2025-03-26, 23:06
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Sigurpalsson tror jag dock är vass. Var det så att Stockholmsklubbarna nobbade på grund av priset?
Jag tror det bara var vi som hade ett konkret intresse. Ja, det var priset som avgjorde för vår del om jag förstod saken rätt.
Citera
2025-03-27, 07:34
Medlem
johnny_viciouss avatar
Finns det någon sammanfattning på spelare ut och in för respektive lag? Det hade varit kul att summera fönstret och se vilka som blivit bättre och vilka som blivit sämre.
Citera
2025-03-27, 07:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Finns det någon sammanfattning på spelare ut och in för respektive lag? Det hade varit kul att summera fönstret och se vilka som blivit bättre och vilka som blivit sämre.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/lista-alla-klara-overgangar-infor-allsvenskan-2025/
Citera
2025-03-27, 08:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag tror det bara var vi som hade ett konkret intresse. Ja, det var priset som avgjorde för vår del om jag förstod saken rätt.

Hade varit intressant om Djurgården avstod ett lägre pris än vad de betalade för svensken från Cypern, men de gick kanske aldrig så långt.

Men tror det är en succé. Given i mitt Fantasylag.
Citera
2025-03-27, 08:51
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Mycket märkligt att vi inte plockar in någon ersättare till Pena.

Många har väl varit extremt nöjda med Otto Rosengren? Jag har inte följt malmös matcher noga alls men det har ju inte sett svagt ut generellt.
Citera
2025-03-27, 09:03
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Sigurpalsson tror jag dock är vass. Var det så att Stockholmsklubbarna nobbade på grund av priset?
Som jag förstod gick vi för Tounekti istället, vet inte om det var pga priset. Ryktet om Sigurpalsson till oss poppade upp när Tounekti i princip var klar.
Citera
2025-03-27, 10:59
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Många har väl varit extremt nöjda med Otto Rosengren? Jag har inte följt malmös matcher noga alls men det har ju inte sett svagt ut generellt.

Haft en startsträcka men har varit riktigt bra i vår. Blir ett annat spel med honom. Mer intensitet med Rosengren, men vi kommer att sakna Peña mot lågt stående lag.
Citera
2025-03-27, 16:33
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Djurgården's 16y/o CB talent Warren Ngana has signed for RB Leipzig
Citera
2025-03-27, 20:14
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Bättre RB Leipzig än RB Hammarby I guess.
Citera
2025-03-27, 20:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Sån har du på transfermarkt https://www.transfermarkt.com/allsvenskan/transfers/wettbewerb/SE1
Citera
2025-03-27, 22:28
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Bättre RB Leipzig än RB Hammarby I guess.
…eller Allmänna Börsbolaget Fabege.
Citera
2025-03-27, 22:32
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Togs in från Dalkurd, vart inte ens ett år med ungdomskontrakt i DIF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in