2025-03-28, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Är hon mer ärlig i sina kommentarer tro? Känns ibland som att det pyser ut där.

Hon verkar mycket virrig, så jag vet inte...,. Kan ena stunden skriva typ att Roooomis är hennes kille för att två timmar senare skriva att han är hennes bror och att de inte har sex. Samma sak med pengarna. Ena dagen skrivs det att det var ett skämt och några timmar senare att hon lånat ut 55000.

Är det pga fylla hon är så virrig eller börjar hon få kognitiv svikt pga någon alkoholskada, eller är det bara en massa fantasier som hon förlorar kontrollen över när hon druckit? 🤔
Citera
2025-03-28, 15:56
Medlem
Roomisen/bedragarn har nu tillverkat en topp åt Gräddis av ett paraply, han vill väl desperat förhindra att hon ränner runt I de konstiga kläder som hon köper
Citera
2025-03-28, 17:28
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ja och vad är det för skämt? Man får utgå från att allt hon säger är bullshit.

Ja. Finns den här ” Ruumis” ens? Kanske ja.?
En Foodorachaufför, lika hemlös som hon, som såg Pengar i Den Berusade Tanten?

Finns han inte, så absolut ÖFM nästa.
Citera
2025-03-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon borstar håret nuförtiden, det är ett fall framåt. Små saker kan göra underverk. Fascinerande hur stolt hon verkar vara över att hon sugit kuk. Låter som en oerhört märkvärdig aktivitet som bara är förunnat ett fåtal snygga chäjjer

Skulle vilja se Gräddis under hennes "normala" period som gift. Undrar om hon även då lät som en uppstudsig fjortonårig dryg brud som satt på parmiddagar som ekonom och använde uttryck som "jag bara fittade mig"

Borsta håret och suga kuk, det är små saker i vardagen som gör skillnad!
Citera
2025-03-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ja. Finns den här ” Ruumis” ens? Kanske ja.?
En Foodorachaufför, lika hemlös som hon, som såg Pengar i Den Berusade Tanten?

Finns han inte, så absolut ÖFM nästa.

Gräddis la ju igår upp instabilder på "brygghäng" med en kille som jag antar är Rooomis, man såg en lätt mörkhyad hand på Pias axel, så han existerar nog, frågan är dock vad han är för märklig filur, om han verkligen går igång på en alkad, hemlös 50-plussare med personlighetsstörningar, tandröta, kondylomvårtor och gulsot, eller om han är en scammer rakt igenom. Skulle nästan betala för att få se en bild på karln, jag inbillar mig att han har något slags lyte då han måste nöja sig med en dam som Pia, men han kanske är en riktig skönhet
Senast redigerad av Florman 2025-03-28 kl. 19:17.
Citera
2025-03-28, 21:06
Medlem
Att Roomis är på riktigt vet vi ju, då vi både hört han och -typ- sett han. Och även om Gräddis är ett riktigt lågvattenmärke så finns det ju gott om män som är lika, eller i ännu värre skick. Sen är ju dock Roomis inte ärlig i sina avsikter alls, det är ju väldigt uppenbart
Citera
2025-03-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gräddis la ju igår upp instabilder på "brygghäng" med en kille som jag antar är Rooomis, man såg en lätt mörkhyad hand på Pias axel, så han existerar nog, frågan är dock vad han är för märklig filur, om han verkligen går igång på en alkad, hemlös 50-plussare med personlighetsstörningar, tandröta, kondylomvårtor och gulsot, eller om han är en scammer rakt igenom. Skulle nästan betala för att få se en bild på karln, jag inbillar mig att han har något slags lyte då han måste nöja sig med en dam som Pia, men han kanske är en riktig skönhet
Skulle gissa på att det kanske finns ett värde i att hooka upp med någon med svenskt medborgarskap. Typ som att alla män som säger att kvinnor från öst uppskattar dem mer än svenska kvinnor.
Det finns ett värde i att hooka upp med någon som har medborgarskap.
Citera
2025-03-29, 01:47
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Här är hon riktigt jävla sliten och tokig.

https://youtu.be/VbvBF_QJyXo?si=1goa2IxYDMjhUvqm

Kan inte öppna länken. Är det Gräddis eget konto?
Citera
2025-03-29, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-Pax
Kan inte öppna länken. Är det Gräddis eget konto?

Funkar det nu?

https://m.youtube.com/watch?si=1goa2IxYDMjhUvqm&v=VbvBF_QJyXo&feature=yo utu.be
Citera
2025-03-29, 11:04
Medlem
Citat:
Funkar det nu?

https://m.youtube.com/watch?si=1goa2IxYDMjhUvqm&v=VbvBF_QJyXo&feature=yo utu.be

Båda funkar för mig iaf!

Visst var Pia i dåligt skick där, men kollade på några av hennes matlagningsvideos igår. Fan vad trevliga videos! Visst snackade hon en massa goja även för något år sedan, men det var kul goja och inte en massa hemskheter som relationsrelaterade saker (killar, killar, killar) eller om märkliga investeringar.

En kul idé hon hade är att man luras in att bli medlem i exempelvis Coop och om man dör av någon sjukdom så kikar "de" (oklart vilka) på ens gamla kvitton som finns lagrade, för att se vad man har ätit, om det finns något som kan kopplas till sjukdomen
Senast redigerad av Florman 2025-03-29 kl. 11:12.
Citera
2025-03-29, 12:58
Medlem
Hittade ett klipp från Gräddis YouTube där hon berättar att hon fått ett paket av sina föräldrar i Finland som hon inte haft kontakt med på många år. Det intressanta är att det står grattis och kram osv, men sen avslutningsvis hade de skrivit ”vi saknar dig” inom citationstecken. Kan ju vara så enkelt att de använder tecknen på fel sätt, men som Pia reagerar är det tydligt att det är väldigt infekterat dem emellan.
Citera
2025-03-29, 12:59
Medlem
Är det någon som har domen/beslutet från tingsrätten gällande Gräddis vårdnadstvist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in