2025-03-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Betänk också att denna dotter har en 2 årig avkomma också som Marika är hängiven mormor till vilket gör fallet ännu otroligare

Munnen räknas som nollan, män med en x kromosom och y kromosom saknar 1'an

Eller att hon förminskade dom från jättestora till jättesmå innan Farmen, mina vaga teorier om att Amanda är född man och sedan gjort en mycket attraktivare förvandling än Snickar-Björn får sig en törn, händerna, rösten och nu också brösten
Hon var gravid i början av farmen, så född man var hon inte.
Citera
2025-03-28, 01:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Hon var gravid i början av farmen, så född man var hon inte.
Män ska ju tydligen kunna föda barn också om man ska tro fulmedia men you got me, Amanda är helt enkelt för bra för att vara sann när det kommer till maskulinitet att hon behövde shittestas lite smått av mig och anklagas för könsbyte, och det var ändå det sympatiskaste av mina manliga shittest i rockärmen som involverar att klämma på vitala delar på kvinnans kropp (näsan) för att kolla äkthet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-28 kl. 01:24.
Citera
2025-03-28, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Förmodligen provrörsungar, då är det vanligt med tvillingar, någon som vet om deras föräldrar är homosexuella med?
Att det är vanligt med tvillingar vid provrörsbefruktning gäller bara tvåäggstvillingar, och tvåäggstvillingar kan det omöjligt bli vid en provrörsbefruktning i Sverige.
Enäggstvillingar kan det ev bli, men det är inte vanligare än vid en "normal" befruktning.
Tvåäggstvillingar: två ägg befruktas av två olika spermier. Barnen blir inte mer lika än vanliga syskon.
Enäggstvillingar: Ett ägg befruktas av en spermie, men det befruktade ägget delas i två, vilket resulterar i två identiska barn, med samma dna.
Citera
2025-03-28, 01:17
Medlem
Citat:
Män kan ju tydligen kunna föda barn också om man ska tro fulmedia men you got me, Amanda är helt enkelt för bra för att vara sann när det kommer till maskulinitet att hon behövde shittestas lite smått
Bara "män" som fortfarande har kvar sina kvinnliga könsorgan kan bli gravida och föda barn
Hittills i alla fall
Citera
2025-03-28, 01:20
Medlem
Crapmagics avatar
Du är (inte) den enda som kan nått ska du veta..

Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Att det är vanligt med tvillingar vid provrörsbefruktning gäller bara tvåäggstvillingar, och tvåäggstvillingar kan det omöjligt bli vid en provrörsbefruktning i Sverige.
Enäggstvillingar kan det ev bli, men det är inte vanligare än vid en "normal" befruktning.
Tvåäggstvillingar: två ägg befruktas av två olika spermier. Barnen blir inte mer lika än vanliga syskon.
Enäggstvillingar: Ett ägg befruktas av en spermie, men det befruktade ägget delas i två, vilket resulterar i två identiska barn, med samma dna.
Jespers föräldrar kanske eventuellt var 50! år när dom fick gossarna, eftersom senarelagt föräldraskap (gammal kvinna? - ung man?) som jag tidigare hyllat i tråden kan leda till större chans för tvillingar
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-28 kl. 01:45.
Citera
2025-03-28, 01:44
Medlem
Citat:
Jespers föräldrar kanske eventuellt var 50! år när dom fick gossarna, eftersom senarelagt föräldraskap (gammal kvinna? - ung man?) som jag tidigare hyllat i tråden kan leda till större chans för tvillingar
Tvåäggstvillingar ja.
Citera
2025-03-28, 04:18
Medlem
Vad är det för påsar Amanda har under ögonen?

Ser ut som hon gått ned i vikt rejält!
Citera
2025-03-28, 04:22
Medlem
figegs avatar
Värdig vinnare år 2025.

Amandas byxor var trasiga såg jag på slutet där bak, så jävla tight finalen var.

Vi ses 2026!
Citera
2025-03-28, 04:54
Medlem
Årets Bully, vann Farmen 2025.

Helt ovärdig!!
Citera
2025-03-28, 04:56
Medlem
Och en som blivit utslagen i ett ting, blev 2:a.

Årets Farmen blir ett lågvattennärke.

Lägg ner skiten!
Citera
2025-03-28, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figeg
Värdig vinnare år 2025.

Amandas byxor var trasiga såg jag på slutet där bak, så jävla tight finalen var.

Vi ses 2026!

Farmen 2026 kommer inte.
Det blir nedlagt.
Citera
2025-03-28, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Farmen 2026 kommer inte.
Det blir nedlagt.

Man kan alltid hoppas! Eller behöva göra en rejäl uppdatering/rework av hela konceptet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in