2025-03-28, 08:24
Medlem
Lyssnade just på Jonas Eriksson. Han sade att Värnamo har kämpat i botten de senaste åren.Det är till att glömma att Värnamo blev 5a för 2mår sen. Inte riktigt i botten.
Citera
2025-03-28, 08:36
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ponera att BP vinner i övermorgon: Hur mycket tro skulle du tappa på Häcken? För du får verkligen gnagarhybris att framstå som otroligt mild i jämförelse med vad du visar upp.
Gnagarhybrisen har å andra sidan förmildrats ett rejält senaste åren...
Citera
2025-03-28, 09:52
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vädret ser ju ut att bli grått men annars är jag med dig. Ska också vara på plats 10.00.

Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ses i vimlet!

Enda negativa med start 14:00 att det blir så kort inför. Räknar med riktigt full rulle från tio!
Citera
2025-03-28, 10:57
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ponera att BP vinner i övermorgon: Hur mycket tro skulle du tappa på Häcken? För du får verkligen gnagarhybris att framstå som otroligt mild i jämförelse med vad du visar upp.
Emellanåt går Trazke full kukräv. Man ska aldrig gå full kukräv.
Citera
2025-03-28, 11:03
Medlem
Lurigfaxs avatar
Värnamo får lira premiären på Finnvedsvallen.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/klart-finnvedsvallen-far-dispens-far-spela-allsvenska-premiaren-hemma/
Citera
2025-03-28, 13:42
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Enda negativa med start 14:00 att det blir så kort inför. Räknar med riktigt full rulle från tio!
Ja, precis. Har börjat tröttna lite på marschen. Är hellre kvar lite längre även om man då blir rånad på sin plats på läktaren av japaner och dalmasar.
Citera
2025-03-28, 14:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Lär sig aldrig av misstag heller. Man skulle kunna tro att det våren 2023 om man läser trazkes inlägg.

(Men jag tror Häcken är bra bättre än förra året, i varje fall offensivt, defensivt har jag funderingar.)
Citera
2025-03-28, 14:34
Medlem
cokehyenas avatar
Lagkapten Une summerar DIFs försäsong:
- Man vill gärna ha allt på plats innan premiären men det är svårt med nya tränare. Det kan ta tid och det tycker jag att man såg i cupen där det fanns glimtar som var superbra men också perioder som var väldigt svaga.

Nya tränare, nytt spelsätt och senarelagd start på säsongen. 3-0 mot cypriotiska serieledarna pekar på kraftigt förbättrad form. Det passar utmärkt med en 'seriefinal' inför fullsatta läktare i premiären. Då kan vi bygga på hetsen och hypen från Europaspelet.
Citera
2025-03-28, 15:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Kukrävsan kan vara jäkligt smittsam om man inte är uppmärksam. När jag tror stenhårt på något brukar jag försöka checka om det är på riktigt eller om man dragit på sig någon skit. Tror dock att jag är smittfri nu och att Häcken är på riktigt i år. Min tro för året är guld och förhoppningen är poängrekord.
Senast redigerad av trazkei 2025-03-28 kl. 15:07.
Citera
2025-03-28, 16:05
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Skulle vara underbart med en mangrann forumträff på en pub (eller madrasserat rum)... skulle väl mentalt se ut som monthy pythons 100 meter för män utan lokalsinne ungefär.
Citera
2025-03-28, 16:37
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Lär sig aldrig av misstag heller. Man skulle kunna tro att det våren 2023 om man läser trazkes inlägg.

(Men jag tror Häcken är bra bättre än förra året, i varje fall offensivt, defensivt har jag funderingar.)

Svenska spels tipsexpert är inne på liknande tankar.

"Häcken snackas upp av många inför säsongen, men jag är inte speciellt övertygad om att det blir någon framskjuten placering för “Getingarna”. Göteborgarna är framme i cupfinal och Jens Gustafsson är en förbättring jämfört med Paco Johansen, men jag ställer mig frågande till defensiven. "

Med tanke på att det är match tretton på tipset så känns det som ett givet kryss.
Citera
2025-03-28, 17:17
Medlem
ELFSBORG kommer KNÄCKA Sillastrybarna i premiären!
3 poäng direkt och upp i topp, nåt vi inte släpper sen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in