.

Om de nu har så mycket kritik mot Chrippa, varför inte ta det privat? Varför måste de göra content av allting? Det är så jävla onormalt och stört. Det pågår massa konflikter i familjer runtom i hela världen men det är inte många som skulle vilja ha dessa konflikter öppet.

Jag har inte dragit in Joakim Lundell i detta, han har gjort sig själv till huvudperson i det här.

Nej din dumma jävel. Dom har som många andra gått ut på deras kanaler och visar hur jävla illa clownen betett sig. Att han sitter där han sitter är ENBART pga av de val han gjort i livet. Hans val att fuska med skatten. Hans val att samla på sig skulder. Hans val att inte ta ett vuxet ansvar kring sig själv och hans dotter. Hans val att bete sig för jävligt mot människor och leka rik fast än han har miljoner i skulder.

Inget av detta har varken Jocke eller någon av annan jävla familjemedlem påverkat honom att göra sådana jävla pissiga val.

Jocke har ställt upp med både lgh, telefon bil etc men vad gjorde clownen då? Jo han stack tillbaka till sin psyk fjortis till brud och högg alla i ryggen.
Några timmar innan dess hade han suttit hos Anjo och gråtit ut och målat upp Linnea ”som den elaka”

Och om du missat det- detta är en tråd där vi diskuterar chrippa clownen, så om det inte passar dig dra härifrån. Cirka 95 procent här tycker inte han är värd ett skit pga av hur han bettet sig, hör du till dom andra stick för fan härifrån.
Senast redigerad av Horrorgram 2025-03-29 kl. 02:30.
Citera
2025-03-29, 02:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nej din dumma jävel. Dom har som många andra gått ut på deras kanaler och visar hur jävla illa clownen betett sig. Att han sitter där han sitter är ENBART pga av de val han gjort i livet. Hans val att fuska med skatten. Hans val att samla på sig skulder. Hans val att inte ta ett vuxet ansvar kring sig själv och hans dotter. Hans val att bete sig för jävligt mot människor och leka rik fast än han har miljoner i skulder.

Inget av detta har varken Jocke eller någon av annan jävla familjemedlem påverkat honom att göra sådana jävla pissiga val.

Jocke har ställt upp med både lgh, telefon bil etc men vad gjorde clownen då? Jo han stack tillbaka till sin psyk fjortis till brud och högg alla i ryggen. Några timmar innan dess hade han suttit hos Anjo och gråtit ut och målat upp Linnea ä” Som den elaka”

Och om du missat det- detta är en tråd där vi diskuterar chrippa clownen, så om det inte passar dig dra härifrån. Cirka 95 procent här tycker inte han är värd ett skit pga av hur han bettet sig.
Inget av det du påstår motsäger det som står i inlägget du svarar på .. din jävla tomte.

Jocke "ställde inte upp" han försökte ta kommandot över sin brors liv på det sjukaste sätt som jag sett.
Det är något grundläggande fel i Jocke som inte kan respektera andra.
Citera
2025-03-29, 02:36
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har inte varit ett dugg otacksam för den sakliga hjälp han fått - tvärtom. .. och nej, det är inte jag som gett den - vi har inte någon kontakt.
Han vet och har öppet berättat om att han gjort fel gällande vissa saker - men har har inte bett om och förtjänat det Jocke, Anjo och Rask utsatt honom för.
Däremot har han flertalet gånger bett Jocke lämna honom ifred vilket bara lett till att Jocke jagat hårdare för att förstöra hans liv.
Jag hoppas Jocke åker dit på det, men det lär han ju inte göra eftersom han alltid duckar bakom andra.
Jocke kunde inte ens hålla sig borta från häktesförhandlingen fast han visste att Chrippa inte ville ha med honom att göra. Det säger mycket om hur sjuk Jocke är.

Den hjälp jag avser de anklagar honom vara otacksam för, är primärt allt som gjordes av välvilja när han var häktad nyår 2023/2024. De utgick från att han behövde mobil, hyreslägenhet i Jockes hus, videos på youtube där Linnéa var en bov och Chrippa ett offer. Just utkommen när alla berättade för honom att han VAR ett offer, och han behövde mobil och bostad, saknade dotter och saknade relationer med människor som ville hans bästa osv = klart som fan att han sögs in i det.

Men de frågade aldrig. De utgick från att han behövde det, inte att han behövde slagga hos mor & far och ta ett seriöst snack med Linnéa om gränser.

