2025-03-27, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Källa?

Räcker med en enkel googling och du kommer få upp massor utav källor.

Edit: Här är en t.ex. https://www.yalemedicine.org/news/early-onset-cancer-in-younger-people-on-the-rise
Senast redigerad av HasseVonKlasse 2025-03-27 kl. 15:54.
Citera
2025-03-27, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Bra för dig men jag tycker personligen att det var fel att
Inte ta sprutan ökar att du smittar nån som blir allvarligt sjuk.exempelvis någon äldre .eller med uderliggande sjukdomar.vad säger du om kan tyckas själviskt.kanske smitta en närstående.bara för du är rädd för sprutor

Vi friska har ingen skyldighet att injicera oss med potentiella gifter bara så att folk som redan är gamla och sjuka ska få ett par månader till som bäst.

Det värsta av allt är att vi mångt och mycket redan offrat de yngre och friska för de äldre och sjuka. Helt jävla sjukt, bakvänt och det visar att vårt ruttna samhälle fyllt med gamla egoister redan befinner sig vid ruinens rand.

Du är sjuk i huvudet och du hör hemma i ett mentalinstitut med alla andra gamla narcissister som håller på och har sig i det här jävla landet.
Citera
2025-03-27, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Det går inte att förklara det till dom, dom är i sin egen värld och tror på allt vad läkaren/media/staten säger.
Tyvärr kan det nog vara så: Men man måste vara noggran när man gör denna typ av undersökningar:

Anekdotiskt blir det ofta fel: Jag kan ta min far som exempel:
Idag går han med rullator, har genomgått 2 kranskärlsoperationer och är allmänt svag. hemtjänsten.

Sen om det beror på Vaccinationen eller det faktum att han blir 89 i år kan vara orsaker. Jag gissar på det senare.
Då han faktiskt mår betydligt bättre jämfört med den genomsnittliga mannen som föddes 1936: Han klarar av att bo i ett normalt lägenhet tillsammans med min mor som är 85 och de klarar sig utan stöd från hemtjänsten.

(Den genomsnittliga mannen som föddes det året har varit avliden sen ett par år tillbaka så farsan mår väldigt bra jämfört med referensgruppen). Sen om det beror på om han blivit vaccinerad eller om det sett annorlunda ut om han inte vaccinerat sig kan jag bara spekulera runt.
Citera
2025-03-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Vi friska har ingen skyldighet att injicera oss med potentiella gifter bara så att folk som redan är gamla och sjuka ska få ett par månader till som bäst.

Det värsta av allt är att vi mångt och mycket redan offrat de yngre och friska för de äldre och sjuka. Helt jävla sjukt, bakvänt och det visar att vårt ruttna samhälle fyllt med gamla egoister redan befinner sig vid ruinens rand.

Du är sjuk i huvudet och du hör hemma i ett mentalinstitut med alla andra gamla narcissister som håller på och har sig i det här jävla landet.
Håller på och har sig .!
Citera
2025-03-27, 16:07
Moderator
ksvs avatar
Överlag är de som vaccinerat sig mycket generellt sett både sjukare och har högre dödlighet.

Fast här får man skilja på orsak och verkan.
De som vaccinerar sig mycket är huvudsakligen äldre och grupper med nedsatt immunförsvar, t.ex. p.g.a. cancerbehandling eller organtransplantation.
De är fullvaccinerade av en anledning och hade haft ännu högre dödlighet utan det skydd som vaccinet ger.
Citera
2025-03-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Jag har inte tagit vaccin sprutor, inte varit sjuk i flera år.
Däremot har man sett hur sjuka dom andra blev av vacciner. Värsta är dom som är uppe vid 8 "boosters"
Sjuka för jämnan, mår dåligt. Massa hälsoproblem.. Tragiskt!

Jag känner inte till någon som blivit sjuk
Citera
2025-03-27, 16:17
Medlem
Alla ovaccinerade jag känner är sjuka hela tiden!! Och alla vaccinerade jag känner har inte varit sjuk en enda gång!!
Citera
2025-03-27, 16:29
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Jag är vaxxxad och jag har varit sjuk noll dagar sedan vaxxxinationen och även noll dagar sedan covid.
Jag tror iofs att jag hade varit sjuk noll dagar även om jag inte hade vaxxxat mig.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2025-03-27 kl. 16:32.
Citera
2025-03-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Ja, de är sjuka oftare och LÄNGRE framför allt. I min nära omgivning har de varit sjuka i omgångar, hosta i 4 veckor sen frisk en vecka sen feber och hosta igen... Fram och tillbaks mellan mannen och frun... Vissa som gymmar har tappat rutinerna helt, tränar en vecka sen sjuk i 2 veckor, testar igen sen sjuk igen 2 veckor... Minsta sammankomst vi har hör man detta och de vet ju inte varför.
En fick stroke, starr, sen infarkt, klarade sig väl turligt nog. Många fått cancer av olika former... Mycket tragiskt. Kavla upp var ingen god idé för dessa... Vilket tjat det var på den tiden. Ta vaccinet taaaaaa vaxxinet,

Hosta hör man verkligen hela tiden!
Starr fick man nog även innan 😄
Citera
2025-03-27, 16:40
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det ryktas ju om att vaxade nu dör i snabba förlopp av olika cancerformer.

Andra säger att vaxade numera lättare infekteras av olika virussjukdomar.

Hälsomyndigheterna o läkemedelsindustrin förnekar dock detta.
Citera
2025-03-27, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Du tror inte att det hade märkts och rapporterats om halva världen gick runt och var sjuka hela tiden?
Vilket konstigt statement!

Inte säkert man sätter ett samband. Å kan ju bero på andra faktorer oxå. Dålig miljö tex
Citera
2025-03-27, 16:50
Medlem
hjaelploskilles avatar
De allra flesta är ju vaccinerade så det är lätt att få för sig att vaccinerade blir sjuka oftare om man bara gör en ytlig observation, typ "de där tre är sjuka ofta men inte jag, de är vaccinerade men inte jag" då är det lätt att tro att det beror på vaccinet, särskilt om halva ens personlighet är att man är någon sorts fritänkare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in