2025-03-25, 07:09
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
NH har blivit allmänt B-känd efter att ha medverkat i, Paradise & Love Island 2024, samt därefter Förrädarna.

Hon började sin resa aom "Influencer" efter att hon blivit tillsammans med den kända Influensern och hobbyartisten Ben Mitkus.
Det sägs att N bland annat gick via honom för att själv uppmärksammas offentligt.

Det har stormat en hel del kring hennes persona under en längre tid, dels på grund av hennes stora mått av ego, och empatilöshet men även gentemot den blott ettåriga dottern C:s pappa som fått utstå polisanmälningar utan grund.
N:s föräldraskap är starkt ifrågasatt då de val hon gjort som nybliven mamma inte alltid lett till att "dottern" hamnat i det första rummet.

Det har även skrivits mycket om den inte alltid så sunda relationen hon har till sin biologiska mamma.

N:s nuvarande "byte" är elit-hockeyspelaren VL.

För mer info. om NH Se bif. länk.

https://youtu.be/gyeL1WWUdYE?si=KChM7SvJXo44dx0n

Tack för info
Otroligt hur många det finns nuförtiden som är kända för typ ingenting
Citera
2025-03-25, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Och vem säger att A har ekonomin till att skaffa sig en bra advokat? Står fast vid att N är extremt toxic & gör att för att förstöra för alla hon inte får runt fingret.
Det är det hon visste att han kommer få svårt att stå upp mot henne med hjälp av mamma som verkar ha gjort samma sak mot pappa Micke.

Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Jag vet inte vem som säger vad han har råd med eller inte. Men han har ju en advokat pga barnet sägs det. Och kontakten han skulle ta med henne beror ju på just barnet isåfall.
Han har väl hemförsäkring som kan ta en del av beloppet om han nu skulle behöva försvara sig vid ev åtal.
Att bara bli anmäld spelar ju noll roll om man inte är skyldig till det som man anklagas för. Jag hade gjort vad som helst för att få kontakt med mitt barn !!

Hade aldrig låtit någon annan styra över mig !! Och absolut inte mitt ex.

Lätt att sitta på avstånd och säga vad man skulle gjort när man har med den sortens personer att göra och uppenbarligen med pengar i ryggen. Lätt att vara tuff då så som N är. Absolut inte mot ditt ex? Det är ju det hon gör "hämnas" med C som pris för att han inte ska styra henne och hon är kränkt, spyr på detta egoistiska beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Bekräftat
N❤️VL

https://www.hant.se/noje/nicci-herne...jarna/10746479

Intressanta uppgifter, de har dejtat ett tag, om man nu räknar 1,5 månad ett tag 🙄 Och kommentaren att Nicci svarade blygsamt med ett mm på mammans nyfikna fråga i podden om hon dejtade. Sedan när är Nicci blygsam?? 🫣

Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Alltså. C är fortfarande så himla hjulbent. Resultatet av att dom använt gåstol som barnvakt alldeles för mycket och för tidigt?

Håller med, tror också på grund av överanvändning av gåstol så tidigt.

Citat:
Fast å andra sidan är det ju helt normalt att barn är hjulbenta från födsel till 3-4 års ålder. Därefter brukar det bli kobenthet istället.
Tycker dock inte hon är mer hjulbent än andra småttingar.
Vansinnigt söt flicka 🩷

Såklart du tycker. Att flickan är söt (liknar sin pappa väldigt mycket, speciellt över ögonen😍 ) förtar ju inte att hon är hjulbent?!? Det är ett resultat av att hon sattes i gåstol allt för tidigt och för länge, det är väl känt och omskrivet och vad jag tror är resultatet. Sedan kan man ju hoppas att det blir bättre med åren och inga bestående men kommit av det🙏

Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Tack för info
Otroligt hur många det finns nuförtiden som är kända för typ ingenting

