2025-03-27, 16:14
Medlem
vichy6s avatar
Anjo har sagt att han ljuger om det gynnar honom.
Citera
2025-03-27, 17:11
Medlem
Hillsongsekts avatar
Om man tycker senaste månaden för anjos varumärke varit en win. Då vill jag inte veta vad som konstituerar en förlust.
Citera
2025-03-27, 17:15
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Bevisa det då???

Varför släpper lisen enligt egen utsago inte till för kungen och den hårt arbetande journalisten Anjo diabetes?

I min värld får en kung ligga med sin fru, varför jobbar ni så annorlunda kring era strandade valrossar till frugor? Ska en så snygg bastant och intellektuell gigant med öronen innanför kepan inte få ligga? Nehedu det är inte rimligt att minipittan ska runka sig till sömns.
Citera
2025-03-27, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Om man tycker senaste månaden för anjos varumärke varit en win. Då vill jag inte veta vad som konstituerar en förlust.

Det är mycket möjligt att Anjo "drömmer" om en karriär inom etablerad media. Men han har nog nu insett att denna dröm är körd.

Det han har kvar att göra är att publicera en lång radda av "förlåt mig" videor. Efter det kan han enbart hålla tummarna att majoriteten väljer att tro på hans "förändring".

Anjo har MYCKET att stå till svars för.
Citera
2025-03-27, 17:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Chipstutten är helt värdelös på att vårda sitt varumärke.

Det är härligt att se att han är körd nu, idioten har lyckats vara igång förvånande länge ändå men karman tar alltid hand om svinpälsar som Anjo.

Frågan är hur fan dom ska kunna klara sig ekonomiskt, vad blir nästa steg i Anjos "karriär"? Vet att han pratat om att byta plattform och börja ta betalt för sin mobbing men det är endast en skev önskedröm.

Kanske dags att Lisen startar upp städfirman igen? I samarbete med Rask, han kan göra scheman och stickprover osv.

Konstigt hur han inte kommit ut med en genuin ursäkt, bevisar bara vilken idiot han är
Citera
2025-03-27, 17:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Utan drama är han helt körd, och det kommer ta några videos innan han själv fattar det. "Dramafritt 2025" är en lögn som inte håller länge jag ger det till påsk, max.

Han och Lisen har noll utstrålning och är fruktansvärt tråkiga att titta på. Min spåkula säger att när även videon "Kom och se hur vi firar påsk" floppar, kommer Anjo inte ha något val. Då åker luvtröjan på, och han drar igång skiten igen.
Han kan pröva köra sina mobbarvideos men han kommer snabbt förstå att det inte fungerar, kritikstormen kommer bli massiv.

Utöver det så kommer polisen när som helst kalla in honom på förhör. Då kanske tjockskallen fattar tillslut

Snart sommar och 3 ungar som kommer vara hemma jämt, den ekonomiska stressen måste vara enorm.

Är dom smarta söker som en utbildning redan idag dom kan börja till sensommaren. Finns 1 åriga utbildningar med bra pröjs och iprincip jobbgaranti.

Eller ska han gå tillbaka till telefonförsäljningen? Lol
Citera
2025-03-27, 17:50
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Varför släpper lisen enligt egen utsago inte till för kungen och den hårt arbetande journalisten Anjo diabetes?

I min värld får en kung ligga med sin fru, varför jobbar ni så annorlunda kring era strandade valrossar till frugor? Ska en så snygg bastant och intellektuell gigant med öronen innanför kepan inte få ligga? Nehedu det är inte rimligt att minipittan ska runka sig till sömns.
Hon kanske inte pallar bli filmad hela tiden? Män måste ju spela in sitt knullande för att inte bli anmälda för våldtäkt efter! Hon vet väl att nästa gång ser han till att det är en riktig bild på henne som läcker ut för sympati, och inte bara en mexikansk porrskådis som är lik henne.
Citera
2025-03-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Chipstutten är helt värdelös på att vårda sitt varumärke.

Det är härligt att se att han är körd nu, idioten har lyckats vara igång förvånande länge ändå men karman tar alltid hand om svinpälsar som Anjo.

Frågan är hur fan dom ska kunna klara sig ekonomiskt, vad blir nästa steg i Anjos "karriär"? Vet att han pratat om att byta plattform och börja ta betalt för sin mobbing men det är endast en skev önskedröm.

Kanske dags att Lisen startar upp städfirman igen? I samarbete med Rask, han kan göra scheman och stickprover osv.

Konstigt hur han inte kommit ut med en genuin ursäkt, bevisar bara vilken idiot han är

Jag tippar på att han får jobba med Jocke, i nåt av hans kommande projekt. Nåt med Jocke är det iaf säger min spåkula.
Citera
2025-03-27, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Jag tippar på att han får jobba med Jocke, i nåt av hans kommande projekt. Nåt med Jocke är det iaf säger min spåkula.

Jockiboi är förmodligen sig själv närmast. Om Jocke försöker introducera mobbaren Anjo in i finrummen kommer kritiken spilla över på jockiboi.

De må vara vänner privat. Men det börjar och slutar nog där.
Citera
2025-03-27, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jockiboi är förmodligen sig själv närmast. Om Jocke försöker introducera mobbaren Anjo in i finrummen kommer kritiken spilla över på jockiboi.

De må vara vänner privat. Men det börjar och slutar nog där.
Är Jocke välkommen i "finrummen"?
Jag tyckte inte det var länge sen han gnällde om att han inte var det.
Citera
2025-03-27, 18:12
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Yttrandefrihet, försök att inte låta dina känslor styra din bedömning...
Din idol Anjo är ju dock emot yttrandefrihet.
Citera
2025-03-27, 18:18
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Hon kanske inte pallar bli filmad hela tiden? Män måste ju spela in sitt knullande för att inte bli anmälda för våldtäkt efter! Hon vet väl att nästa gång ser han till att det är en riktig bild på henne som läcker ut för sympati, och inte bara en mexikansk porrskådis som är lik henne.
Tänkte inte ens på det. Undra om han pratade om egen erfarenhet?
Det låter som en dålig ursäkt, när killen spelat in utan tjejens vetskap, och ska behöva förklara sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in