2025-03-26, 14:59
Citat:
Ursprungligen postat av Iris73
Förvisso....men det finns ingen absolut regel i det här. Logiken i den här tråden är ju ganska vriden.

Sociopater/psykopater är ofta charmiga och karismatiska, men inte alla. Och alla charmiga kändisar är inte psykopater.

Kvinnor måste få uttrycka sina sanningar och bli lyssnade på. Övergrepp är brottsligt. Mee too är viktigt! Men alla kvinnor är inte per definition helt sanningsenliga, och alla män ljuger inte, och är inte förövare.

Jag tyckte varken att Måns eller Ciara var särskilt charmiga i programmet Tillsammans med Strömstedt. Jag blev inte särskilt tjusad av dem. Detsamma tyckte jag om Lena Olin och Lasse Hallström

Fast nu är det din egen logik som brister då ingen påstått att MZ är psykopat. Det skrev jag som ett svar till en annan användare angående att han misstrodde C eftersom han upplevde MZ som mer sympatisk och easy going. Jag skrev varför det möjligtvis förhöll sig så att det blev bråk i ett förhållande med en notoriskt otrogen person som ljuger hela tiden, och sedan att det i sig inte innebär att någon är oskyldig att de framstår som sympatiska. ”Då rena psykopater ofta är charmiga och inte alls upplevs som monster, blabla Kapten Klänning exempel”.
Det betydde alltså inte att jag öht skrev att jag tror att MZ är psykopat eller som Kapten Klänning, det var bara ett argument mot att charm = oskyldig och harmlös.
Citera
2025-03-26, 15:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ciara Zelmerlöw har anklagat Måns Zelmerlöw för ”känslomässig” och ”fysisk misshandel”.

Nu kommenterar han – och slår tillbaka.

”Jag har aldrig krökt ett hår på deras huvuden eller hotat eller slagit vare sig barnen eller min hustru”, skriver han bland annat i ett uttalande till Expressen.
https://www.expressen.se/noje/jag-ha...deras-huvuden/

Nu är det fritt fram för media att skriva om hans påstådda våldsamhet. När han går ut med det själv.

Märkligt att personer ska ha kommit hem till honom för att filma...
Citera
2025-03-26, 15:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Till er som tror att jag skulle vara farlig eller våldsam mot Ciara eller mina egna barn vill jag säga följande: jag har aldrig krökt ett hår på deras huvuden eller hotat eller slagit vare sig barnen eller min hustru.

Intressant att han bara talar om SINA EGNA barn. Min tidigare misstanke om att han behandlat Ciaras äldsta son illa bara förstärks av detta uttalande.
Citera
2025-03-26, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nu är det fritt fram för media att skriva om hans påstådda våldsamhet. När han går ut med det själv.

Märkligt att personer ska ha kommit hem till honom för att filma...
Det kanske var när hyenan Läckberg var hos Ciara och fotade.
Citera
2025-03-26, 15:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuzz
Det kanske var när hyenan Läckberg var hos Ciara och fotade.

Möjligt. Kan ju inte varit helt okända som bara klampat in i hans hem. Utan då folk som Ciara är kompis med. Som sedan alltså suttit kvar och filmat honom...
Citera
2025-03-26, 16:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Nu vågar tom Stoppa Pressarna skriva om misshandeln.

Citat:
Ciara Zelmerlöw, 37, har riktat anklagelser mot sin make, Måns Zelmerlöw, 38, om att han utsatt henne för både ”känslomässig” och ”fysisk misshandel” – anklagelser som Stoppa Pressarna har känt till men av pressetiska skäl valt att avstå från att publicera.
https://stoppapressarna.se/svenskt/m...handlat-ciara/

Måste vara första gången som det gått efter pressetik... Men nu är det fritt fram. Precis som när Roberto själv gick om detta med hans sexköp. Återstår att se om det var snart gjort eller dumt som i Robertos fall.
Citera
2025-03-26, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Intressant att han bara talar om SINA EGNA barn. Min tidigare misstanke om att han behandlat Ciaras äldsta son illa bara förstärks av detta uttalande.

Håller med dig 100%. Slugt att skriva "mina egna barn"....
Citera
2025-03-26, 16:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av A-top
Vad är så slugt med det? Han vädjar om att ni/vi ska sluta men ni bara fortsätter och fortsätter. Dessutom skrev han först VÅRA barn. Jävla pöbel!
Citera
2025-03-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-top

Hela tiden är han orolig och jätterädd för barnens säkerhet, hela tiden handlar allt om barnen. Han låter så manipulativ när han säger det, självklart tänker alla på sina barns bästa , men i varenda mening är han så paranoid och rädd och vill att media ska förstå han. Han söker medlidande. Han har ju en beroende problematik där psykiskt eller fysisk aggressivt beteende kan förekomma . Sen i vilken grad vet inte. Men jag tror på ciara till 100%. Hon flyttade hit med sina ungar till ett främmande land, till ett hus som inte ens står i hennes namn. Klart som fan Måns kör över dom. Han hittade en fruga i utlandet som inte vet om hans vidriga knark och sex bakgrund , och importera henne hit. Det är ett under att ingen varnade henne från första ungen dom fick ihop. Bara att han haft sex med paow och hängt med henne är VIDRIGT och säger allt om Måns , han tar vad som helst
Citera
2025-03-26, 16:30
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Ja ni, nu är karusellen igång och förvänta er inget annat än att Ciaras team kommer bemöta detta uttalande.

Att leva i en våldsam relation kan betyda så mycket mer än att man åker på stryk varje dag. Har en kompis som var gift med ett as som slog sönder hemmet lite då och då. Kunde vara tallrikar som flög och soffbord och telefoner som kastades i väggar och golv. Får trauma att bara tänka på kräket!
Citera
2025-03-26, 16:35
Medlem
Rikskrim08s avatar
Bra att Måns dementerar våld. Det var den allvarliga, överraskande, anklagelsen från C. Påstådda droger och otrohet får de lösa själva.
Citera
2025-03-26, 16:37
Medlem
Sveppss avatar
Nu var jag inne och läste hos Måns, vilka är det som är hemma hos honom och filmar, har det framkommit här??

Och vem skulle föra barnen till ett skyddat boende, är det socialen som har klivit in eller är det mamman som försöker rädda sina barn?

Usch obehagligt att läsa det han skriver!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in