Håller med! Verkligen helt galet att detta empatilösa egoistiska beteende som Nicci har verkar betala sig 🤐
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-03-25 kl. 10:16.
Citera
2025-03-25, 10:49
Medlem
När jag läste denna text nedan av relationscoachen Michael Thor Larsen var det som om han beskrev familjen H.
Framförallt J (& N) vilket jag hävdat hela tiden även plastmorfar som har utsett sig till någon form av guru 🙄 Nicci som strävar efter att vara som J Båda pekar med hela handen men tar NOLL ansvar för eget beteende. Som sagt läste texten och kände igen J&N i det:

" Spirituell narcissism

Du finner dem inom det som jag jobbar med, yogalärare, gurus, personer inom hjälparbete, grundare av andliga riktningar etc. ”Ödmjukhet” är deras varumärke och kamouflage. Inledningsvis kan de vara oerhört svåra att upptäcka eftersom deras budskap är ljus och kärlek. Det är lätt att ryckas med och idealisera! De älskar när vi sätter dem på piedestal och dyrkar allt de gör och säger

Människorna i deras närhet känner en ständig iver att ställa frågor till dem och få svar på de stora frågorna. Det ligger nära till hands att lägga den egna kraften i deras händer.

Den spirituella narcissisten har alltid svar! Du vill leva upp till deras ideal och känner dig ständigt otillräcklig. Som med alla n-personer har du en malande känsla inombords att det är någonting som inte står rätt till. Men du vänder det mot dig själv och resonerar: ”det är nog jag som är begränsad. Jag har mina trauman som ställer till det. Jag har inte hittat mig själv än.”

Du kommer att matas med deras rättvisepatos och kärlek till Sanningen. Du kommer att få höra att du har saker att jobba med i dig själv (vem har inte det?)

Den spirituella narcissisten mixar tydliga eller diskreta hot med ett kärleksbudskap. Du känner dig schizofren och misslyckad (precis så som hon eller han vill ha det).

Många vågar inte säga vad de tänker och känner om den spirituelle narcissisten eftersom de är rädda för att framstå som icke andliga.

I likhet med ”vanliga” n-personer utsätter de dig för gaslighting med syfte att du ska tvivla på din egen verklighetsuppfattning. Du ska tvivla på att dina känslor och djupa aningar är fel. Att du måste jobba mer med dig själv! Att alla dina utmaningar, trauman, dåliga självförtroende etc. beror på att du inte älskar dig själv. Att du inte integrerat ”budskapet”. Så mycket BS!

Alla narcissister vill att du ska veta din plats och de använder alla möjliga härskartekniker för att du ska vara den underdånige ”lärjungen”. De saknar all självreflektion och äkta empati. Du kan kränkas ena timmen för att senare få en ”energikram”. Håll dem utanför ditt liv! De är extremt toxiska!

Michael "

P.S
Det är detta jag ser att A var utsatt för. Eftersom han inte ville dansa efter deras pipa och rätta sig i ledet. Det är därför han blev utesluten från "sekten" och att få ta del av sin dotters resa från början tills nu, så sorgligt och elakt av Nicci med familj. Stackars C som får ta del av hatet mot sin biologiska pappa från mormor och mamma. Någon hon är 50% av som de hatar så mycket, ni kan ju bara tänka er vad det gör med ett barn😔
Citera
2025-03-25, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
När jag läste denna text nedan av relationscoachen Michael Thor Larsen var det som om han beskrev familjen H.
Framförallt J (& N) vilket jag hävdat hela tiden även plastmorfar som har utsett sig till någon form av guru 🙄 Nicci som strävar efter att vara som J Båda pekar med hela handen men tar NOLL ansvar för eget beteende. Som sagt läste texten och kände igen J&N i det:

" Spirituell narcissism

Du finner dem inom det som jag jobbar med, yogalärare, gurus, personer inom hjälparbete, grundare av andliga riktningar etc. ”Ödmjukhet” är deras varumärke och kamouflage. Inledningsvis kan de vara oerhört svåra att upptäcka eftersom deras budskap är ljus och kärlek. Det är lätt att ryckas med och idealisera! De älskar när vi sätter dem på piedestal och dyrkar allt de gör och säger

Människorna i deras närhet känner en ständig iver att ställa frågor till dem och få svar på de stora frågorna. Det ligger nära till hands att lägga den egna kraften i deras händer.

