2025-03-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Kändes lite konstigt att Björn föreslår cava för att sekunden senare ändra sig haha!? Var det en pik mot Sandras drickande?

Är det inte Sandra som ändrar sig och bara tar kaffe?
Citera
2025-03-24, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Kändes lite konstigt att Björn föreslår cava för att sekunden senare ändra sig haha!? Var det en pik mot Sandras drickande?
Det var Sandra som föreslog cava för att sedan ändra sig.
Citera
2025-03-24, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Hm, i gårdagens inlägg: https://sandrabeijer.elle.se/om-tank...ust-nu-listan/ bland kommentarerna pratas det om hennes mammas involvering i Sandras projekt och då i musikprojektet Tjejdikter. Det är en person som skriver att Sandra har nämnt att hon fick kontakt med producenten via Anette Beijer. Nu när jag tänker efter har jag också ett minne av att Sandra skrev i någon frågestund eller liknande att kontakten eller vägen fram till kontraktet gick "via" hennes mamma. Är det någon mer som minns det här? Jag har försökt hitta var jag läste det men utan framgång.
Precis som Elsa Billgren, föräldrar som fixat allt åt henne så hon inte bryter ihop! Ursäkta men Beijer ändå någon jag gillar trots allt/ Over and out
Citera
2025-03-24, 11:14
Medlem
Och ingen kommentar heller... undra om det är för de inte blir godkända eller om det bara inte är en enda person som bryr sig. Eller iof, det är väl Sandra själv som läser och godkänner/nekar? Eller? Och hon är ju i USA nu (hennes älsklingsland! näst Japan). Kanske bara inte är vaken.

Väntade på någon utmynnande text om deras konversation men vart snopen när inlägget plötsligt var slut.

Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
Vad var meningen med dagens inlägg? Helt menlöst tycker jag
Citera
2025-03-24, 14:21
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Och ingen kommentar heller... undra om det är för de inte blir godkända eller om det bara inte är en enda person som bryr sig. Eller iof, det är väl Sandra själv som läser och godkänner/nekar? Eller? Och hon är ju i USA nu (hennes älsklingsland! näst Japan). Kanske bara inte är vaken.

Väntade på någon utmynnande text om deras konversation men vart snopen när inlägget plötsligt var slut.

Det är nog bara för tidsskillnaden. Är säkert fullt av "geni!!!" och "du och björn är GOALS" som dyker upp mot kvällen.

Själv fick jag inte ut något av texten.
Citera
2025-03-24, 15:04
Medlem
Töntigaste smörjan jag läst på länge… skulle det där vara kul och lite edgy?
Citera
2025-03-24, 16:01
Medlem
Ogdens avatar
Hahaha gud vad hemskt. Har folk det sådär i sina förhållanden?
Citera
2025-03-24, 19:53
Medlem
Hahaha visst kom det ett ”geni!!” Och även klassiska ”skrattar!” Undra exakt vad man skrattar åt? Det var ju totalt haveri till blogginlägg. Ska det vara lite galet? Knäppt? INDIE?

Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Det är nog bara för tidsskillnaden. Är säkert fullt av "geni!!!" och "du och björn är GOALS" som dyker upp mot kvällen.

Själv fick jag inte ut något av texten.
Citera
2025-03-24, 20:23
Medlem
slaskrensares avatar
Fy fan vilken ångest i det senaste inlägget. Kan man bli mer trött på sin partner? Som krydda även ett långt inlägg om alla snygga 17-åringar Sandra sett på TikTok. Undrar om det hade fallit i god jord om Björn gjorde detsamma?
Citera
2025-03-25, 10:03
Medlem
Jag tror Sandra lever sitt drömliv nu i USA. Ett stort lyxhus i east hamptons, andra som lagar mat och städar åt henne, inga förpliktelser gentemot pojkvän och barn. Jag undrar också om hon tänker på att det hade kunnat sluta så för henne också, eftersom de båda läste samma utbildning och båda bodde och jobbade i New York under något år samtidigt.

Hon brukar ju fantisera om "hennes olika liv" så det är nog inte helt off när hon faktiskt befinner sig i på en sådan tydlig plats i verkligheten. Sen älskar hon ju sin trånga svindyra lägenhet i Gamla stan med tvätt hängandes på tork vid matbordet men det är ju ett annat (väldigt lyxigt) liv hennes kompis Chris lever.

Säger inte att det är bättre i praktiken, men jag tror Sandy hade velat byta.
Citera
2025-03-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Det var Sandra som föreslog cava för att sedan ändra sig.

Oj ja nu ser jag det! Kanske Sandra som ville markera att hon minsann inte alltid dricker vin då? 🙈
Citera
2025-03-25, 16:52
Medlem
Undrar verkligen hur fan Christian och hans fru har råd med detta hus? Får man göra det? Undra alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in