2025-03-27, 23:09
Medlem
"Aa jag fick en ny roomis i dag, aa det fick jag-igen!" Pia tycks tro att det är gäster som kommer in till hennes rum. För snål för att boka ett eget, frågat henne flera gånger varför hon inte gör det.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-03-27 kl. 23:13.
Citera
2025-03-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
"Aa jag fick en ny roomis i dag, aa det fick jag-igen!" Pia tycks tro att det är gäster som kommer in till hennes rum. För snål för att boka ett eget, frågat henne flera gånger varför hon inte gör det.

Hon är inte ens en trevlig värd till sina gäster. Ingen Gevalia får de - bara sura blickar och lukten av gammal majonäs
Citera
2025-03-28, 04:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Jag tror jag behöver terapi efter att ha utsatts för hennes bröstvårta i så grafisk form. 😵‍💫

Ja den var riktigt äcklig! Ser ut som den fått en könssjukdom den oxå.
Citera
2025-03-28, 04:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag reflekterade också över hygienen, har de skoförbud inomhus, eller är hon verkligen så ohygienisk att hon ligger där och ålar och riktigt gnider in sig med grus etc? Och hur kan hennes rumis-älskling tycka att hennes beteende är okej, hade min partner legat så där hade jag fan reagerat och frågat vad som pågår. Den där rumisen måste vara bra udda han också.

Inte bara grus, tänk alla bakterier från duschen och badrummet.
Citera
2025-03-28, 07:38
Medlem
marytraders avatar
Citat:

Dels är hon väl för snål med eget rum, men framförallt vill hon ju träffa en kille. Då är ju gemensamt boende perfekt. Någon kille med trasslig liv dyker säkert upp som är lika lost som henne.
Citera
2025-03-28, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Kan det också vara för att hon delar rum med andra numera och kan inte härja på som hon gjorde när hon var ensam i rummet eller bara hade RoOoMis? Nu har hon tydligen fått nya rumskompisar igen och en var respektlös då han har trampat på hennes tarotkort så hon är på dåligt humör. Hade hon inte varit lika grisig och haft grejer över hela rummet hade den nya rooomisen säkert inte trampat på kort på golvet men det är ju självklart hans fel. Fes hela natten gjorde hon tydligen också så den roooomisen kanske flyr snabbt.

Ja! Lägg inte dina kort på golvet då, för helvete. Och hennes ”spådomar”, de är i en klass för sig. Dock ska hon ha en eloge för att inte vilja ”spå” personer under 18. Men ja, sjukt att de andra boende knackar innan de går in i sumpgrottan och indirekt tvingas vara med i hennes sändningar. Även om hon bor där mer permanent innebär ju inte det att andra boende inte har rätt till ytorna.
Och det här med laktosmagen. Kan hon inte bara tacka nej till roomisens yoghurt? Hon får det att låta som att hon är helt passiv under hans personlighet.
Citera
2025-03-28, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Dels är hon väl för snål med eget rum, men framförallt vill hon ju träffa en kille. Då är ju gemensamt boende perfekt. Någon kille med trasslig liv dyker säkert upp som är lika lost som henne.

Nu är det väl Rooomisen som gör att hon inte vill bo själv eller i dubbelrum. Är väl inte kul att ha kille om ingen ser när man hånglar och fattar hur älskad man är.

Men ska bli mycket intressant att se hur hon fixar högsäsong. Enligt min dotter så är det helt galet många ungdomar på Hostel då, som inte direkt visar hänsyn
Citera
2025-03-28, 08:17
Medlem
Citat:

Hon fixar inte ruljansen på folk märker man nu, men är ju beroende av att vara sedd, så jag tror den biten överväger. Att folk ser hur vacker hon är, hur mysigt rum "hon har" och att hon "har en kille" väger tyngre än ett rum med lugn och ro.
Citera
2025-03-28, 08:52
Medlem
Har hon inte sagt hela tiden att hon köpte sin lägenhet för egna besparingar?

I det här kommentarsfältet säger hon att hon varken hade jobb eller besparingar när hon till slut vågade säga till sin man att hon ville skiljas…

https://youtu.be/jlTA2zNYBwY?si=sWLhwYwgiUHSAPdV

(Btw, på väg till polisen för att anmäla sin man)
Citera
2025-03-28, 08:59
Medlem
Här är hon riktigt jävla sliten och tokig.

https://youtu.be/VbvBF_QJyXo?si=1goa2IxYDMjhUvqm
Citera
2025-03-28, 10:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Inte bara grus, tänk alla bakterier från duschen och badrummet.

Skulle Pia Knäckehäxa drabbas av bakterier? De flyr när hon kommer.
Citera
2025-03-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Här är hon riktigt jävla sliten och tokig.

https://youtu.be/VbvBF_QJyXo?si=1goa2IxYDMjhUvqm

Hon borstar håret nuförtiden, det är ett fall framåt. Små saker kan göra underverk. Fascinerande hur stolt hon verkar vara över att hon sugit kuk. Låter som en oerhört märkvärdig aktivitet som bara är förunnat ett fåtal snygga chäjjer

Skulle vilja se Gräddis under hennes "normala" period som gift. Undrar om hon även då lät som en uppstudsig fjortonårig dryg brud som satt på parmiddagar som ekonom och använde uttryck som "jag bara fittade mig"
Senast redigerad av Florman 2025-03-28 kl. 10:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in