2025-03-27, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Håller med! Så intressant att de var såå lika i allt!
undrar om brodern också är homo
2025-03-27, 15:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80

Det är väl helt ointressant i sammanhanget med Farmen?!

De verkar vara Enäggstvillingar då både utseende, röster och gester var som en spegelbild av varandra.

Mer fascinerad av VILKA anhöriga som kom på besök, det verkade vara morsor och syskon och Maricas barn men ingen sambo/partner till farmarna.

Lite kul att de fick smaka på den utspädda ölen och skämmas att de hade misslyckats kapitalt med det uppdraget. Adam stod och skröt att HAN hade gjort HELA staketet och Micke stod och berättade för sin mamma att det minsann syntes vad han hade byggt på staketet och att de andra hade gjort uruselt jobb på staketet
2025-03-27, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

De verkar vara Enäggstvillingar då både utseende, röster och gester var som en spegelbild av varandra.

Mer fascinerad av VILKA anhöriga som kom på besök, det verkade vara morsor och syskon och Maricas barn men ingen sambo/partner till farmarna.

Lite kul att de fick smaka på den utspädda ölen och skämmas att de hade misslyckats kapitalt med det uppdraget. Adam stod och skröt att HAN hade gjort HELA staketet och Micke stod och berättade för sin mamma att det minsann syntes vad han hade byggt på staketet och att de andra hade gjort uruselt jobb på staketet
Hade en arbetskollega som var exakt som Micke och skröt om allting och hur bäst han var på allting och pratade om olika rekord han hade i olika arbetsuppgifter - otroligt jobbig att höra på men han blev såklart inte långvarig så vi tröttnade direkt på honom.
Tydligen var hans pappa likadan så det var väl någe genetiskt.

Micke står och skryter för mamma hur bra han är och hon håller med fy vilka vidriga människor som håller på så - måste hävda sig hela tiden och så självgoda.
2025-03-27, 17:42
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Ja.. suck...vilken otroligt energidränerande säsong detta har varit.
En menlös "mentor" i vanlig ordning som står & hänger med tummarna i jeansfickorna varenda säsong & godkänner det ena kassa uppdraget efter det andra & en Anna B som struttar runt i sina klänningar som säkert är inköpta ifrån nån svindyr designer.
Jag skiter fullständigt I vem som vinner nu. Allt är ju som vanligt riggat av prod.teamet & tv4. Tacka vet jag Farmen Norge. Där slipper man tatuerade svagbegåvade individer.
2025-03-27, 17:45
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Öh...va!?
Varför undrar du?
2025-03-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja.. suck...vilken otroligt energidränerande säsong detta har varit.
En menlös "mentor" i vanlig ordning som står & hänger med tummarna i jeansfickorna varenda säsong & godkänner det ena kassa uppdraget efter det andra & en Anna B som struttar runt i sina klänningar som säkert är inköpta ifrån nån svindyr designer.
Jag skiter fullständigt I vem som vinner nu. Allt är ju som vanligt riggat av prod.teamet & tv4. Tacka vet jag Farmen Norge. Där slipper man tatuerade svagbegåvade individer.
Jag håller med dig om detta.
Tur att farmen Norge finns så mycket bättre det mot den svenska skräpet farmen.
2025-03-27, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Öh...va!?
Varför undrar du?
För att de har samma fjolliga röst
2025-03-27, 19:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Eller tvärtom, Adam borde väl vara adoptivbarnet! Kan förklara hans märklig beteende! Systern pratar blattesvenska, tragiskt!
Har du hört talas om den ädla humorformen att utstuderat spela dum via ironi?

P.S Rörande dagens avsnitt: Alla obegåvade kvinnor har en sak gemensamt, det är kortare väg till att vilja berätta att man blir bajsnödig när man blir nervös, att få högt säga det ordet bajs i sin (o)renaste puerila form, tänker jag på Amanda möjligtvis?

Både Marika åker hem samt vi får se Wincent Guttason för sista gången den här säsongen, kan det bli bättre?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-27 kl. 20:12.
2025-03-27, 19:57
Avstängd
Säga vad man vill om Marica, men hon höjde kvaliten på farmen.
2025-03-27, 20:02
Medlem
Ovanligt att en man och en kvinna möts i styrka/teknik (att kasta repet)
2025-03-27, 20:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Amanda är nog en tjej som hade varit kul att festa med tror jag.
Nej Amanda är nog en tjej som hade varit kul att gymma med hemma tror jag.

Trots min milda kritik av hennes intellekt så har hon gjort nått väldigt rätt för att fått den där knullbara kroppen trots att hon bara varit på gymmet 1 gång om året

Jesper och brorsan är inte alls så jävla lik som man kan tro Jesper har 0,0000010 % mindre body fat
i ansiktet pga av gymmet, så ifall jag är en man på Grinder som planerar att överraska Jesper så är det detta mätvärde jag måste gå på för att inte hoppa i galen tunna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-27 kl. 20:27.
2025-03-27, 20:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Ovanligt att en man och en kvinna möts i styrka/teknik (att kasta repet)
Dom uppmätte maskulin/feminin energi ration via en apparat som liknar den Jehovas vittnen använder för att avslöja förkylningar i kroppen, fast den här har Wincent/Gutta byggt själv i hemslöjden och den gav utslag att en god match rådde mellan Maran Marika och Jeppe, därav utfallet
Micke fick däremot obalanserade värden i mätningen så han fick vinna istället

Rörande övriga mätningar inför repkastet vete fan om Jespers mätning gjorde skillnad?, han kastade slutet på repet längre än hon kastade hela reprullen, men hade dom mätt repet i sin hela dess längd innan spiken hade Marika kastat 6 meter och Jesper hade kastat 18 meter

Tv4 satte ditt en guldfärgad apropå i bild om kastreglerna i Indien som råkade blända in i bakgrunden så att det var i stort sätt oläsligt, så jag förstår om Jesper missförstod hela upplägget
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-27 kl. 20:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in