2025-03-26, 22:28
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Du har svårt att hålla två tankar i huvudet samtidigt. Ingen tvingar ut idrottare på sociala medier. De gör det för sponsorerna och de stora pengarna. Gör man det så får man räkna med ett visst skydd. Det har FK inte gjort korkad som hon är utan tror att världen är god och snäll och ingen ondska finns

Hon är extremt exponerad och man bör kunna räkna med att det finns knäppgökar

Skaffa skydd enkelt som en plätt om man vill.

Två tankar blev kanske en för mkt ?

Ska alla exponerade idrottare skaffa skydd menar du? Har du otur när du tänker?
Citera
2025-03-26, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Ska alla exponerade idrottare skaffa skydd menar du? Har du otur när du tänker?

Alla idrottare som är exponerade och har stora sponsorer har säkerhetstänk utom idioterna då. Är du på riktigt helt efterbliven? Gift dig med Frida, ni kan nog få bra korkade barn tillsammans.
Citera
2025-03-26, 22:32
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Alla idrottare som är exponerade och har stora sponsorer har säkerhetstänk utom idioterna då. Är du på riktigt helt efterbliven? Gift dig med Frida, ni kan nog få bra korkade barn tillsammans.

Du är inte bara omogen och har fel, du är otrevlig också.
Citera
2025-03-26, 22:47
Medlem
Låter som gubbfan inte vill bli fälld. Han slingrar sig och försvarar sig. Bra! Låt honom få betala så det svider om han upprepar!

Apropå intranät så får förtroendefångar Teliauppkoppling på mobilen!
Senast redigerad av ccnut 2025-03-26 kl. 22:50.
Citera
2025-03-26, 22:58
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Låter som gubbfan inte vill bli fälld. Han slingrar sig och försvarar sig. Bra! Låt honom få betala så det svider om han upprepar!

Apropå intranät så får förtroendefångar Teliauppkoppling på mobilen!

Lika obegriplig som alltid.
Citera
2025-03-26, 23:09
Medlem
Tavastehuss avatar
Det kan vara en släktings mobilnummer han använt i kommentarer. Kanske en senil far?
Citera
2025-03-26, 23:26
Medlem
Bra skrivet!..👇

https://www.tidningenangermanland.se/artikel/ge-frida-karlsson-den-frihet-hon-fortjanar/
Citera
2025-03-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Bra skrivet!..👇

https://www.tidningenangermanland.se/artikel/ge-frida-karlsson-den-frihet-hon-fortjanar/
Tyvärr låst artikel.
Citera
2025-03-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Tyvärr låst artikel.
Lite utdrag

Citat:
Frida Karlssons fall illustrerar ett strukturellt problem inom rättsväsendet: att brottet olaga förföljelse ofta består av en rad till synes harmlösa handlingar som var för sig inte når upp till åtal. Först när mönstret blir tillräckligt tydligt kan polisen agera – vilket innebär att ingripandet ofta sker sent, när offret sedan länge levt i rädsla och otrygghet.
….

Det finns dock ljuspunkter. Det har genomförts pilotprojekt där förövare fått tidig hjälp att bryta sitt normavvikande beteende. I 72 procent av fallen har problemen upphört. Det visar att förändring är möjlig – men den kräver politisk vilja, resurser och rätt prioriteringar.

Frida Karlsson förtjänar allt vårt stöd. I och utanför skidspåren.

Citera
2025-03-27, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Lika obegriplig som alltid.

Sorry. De tog bort min kommentar "Flashback kan få vara intranät" (i fängelset) för ett par dagar sen. Du hade undrat vad vi skulle ha gjort för att för att hamna där. Jag skrev då att jag skulle kunnat ha ägnat mig åt amerikansk street fighting.

Och sedan la jag till i tråden igår att vissa fångar skulle kunna ha tillgång till det riktiga internet (i fängelset). Som du. Jag vet inte vad du skulle ha gjort för att hamna där. Säkert gnällt på makten eller nåt...

Sedan hoppas jag att jag var tydlig angående gubbfan.
Citera
2025-03-27, 07:13
Medlem
Mrkakksnakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Förvånande att man inte försöker få stalkern inspärrad på psyket. Han har ju uppenbarligen inte alla hästar hemma.

Skandal att han kommer vara på fri fot.

Det är väl ny lagstiftning att man kan ta bort sina uppgifter utan anledning numera?

Exakt så, vad fan är problemet? Alla fattar väl att det osunda med en 65 åring herre som ränner land och rike runt och på fullt allvar hävdar detta

Det svenska rättsystemet har gjort det igen 🤯
Citera
2025-03-27, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Lite utdrag
Tackar. Då blir man ju nyfiken vad för politisk vilja, resurser och prioriteringar som måste göras, alltså mer konkret. Vet att saker är på gång nu med Tidö, men det där pilotprojektet blir man ju nyfiken på nu.
Men det är inget för denna tråden antar jag så vi släpper det.

Undrar vad nästa steg är nu för Frida om det kanske blir operation, nu när rättegången är avklarad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in