Citat:
Ursprungligen postat av
Macke85
Skulle tippa på att C A är mördaren.
Det finns ingen rimlig statistisk sannolikhet att den enda (eller en av några ytterst få) som inte hörsammar kallelsen ska likna gärningsmannasignalementen så oerhört väl.. samt också välja att flytta från Vasastan efter mordet, välja ett favoritfik mitt emot mordplatsen, ändra sin berättelse för polisen, stämma in på GMP närmast i detalj och sedan skjuta sig när polisen knackar på mitt i natten, eller när det nu var. Och sen av en slump ska just den personen ha köpt Winchester metall piercing-patroner också, av en ren slump. Och då har vi inte ens nämnt det personliga motivet heller som också passar oerhört väl in i det hela.
Svårt att blunda för det här och bara tro att det enbart är slumpen. Det kan liksom statistiskt sett inte va han.
Så är det.
Den öppna uppmaningen till belackarna av gärningsmannahypotes Christer Andersson föreligger alltjämt.
Den innebär förklaring till den grava indicebild runt individ Christer Andersson som föreligger i skrivande stund..förklarad utifrån perspektiv att han är oskyldig till mordet på Olof Palme.
Ingen svarar på detta.Ingen har någonsin kommit upp med en tillnärmelsevis rimlig förklaring till hur Christer Andersson kan vara oskyldig till mordet på Olof Palme utifrån de faktamässiga indicium som de facto åligger honom.
Det är inte konstigt att ingen kunnat svara.
Det går inte.
Härmed så bör sund individ därmed dra vidare nödvändig slutsats.
Eftersom Christer Andersson inte kan förklaras i perspektiv oskyldig,så innebär detta att han är skyldig.
För mig så har Palmemordet utredningsmässigt varit löst i flera år.
Christer Andersson mördade Olof Palme den 28 Februari 1986.
Ingen annan kan förklara honom i annat sken.
Det är som det är.