Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Och vem säger att A har ekonomin till att skaffa sig en bra advokat? Står fast vid att N är extremt toxic & gör att för att förstöra för alla hon inte får runt fingret.
Det är det hon visste att han kommer få svårt att stå upp mot henne med hjälp av mamma som verkar ha gjort samma sak mot pappa Micke.
Citat:
Ursprungligen postat av
Josefsmaria66
Jag vet inte vem som säger vad han har råd med eller inte. Men han har ju en advokat pga barnet sägs det. Och kontakten han skulle ta med henne beror ju på just barnet isåfall.
Han har väl hemförsäkring som kan ta en del av beloppet om han nu skulle behöva försvara sig vid ev åtal.
Att bara bli anmäld spelar ju noll roll om man inte är skyldig till det som man anklagas för. Jag hade gjort vad som helst för att få kontakt med mitt barn !!
Hade aldrig låtit någon annan styra över mig !! Och absolut inte mitt ex.
Lätt att sitta på avstånd och säga vad man skulle gjort när man har med den sortens personer att göra och uppenbarligen med pengar i ryggen. Lätt att vara tuff då så som N är. Absolut inte mot ditt ex? Det är ju det hon gör "hämnas" med C som pris för att han inte ska styra henne och hon är kränkt, spyr på detta egoistiska beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Intressanta uppgifter, de har dejtat ett tag, om man nu räknar 1,5 månad ett tag 🙄 Och kommentaren att Nicci svarade blygsamt med ett mm på mammans nyfikna fråga i podden om hon dejtade. Sedan när är Nicci blygsam?? 🫣
Citat:
Ursprungligen postat av
amiliasharborste
Alltså. C är fortfarande så himla hjulbent. Resultatet av att dom använt gåstol som barnvakt alldeles för mycket och för tidigt?
Håller med, tror också på grund av överanvändning av gåstol så tidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Josefsmaria66
Fast å andra sidan är det ju helt normalt att barn är hjulbenta från födsel till 3-4 års ålder. Därefter brukar det bli kobenthet istället.
Tycker dock inte hon är mer hjulbent än andra småttingar.
Vansinnigt söt flicka 🩷
Såklart du tycker. Att flickan är söt (liknar sin pappa väldigt mycket, speciellt över ögonen😍 ) förtar ju inte att hon är hjulbent?!? Det är ett resultat av att hon sattes i gåstol allt för tidigt och för länge, det är väl känt och omskrivet och vad jag tror är resultatet. Sedan kan man ju hoppas att det blir bättre med åren och inga bestående men kommit av det🙏
Citat:
Ursprungligen postat av
Manjakis
Tack för info
Otroligt hur många det finns nuförtiden som är kända för typ ingenting
Håller med! Verkligen helt galet att detta empatilösa egoistiska beteende som Nicci har verkar betala sig 🤐