Och de har ältat i oändlighet om hur de ställde upp och hur otacksam han var. De vägrar förstå att allt de ställde upp med av välvilja var jättefint men INTE vad han önskade.
Citera
2025-03-29, 02:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Den hjälp jag avser de anklagar honom vara otacksam för, är primärt allt som gjordes av välvilja när han var häktad nyår 2023/2024. De utgick från att han behövde mobil, hyreslägenhet i Jockes hus, videos på youtube där Linnéa var en bov och Chrippa ett offer. Just utkommen när alla berättade för honom att han VAR ett offer, och han behövde mobil och bostad, saknade dotter och saknade relationer med människor som ville hans bästa osv = klart som fan att han sögs in i det.

Men de frågade aldrig. De utgick från att han behövde det, inte att han behövde slagga hos mor & far och ta ett seriöst snack med Linnéa om gränser.

Och de har ältat i oändlighet om hur de ställde upp och hur otacksam han var. De vägrar förstå att allt de ställde upp med av välvilja var jättefint men INTE vad han önskade.
Vi är överens.
Dock har ju tiden visat att det Jocke "ställde upp med" inte handlade om välvilja utan om att han ville få kontroll över Chrippas liv och val.
Citera
2025-03-29, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
"Vänner" får man väl säga. Har nog "hjälpt" till med både det ena och det andra. Riktigt sjukt.
Precis, ganska uppenbart så här i efterhand.

Sen gammalt, men noll koll som alltid.
Ja det kommer att svänga, igen. Var ett tag sen nu så det är dags.

Det ligger nog, när det gäller stämplingen, en gemensam fullkomlig avsky mot Jocke och även Anjo bakom själva handlingen.
Citera
2025-03-29, 02:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
men INTE vad han önskade.
Vad önskade han med detta?
https://www.youtube.com/watch?v=JTRxGAijiDw

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det ligger nog, när det gäller stämplingen, en gemensam fullkomlig avsky mot Jocke och även Anjo bakom själva handlingen.
Till 100%. Vi får se vad som sker, allt är ju offentligt.
Citera
2025-03-29, 02:42
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Vad önskade han med detta?
https://www.youtube.com/watch?v=JTRxGAijiDw

Exakt han går och gråter hos anjo och hugger sin familj i ryggen, speciellt sin bror som han även vill göra illa. Så jävla sjukt.
Citera
2025-03-29, 02:54
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Vi är överens.
Dock har ju tiden visat att det Jocke "ställde upp med" inte handlade om välvilja utan att han vill få kontroll över Chrippas liv och val.

Pja, det är ju också att fultolka. Jag tror att Jocke ville vara snäll och förväntade sig kärlek och lojalitet tillbaka. Att Jocke bevisligen haft en fucked up barndom och förväxlar kontroll med kärlek och att han både är generös och manipulativ är något annat och djupt komplicerat. Personligen har jag tyckt i minst 7 år att det jag sett av honom är djupt obehagligt, jag tål inte människor som aldrig gör något spontant utan manipulerar i minsta lilla skitsak.
Citera
2025-03-29, 02:59
Medlem
Citat:
Trams, igen.
Så du förnekar videons existens! Eller så har Jocke drogat karln så han sitter och pratar massa osammanhängande strunt! Eller så har Jocke placerat en liten sprängladdning i hans huvud och tvingar honom att säga detta?eller så har han en sändare i huvudet så Jocke kan fjärrstyra hans ord och handlingar???????
Citera
2025-03-29, 09:03
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Inget av det du påstår motsäger det som står i inlägget du svarar på .. din jävla tomte.

Jocke "ställde inte upp" han försökte ta kommandot över sin brors liv på det sjukaste sätt som jag sett.
Det är något grundläggande fel i Jocke som inte kan respektera andra.

Ta kommandot genom att ställa krav för att Chrippa ska få hjälp av Jocke är ju inte konstigt. Då kunde ju Chrippa bara sagt nej jag vill vara med Linnea så jag vill inte ha hjälp med boende telefon bil osv.
Citera
2025-03-29, 09:54
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Förvaltningsrätten
Mamma J har full ensam vårdnad om lilla C. LVU är nedlagt. J har egen lägenhet. Hon är sjukskriven just nu och det var ca. en månad sedan Chrippa träffade sin dotter.
Detta gick hon ut med i sin live på TikTok för några dagar sedan.
Citera
2025-03-29, 10:02
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Slutade inte LVU utredningen med att barnet nu bor helt hos Julia? Det är väl ett kvitto på att C om något inte har förmågan att ta hand om ett barn.
Ja, barnet bor på heltid hos J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in