2025-03-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Jag har inte tagit vaccin sprutor, inte varit sjuk i flera år.
Däremot har man sett hur sjuka dom andra blev av vacciner. Värsta är dom som är uppe vid 8 "boosters"
Sjuka för jämnan, mår dåligt. Massa hälsoproblem.. Tragiskt!
Kan faktiskt stämma om man tittar på den lokala populationen.
Sen kan man titta på andra faktorer också.
1 är att av de jag känner så är det i princip bara 80+ som blivit fullvaccinerade än, i min umgängeskrets.
Så ja de fullvaccinerade har fler krämpor jämfört med de med färre vaccinationer.
Sen kanske det kan vara så att antalet krämpor kan vara högre för en 80+ jämfört med någon som är 25-60.
Men vad vet jag?
Citera
2025-03-27, 15:21
Medlem
Dumdrygs avatar
Ovanligt många sjuka i höst och vinter. Men vad är det för konstig förklaring? Varför då?

"Massor av svenskar är sjuka – många fler söker vård"
"Enligt läkaren finns det en särskild anledning till att sjukdomsvågen nu är värre än på länge.
Det hänger samman med coronapandemin.

När man i dag möter bakterier och virus som man i vanliga fall hade kunnat hantera så blir man mer sjuk. I förlängningen leder det till att smittan sprids fortare och att fler blir allvarligt sjuka, säger Jonas F. Ludvigsson till tidningen."

https://marcusoscarsson.se/just-nu-massor-av-svenskar-ar-sjuka-manga-fler-soker-vard/
Citera
2025-03-27, 15:23
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Kan faktiskt stämma om man tittar på den lokala populationen.
Sen kan man titta på andra faktorer också.
1 är att av de jag känner så är det i princip bara 80+ som blivit fullvaccinerade än, i min umgängeskrets.
Så ja de fullvaccinerade har fler krämpor jämfört med de med färre vaccinationer.
Sen kanske det kan vara så att antalet krämpor kan vara högre för en 80+ jämfört med någon som är 25-60.
Men vad vet jag?

De två jag känner som är bekanta, är vid runt 55-60 års ålder. har krämpor och alla möjliga hälsoproblem. Dom tror dom blir friska vid nästa boosters. Det är faktiskt tragiskt.
Citera
2025-03-27, 15:26
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=mgZaT-OriO8

"Dr. Patrick Soon-Shiong: You’re Being Lied to About Cancer, How It’s Caused, and How to Stop It"

Rykande färsk intervju med en expert inom området, och han säger att MRNA "vaccinerna" orsakar kronisk inflammation, samt cancer hos människor.

Han är chockad över att så unga människor får cancer i så stor grad nuförtiden, och har precis sålt sina bolag för flera miljarder för att kunna arbeta med att bota skadorna som kommit nu.

Detta är den största skandalen i människohistorian, och folket var med och hejade på sin egna dödsdom.
Citera
2025-03-27, 15:29
Medlem
Dumdrygs avatar
"Stor smittspridning förbryllar läkare – ”Är bekymmersamt”

Läkare är både bekymrade och förbryllade över en stor smittspridning som bara fortsätter och som drabbar vissa unga extra hårt.

Överläkaren Johan Styrud menar att årets influensasäsong är ovanlig eftersom den bara fortsätter.

– Vi är vana vid att det går ganska fort upp, sen ganska fort ner. Nu har det hållit på i åtta, tolv veckor, och fortsatt och fortsatt och fortsatt, säger Styrud, som är överläkare på Danderyds sjukhus i Stockholm, till TV4.

Han och andra läkare är med andra ord förbryllade över hur influensasäsongen håller i sig."

https://marcusoscarsson.se/just-nu-stor-smittspridning-forbryllar-lakare-ar-bekymmersamt/
Citera
2025-03-27, 15:31
Medlem
Citat:
De två jag känner som är bekanta, är vid runt 55-60 års ålder. har krämpor och alla möjliga hälsoproblem. Dom tror dom blir friska vid nästa boosters. Det är faktiskt tragiskt.
Hur dessa individer mår eller kommer att reagera på sprutan vet ingen, får jag gissa så kommer det inte bli en påtaglig förändring.
De bekanta jag ha som är fullvaccinerade har också mycket krämpor, många gpr ned rullator och kommer nog avlida innom en 10-15års period.
Sen om de får en boost eller inte kommer nog inte att påverka då de idag är 85-92år.
Så de är nog piggare än genomsnittet i sin åldersgrupp då de flesta rent statsistikt borde redan vara avlidna.

Sen om du har så unga bekanta som fått alla sprutorna tyder på att de tillhör en riskgrupp med underliggande sjukdomar.
Tyvärr hjälper inte vaccinet mot alla sjukdomar och krämpor, enbart mot de sjukdomar de är konstruerade mot.
Senast redigerad av SkogsSaab 2025-03-27 kl. 15:49.
Citera
2025-03-27, 15:41
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XQW
Ser ni sådana tecken?

Nej. Jag är mycket friskare efter vaccinationen.
Citera
2025-03-27, 15:42
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Det har ju varit klart i några år nu, vad det beror på är ju svårare att veta, själv tippar jag på förhöjt igG4 ger kronisk inflammation och även ligger bakom cancern som sticker iväg, men även andra sjukdomar.
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10222767/

Foliehattsdoktorn på JRE igår var rätt intressant också.
https://youtu.be/207W1A_bJqI?si=DMwewpmuF8KLfoC6
Citera
2025-03-27, 15:42
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nej. Jag är mycket friskare efter vaccinationen.

Källa tack! Annars tror vi inte på dig!
Citera
2025-03-27, 15:46
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Ja, de är sjuka oftare och LÄNGRE framför allt.

Citat:
Ursprungligen postat av iammaven
Detta är exakt min upplevelse också.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
På mitt jobb har alla som vaccinerade sig varit sjuka 1-2 veckor denna höst/vinter

Citat:
Källa tack! Annars tror vi inte på dig!

Andra får göra anekdotiska påstående så jag gör det också.
Citera
2025-03-27, 15:48
Avslutad
Ja. Cancer har som bekant även ökat lavinartat också... cancertyper som man i princip aldrig sett hos unga tidigare har blivit vanligare.

Undrar varför?
Citera
2025-03-27, 15:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Ja. Cancer har som bekant även ökat lavinartat också... cancertyper som man i princip aldrig sett hos unga tidigare har blivit vanligare.

Undrar varför?

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in