Den spirituella narcissisten har alltid svar! Du vill leva upp till deras ideal och känner dig ständigt otillräcklig. Som med alla n-personer har du en malande känsla inombords att det är någonting som inte står rätt till. Men du vänder det mot dig själv och resonerar: ”det är nog jag som är begränsad. Jag har mina trauman som ställer till det. Jag har inte hittat mig själv än.”

Du kommer att matas med deras rättvisepatos och kärlek till Sanningen. Du kommer att få höra att du har saker att jobba med i dig själv (vem har inte det?)

Den spirituella narcissisten mixar tydliga eller diskreta hot med ett kärleksbudskap. Du känner dig schizofren och misslyckad (precis så som hon eller han vill ha det).

Många vågar inte säga vad de tänker och känner om den spirituelle narcissisten eftersom de är rädda för att framstå som icke andliga.

I likhet med ”vanliga” n-personer utsätter de dig för gaslighting med syfte att du ska tvivla på din egen verklighetsuppfattning. Du ska tvivla på att dina känslor och djupa aningar är fel. Att du måste jobba mer med dig själv! Att alla dina utmaningar, trauman, dåliga självförtroende etc. beror på att du inte älskar dig själv. Att du inte integrerat ”budskapet”. Så mycket BS!

Alla narcissister vill att du ska veta din plats och de använder alla möjliga härskartekniker för att du ska vara den underdånige ”lärjungen”. De saknar all självreflektion och äkta empati. Du kan kränkas ena timmen för att senare få en ”energikram”. Håll dem utanför ditt liv! De är extremt toxiska!

Michael "

P.S
Det är detta jag ser att A var utsatt för. Eftersom han inte ville dansa efter deras pipa och rätta sig i ledet. Det är därför han blev utesluten från "sekten" och att få ta del av sin dotters resa från början tills nu, så sorgligt och elakt av Nicci med familj. Stackars C som får ta del av hatet mot sin biologiska pappa från mormor och mamma. Någon hon är 50% av som de hatar så mycket, ni kan ju bara tänka er vad det gör med ett barn😔

Just detta! J blir bara värre och värre i sitt beteende på Instagram senaste tiden. Nästintill obehagligt med hur FANTASTISKT livet är! Världens bästa dag!
Ljus och kärlek!!! (Vem/vilka försöker man övertyga?) Med tillhörande magiska siffror. Fick också känslan av en sekt-guru när jag lyssnade på deras podd med C i hög person.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-03-25 kl. 11:14.
Citera
2025-03-25, 11:36
Avstängd
N och VL har väl dejtat sen innan nyår? Alltså minst dubbelt upp mot 1,5 mån.
Citera
2025-03-25, 11:39
Medlem
Citat:

" Spirituell narcissism

Michael "

P.S

Intressant!
Stämmer verkligen överrens med fam
H.
Arma A som hamnat i dessa klor.
Hoppas att VL öppnar sina ögon innan loppet är kört även där. Kärlek förblindar.😔
Citera
2025-03-25, 11:56
Medlem
Citat:
N och VL har väl dejtat sen innan nyår? Alltså minst dubbelt upp mot 1,5 mån.

Och du vet detta hur? Intressant hur du försvarar Nicci och lägger allt ansvar på A.

Jag gissade utifrån inlägg av Nicci och uttalande, hon är så förbaskat genomskinlig. Jag hugger inte ord eller datum i sten, men låt säga 2 månader, på sin höjd 3. Även det väldigt snabbt precis som racet hon körde med A (och B och M) allt ska gå snabbt snabbt på hennes vilkor.

