Citat:
Ursprungligen postat av
HemmaslagenWasabi
Fast det beror ju helt på var han var och rörde sig mellan ca 23:15-23:45
Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Det låter konstigt att SE skulle se från Skandia vilka som var journalister på mordplatsen. Journalisterna hade inte presskort på bandet i hatten eller reflexvästar med texten "press" på och det lilla jag har förstått är SE inne och dricker kaffe och ringer ME medan pressen är på mordplatsen.
Vittnena körs till Krim och journalisterna lämnar, så mordplatsen är relativt öde när SE beger sig till bussen som ligger norrut och inte i samma riktning som mordplatsen.
Men vill man trivselmisstänka SE så är detta så klart "jättemärkligt".
Ja, jag skrev endast vad som påståtts (för att försöka misstänka SE).
Det finns såklart en rad omständigheter och frågor kring detta påstående.
Ex:
Det fanns ens några journalister på plats då SE enligt egen uppgift lämnade mordplatsen. Möjligen fotografen Ulf Karlsson.
Vilka är "vi" som kan avgöra hur "mediakåt" SE var? Och speciellt i det läget?
Chockad. Kanske stressad över Idre-resan dagen efter?
Och detta med bussen möjligen. Busshållplatsen ligger norrut och åt andra hållet från mordplatsen sett.
Finns säkert fler frågetecken kring detta. Vill påstå att det är ett intet-sägande argument.
Sedan det som den ursprungliga diskussionen med Brummel handlade om. Inte bara "mediakåthet" utan även ära och berömmelse och att det skulle vara något SE gjorde allt för. Citat "erkännandemedaljer"
Hur rimmar det påståendet med hur SE gick emot moderaterna i Täby kring frågan om Ytterbyskolan och hur han sedan blev utesluten/utfryst eller själv ansåg sig tvungen att sluta som kommunpolitiker.
Jag tycker det rimmar dåligt med en karriärsmänniska som gör allt för "erkännandemedaljer".