2025-03-27, 22:24
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LugnetsAbbe
Det är inte det han vill. Han vill vara gift med henne och konstant ligga med andra samtidigt. Som han gjort i alla relationer. Han vill absolut vara i ett fast förhållande och det ska vara bestämt att kvinnan inte får ligga med andra medans han ska ligga runt bakom ryggen.

Precis så är det. Och nu får han till sist ta konsekvensen av sitt handlande. Hans galna fans kan försvara honom hur mycket de vill, men det kommer inte att hjälpa.
Citera
2025-03-27, 22:24
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Ja, det lät väldigt märklig det han skrev och helt oförklarligt, han spär ju bara på alla märkligheter som rör det här. Borde ju var en PR-nisse som skriver hans inlägg nu men det där var ju bara så kontraproduktivt. Sämsta krishanteringen jag sett, blir ju bara ännu fler frågetecken.

Är definitivt ingen PR-människa som skrivit det där svamlet. Är högst troligen Måns själv, och det skulle inte förvåna mig om han var full eller hög när han postade inlägget. Otroligt att advokaten inte satt munkavle på honom. Hon kanske har försökt i och för sig, men han struntar i hennes ord.
Citera
2025-03-27, 22:26
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Egentligen orkar jag inte med den här soppan, för jag vill inte välja sida när jag inte vet. Men vill bara flika in att ens hem (som Måns skrev) kan väl också vara på tomten/gården dvs de behöver inte ha blivit insläppta i själva huset. Bara en tanke.

Det är olagligt och straffbart att vistas på folks tomt nära huset. Och ännu värre är det att stå vid huset och filma in genom någons fönster. Gör någon detta har man rätt att med nödvändig och rimlig mängd våld få personen/personerna att avlägsna sig.
Citera
2025-03-27, 22:26
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Måns har tydligt berättat att bekräftelsebehovet tog sig i uttryck i att han låg runt med andra trots att han var i ett förhållande.

Minst fem pers här på FB har förklarat det för dig och hänvisat till olika TV-program och poddar, men ändå fattar du inte, vilket är patetiskt.

Jag har inte påstått att Måns påstår att han tar droger. Det framkommer ändå eftersom folk i hans närhet intygat det. Och han har själv inte dementerat det de intygat.

Du har dock påstått att han sagt att han inte tar droger, så svara nu när/var han ska ha sagt det?

Bra att du håller med mig om att Måns, och inte Ciara är boven i dramat. Det måste vara honom du menar eftersom inget tyder på att Ciara varit otrogen, tagit droger eller misshandlat Måns eller barnen psykiskt eller fysiskt.

Haha vilket stolpskott, han avslöjade ju sig själv som narcissist där. Kan höra hur det låter där hemma om stackarn: "det är synd om mig för jag måste vara otrogen"
Citera
2025-03-27, 22:28
Medlem
Citat:
Precis så är det. Och nu får han till sist ta konsekvensen av sitt handlande. Hans galna fans kan försvara honom hur mycket de vill, men det kommer inte att hjälpa.
Du tycks lita på att postaren talar sanning.
Vad postaren far efter är en intervju MZ gjorde när han var ung.

Människor tenderar att mogna och utvecklas genom livet.
Citera
2025-03-27, 22:28
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Hur var det nu med, när ord står emot ord?
Det har vi redan avhandlat.

Nu har du dansat hela varvet runt när det gäller vad du TROR och ANTAR.
Har du något med substans att komma med?

Förstår ingenting vad du menar. Jag tycker jag har bidragit med mycket substans till detta ämne. Lite sanningar om hur det bör ha gått till. Men inte hur det måste ha gått till. Men jag bedömer sannolikheten vara låg att det inte gjort det.
Citera
2025-03-27, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Ja du har rätt, priset är lägre nu när informationen redan blivit offentlig än förut. Men hon är väl ändå rädd för att han skulle hämnas på något vis på henne eller mot personer som hon älskar. Jag spekulerar
Ja, jag förstår. Men säg mig; du är svensk eller hur? Du har växt upp med/alternativt alltid haft MZ runt dig, i en publik sfär. Han har varit i publikens öga i runt 20 år. Vad har han egentligen gjort, förutom att sparka på sin egen mobil vid ett pressat ögonblick samt att han är en man, för att få dig att tro en helt okänd människa istället? För mig blir det lite som att grannen brakar in och börjar baktala min mamma. Och av någon anledning tror jag på grannen istället?
Citera
2025-03-27, 22:33
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Ja, jag förstår. Men säg mig; du är svensk eller hur? Du har växt upp med/alternativt alltid haft MZ runt dig, i en publik sfär. Han har varit i publikens öga i runt 20 år. Vad har han egentligen gjort, förutom att sparka på sin egen mobil vid ett pressat ögonblick samt att han är en man, för att få dig att tro en helt okänd människa istället? För mig blir det lite som att grannen brakar in och börjar baktala min mamma. Och av någon anledning tror jag på grannen istället?

Ja jag är svensk och Måns var en flickidol till mig när jag växte upp.

Varför skulle han ha misshandlat kvinnor på scen, under pressfotograferingar eller dylikt? Och just där, där man som kändis är övad i att ha en persona?

Edit: Eller ute bland allmänheten överlag.
Senast redigerad av SoulOfSophia 2025-03-27 kl. 22:35.
Citera
2025-03-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Förstår ingenting vad du menar. Jag tycker jag har bidragit med mycket substans till detta ämne. Lite sanningar om hur det bör ha gått till. Men inte hur det måste ha gått till. Men jag bedömer sannolikheten vara låg att det inte gjort det.
Kära barn. Du får nog bli torr bakom öronen först.
De du bidragit med är ju enbart förtal.
Citera
2025-03-27, 22:35
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Du tycks lita på att postaren talar sanning.
Vad postaren far efter är en intervju MZ gjorde när han var ung.

Människor tenderar att mogna och utvecklas genom livet.

Hahahahaha, är du på riktigt!? Måns har INTE mognat och utvecklats det minsta, det är helt UPPENBART! Hade han gjort det hade han inte suttit i den självkokade soppa han sitter i nu. Och som sagt, ni galna fans kan försvara honom hur mycket ni vill, men det kommer inte att hjälpa.
Citera
2025-03-27, 22:35
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Är definitivt ingen PR-människa som skrivit det där svamlet. Är högst troligen Måns själv, och det skulle inte förvåna mig om han var full eller hög när han postade inlägget. Otroligt att advokaten inte satt munkavle på honom. Hon kanske har försökt i och för sig, men han struntar i hennes ord.

Ja, det där inlägget fick mig som neutral åskådare att ta hennes parti direkt. Helt obegripligt vad han vill med det inlägget.
Citera
2025-03-27, 22:37
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Kära barn. Du får nog bli torr bakom öronen först.
De du bidragit med är ju enbart förtal.

Jag tycker alla som säger att Måns fru ljuger gör sig skyldiga till förtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in