N och VL har inte ens träffats var dag eller? Har dem det är det ju ännu värre för då har hon åkt till Sverige mycket mer och mamma åter igen agerat den pappa i SPANIEN. Ska hon bo i Karlstad nu eller var VL bor? Nu är C ensam (plastmorfar är ju inte alltid hemma) med mormor igen med farligt lågt blodsocker och ansvar för en 1 åring 🫣 de har verkligen inget konsekvenstänk någon av dem 😳
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-03-25 kl. 12:02.
Citera
2025-03-25, 12:09
Avstängd
Citat:
Och du vet detta hur? Intressant hur du försvarar Nicci och lägger allt ansvar på A.

Jag gissade utifrån inlägg av Nicci och uttalande, hon är så förbaskat genomskinlig. Jag hugger inte ord eller datum i sten, men låt säga 2 månader, på sin höjd 3. Även det väldigt snabbt precis som racet hon körde med A (och B och M) allt ska gå snabbt snabbt på hennes vilkor.

N och VL har inte ens träffats var dag eller? Har dem det är det ju ännu värre för då har hon åkt till Sverige mycket mer och mamma åter igen agerat den pappa i SPANIEN. Ska hon bo i Karlstad nu eller var VL bor? Nu är C ensam (plastmorfar är ju inte alltid hemma) med mormor igen med farligt lågt blodsocker och ansvar för en 1 åring 🫣 de har verkligen inget konsekvenstänk någon av dem 😳
Det är vad jag hörde att turturduvorna berättade. Alltså VL och N.
Citera
2025-03-25, 13:07
Medlem
Citat:

Du hörde dem?? Var hörde du det?? Var du där?? 🤔
Intressant att du bara "svarar" på vissa delar
och undviker andra. Jag har frågat förut och tror inte jag fick ett sanningsenligt svar då eller kommer att få, så struntar i att fråga igen, tror du vet. Jag tror vad jag tror.
Citera
2025-03-25, 13:12
Avstängd
Citat:
och undviker andra. Jag har frågat förut och tror inte jag fick ett sanningsenligt svar då eller kommer att få, så struntar i att fråga igen, tror du vet. Jag tror vad jag tror.
Inläggen är oftast så långa från dig med femtielva frågor. Svårt att veta vad som är faktiska frågor eller bara funderingar rätt ut i luften.
Citera
2025-03-25, 13:20
Medlem
Undrar om VL är på ekerö nu, för vid väckning såg C lite avvaktande ut. Inte samma sprudlande glädje när någon hon inte sett på länge, oftast plastmorfar, ibland mamma. Hon såg sin mamma (och hörde högljudda kraxet 🫣 ) sedan någon manlig röst som C:s log försiktigt mot.

Detta påtvingande av hundar 😳 minns när hon var nyfödd hur de slickade 🤢 henne i ansiktet och skällde så högt. Dions klor såg vassa ut, är det C fått i ansiktet?

Nej de kan inte göra många rätt i min värld, inte förrän de aktivt inser (gör aldrig narcissister) att det de gjort och gör mot A är uppåt väggarna för C:s skull. Skiter fullständigt i vad egona J och N känner. N kommer inte kunna flytta ifrån ekerö med omnejd i första taget, det kommer inte J tillåta, tills hon inte vill mer. Gott råd till VL, SPRING medans du kan eller LYD vad de säger. Ryser av obehag dessa toxiska människor! Tycker så synd om lilla C i framtiden när hon inser vad de gjort mot biopappa och hennes rätt till en relation till honom 😢 vad är det för fel på myndigheter som inte tar barnets parti?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-03-25 kl. 13:32.
Citera
2025-03-25, 13:29
Medlem
Citat:

Citat:

Menar du detta långa inlägg? 🤭

Citat:
Inläggen är oftast så långa från dig med femtielva frågor. Svårt att veta vad som är faktiska frågor eller bara funderingar rätt ut i luften.

Jaha så du har sällat dig till klubben kränka andras sätt att skriva?! Är det ett sätt att avleda från att svara?!?

Och som vanligt ett ickesvar på tydliga frågor, gör mig ännu mer säker. Så här får du TRE frågor
att svara på NEDAN, tydligare än så kan jag inte vara:

Du hörde dem?? Var hörde du dem?? Var du där??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in