2025-03-27, 20:55
Medlem
Crapmagics avatar
Värdegrunden!!

Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Öh...va!?
Varför undrar du?
Ja du, kanske att stekpanna undrar för att genetiska envägstvillingar har delat samma ägg på hälften, och sedan hällt dom i en bunke/balja och sedan lyckats separerat vitan för en fluffig nog maräng
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-27 kl. 21:02.
2025-03-27, 20:56
Medlem
Stör mig på Amanda och hennes mammas pussar mitt på munnen hela tiden.
Fattas bara en rejäl tungkyss nu…
2025-03-27, 20:59
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bkk2024
Hade en arbetskollega som var exakt som Micke och skröt om allting och hur bäst han var på allting och pratade om olika rekord han hade i olika arbetsuppgifter - otroligt jobbig att höra på men han blev såklart inte långvarig så vi tröttnade direkt på honom.
Tydligen var hans pappa likadan så det var väl någe genetiskt.

Micke står och skryter för mamma hur bra han är och hon håller med fy vilka vidriga människor som håller på så - måste hävda sig hela tiden och så självgoda.

ja aningens jobbigt att lyssna på skrytiga människor - vilket både Micke och Adam är
2025-03-27, 21:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja.. suck...vilken otroligt energidränerande säsong detta har varit.
En menlös "mentor" i vanlig ordning som står & hänger med tummarna i jeansfickorna varenda säsong & godkänner det ena kassa uppdraget efter det andra & en Anna B som struttar runt i sina klänningar som säkert är inköpta ifrån nån svindyr designer.
Jag skiter fullständigt I vem som vinner nu. Allt är ju som vanligt riggat av prod.teamet & tv4. Tacka vet jag Farmen Norge. Där slipper man tatuerade svagbegåvade individer.

Exakt
2025-03-27, 21:42
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag tycker att Jesper är en värdig vinnare på så sätt att han är så förvånad och positiv.. ( -på riktigt .. har han säga många gånger) .
Synd att deltagaren Rönnlund fick lämna, vet inte om han hade varit underhållande..
Robban hoppade av när han kom till torpet och man kan fråga varför…?

Av de som är kvar så är Micke näst mest värdig, då han och lyckades bygga kallröken så bra och Robban gjorde rakskyddet högt.

Så Jesper är näst mest värdig av dem som är kvar.. Mikael har ibland sagt lite nedlåtande saker om andra.
Ingen av Amanda eller Adam skall förhoppningsvis vinna.

Sofia tog sig vidare på läggmatch då Alida svarade ”pass” på sistan frågan och sen 40 centimeter.. som omkrets.
Matchen innan var Sofia klar favorit, när det blev styrka (säcken )mot en lite äldre kvinna.

Farmen förra året var så mycket tjafs (från hon Valencia som sade, är mitt bajs.. och var inte så schysst mot Cornelia ) att de fick klippa borta en del, och det var ju förstås en fördel att vara veteran, för då vet man hur det är.
Levin var då en värdig vinnare, även om jag inte höll på honom mest.

Jag tror jag misstänker mig veta vem som vinner. Och det är ingen som jag håller på..

Undrar om finalen vissa imorgon på TV4 play , eller om det blir på söndag…?
Då blir det också Robinson som jag tror är bättre..
Men blir den sämre så avsäger jag min prenumeration på TV4 plus…🤔
Ja Peter om han fått vara kvar då tror jag att han varit underhållande och tagit sig långt.

Robban lämnade av personliga skäl, dock kom det aldrig fram vad det handlade om.

Ja finalen går att se imorgon på TV4play, avsnittet släpps efter midnatt.
2025-03-27, 21:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja Peter om han fått vara kvar då tror jag att han varit underhållande och tagit sig långt.

Robban lämnade av personliga skäl, dock kom det aldrig fram vad det handlade om.
Skulle du säga att Peter var en bra grabb t.o.m?
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja finalen går att se imorgon på TV4play, avsnittet släpps efter midnatt.
Också säger vi som Connery i Goldfinger "Well dont forgett to write, emedieetley and to early about it on future flashback" https://getyarn.io/yarn-clip/37c3db53-c77f-479b-82f3-9d7e988059d6
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-27 kl. 22:42.
2025-03-27, 22:36
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dom uppmätte maskulin/feminin energi ration via en apparat som liknar den Jehovas vittnen använder för att avslöja förkylningar i kroppen, fast den här har Wincent/Gutta byggt själv i hemslöjden och den gav utslag att en god match rådde mellan Maran Marika och Jeppe, därav utfallet
Micke fick däremot obalanserade värden i mätningen så han fick vinna istället

Rörande övriga mätningar inför repkastet vete fan om Jespers mätning gjorde skillnad?, han kastade slutet på repet längre än hon kastade hela reprullen, men hade dom mätt repet i sin hela dess längd innan spiken hade Marika kastat 6 meter och Jesper hade kastat 18 meter

Tv4 satte ditt en guldfärgad apropå i bild om kastreglerna i Indien som råkade blända in i bakgrunden så att det var i stort sätt oläsligt, så jag förstår om Jesper missförstod hela upplägget

Fan nu är du riktigt upp i gasen
2025-03-27, 22:44
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
kollade precis ett avsnitt av farmen norge , och jag vill verkligen inte att sverige ska göra som dom
2025-03-27, 22:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Fan nu är du riktigt upp i gasen
Ja dom blossande kinderna & 4 gånger så många hjärtslagen per sekund uppstår lika många gånger per år som Amanda går på gymmet eller pratar om sin bajsnödighet

Fast nu går jag på hemlighuset hand i hand med en kvinna här, så lägger sig nog det som brådskade för idag.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-27 kl. 23:17.
2025-03-27, 23:12
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja dom blossande kinderna & 4 gånger så många hjärtslagen per sekund uppstår lika många gånger per år som Amanda går på gymmet eller pratar om sin bajsnödighet, dom för många gångerna är för få

Fast nu går jag på hemlighuset hand i hand med en kvinna här, så lägger sig nog det som brådskade för idag.
Jag kommer aldrig förstå hur du tänker, du är en sjuk man som är otroligt läskig. och jag tycker synd om dina närstående
2025-03-27, 23:29
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Stackars Amanda. Hon är alltid andrahandsvalet. Robban ville ha Alida men blev dissad. Micke ville ha Alida men blev dumpad.
Micke tar istället Amanda. Alida vill sen ha Micke och får det. Alida dumpar Micke igen så tar Micke tillbaka Amanda. Micke dumpar sen Amanda. Amanda nöjer sig senare med Robban. Snacka om starkt andrahandspar 😂

Vadå? Är det bekräftat att det var Micke som dumpade Amanda?

Jag har väldigt svårt att tro det. Enligt alla de intervjuer där Amanda pratar om deras relation, verkar det precis tvärtom. Det är väl ungefär ett par månader in i en relation man börjar känna varandra. Hans osmakliga personlighet blev antagligen för mycket för henne..

Hade inte spenderat en sekund med en man som Micke. Det syntes direkt i ögonen på honom att något är allvarligt fel..
2025-03-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Förmodligen provrörsungar, då är det vanligt med tvillingar, någon som vet om deras föräldrar är homosexuella med?

Men snälla obildade människa, tror du seriöst att det är ärftligt?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in