2025-03-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Killfredag idag på Sandras instagramstory. Längtar tills Björn skriver en krönika om det. Eller har tjejfredag på sin instagram (som tyvärr är låst). Kan ni tänka er något sunkigare? En förlovad man som har tjejfredag på instagram och delar snygga tjejer har sett på TikTok som dansar?
Står inte ut med hennes fjantiga beteende! HON ÄR FÖR BÖVELEN 40 ÅR! Det är helt sjukt och väldigt ofräscht och omoget att hålla på med sånt där vid den åldern, herregud kom igen!? Inte långt kvar tills hon är en snusk-kärring som dreglar över vältrimmade småkillar
Citera
2025-03-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Står inte ut med hennes fjantiga beteende! HON ÄR FÖR BÖVELEN 40 ÅR! Det är helt sjukt och väldigt ofräscht och omoget att hålla på med sånt där vid den åldern, herregud kom igen!? Inte långt kvar tills hon är en snusk-kärring som dreglar över vältrimmade småkillar
Känns som att otrohet är nära för hennes del. Fast de kanske har ett öppet förhållande…
Citera
2025-03-21, 15:00
Medlem
”Inte långt kvar tills hon är en snusk-kärring som dreglar över vältrimmade småkillar” haha är det inte just detta hon är/gör? 🙈

Citat:
Citera
2025-03-21, 15:08
Medlem
Citat:
”Inte långt kvar tills hon är en snusk-kärring som dreglar över vältrimmade småkillar” haha är det inte just detta hon är/gör? 🙈
Absolut. Jag försökte vara snäll🫣
Citera
2025-03-21, 17:36
Medlem
Citat:
Absolut. Jag försökte vara snäll🫣

Var inte det! 🫣
Citera
2025-03-23, 13:06
Medlem
Det blev new York! På hennes story nu.

Citat:
Inväntar White Lotus vibes. Dom älskar väl typ new York? Men åtta dagar där blir väldans dyrt. Kanske blir någon resort på varm ort istället.
Citera
2025-03-24, 01:00
Medlem
Alla verkar ha tagit med barnen på den där New York resan utan Sandra Beijer, hon ville slippa Didrik och hans tråkiga grejer.
Citera
2025-03-24, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oob
Alla verkar ha tagit med barnen på den där New York resan utan Sandra Beijer, hon ville slippa Didrik och hans tråkiga grejer.

Det är hon och hennes singelkompis utan barn som åkt. De två barnen som de umgås med nu bor där i huset med sina föräldrar varav pappan är svensk. Detta kunde man enkelt räkna ut om man följt Sandras blogg. Varför skulle hon ta med Didrik på en tjejresa?
Citera
2025-03-24, 07:53
Medlem
Vad var meningen med dagens inlägg? Helt menlöst tycker jag
Citera
2025-03-24, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn

Visa upp hur dålig/tråkig stämning det är mellan henne och Björn? Hon verkar ju så dryg?
Citera
2025-03-24, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
Såå konstigt. Och så otrevligt, jag är väl inte heller överdrivet intresserad av alla min sambos intressen men är det nåt som är kul för honom så vill jag såklart höra om det. Tänk att vara Björn och se hur ens tjej koketterar på sin blogg om hur ointresserad hon är av honom..
Citera
2025-03-24, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaredan
Såå konstigt. Och så otrevligt, jag är väl inte heller överdrivet intresserad av alla min sambos intressen men är det nåt som är kul för honom så vill jag såklart höra om det. Tänk att vara Björn och se hur ens tjej koketterar på sin blogg om hur ointresserad hon är av honom..

Kändes lite konstigt att Björn föreslår cava för att sekunden senare ändra sig haha!? Var det en pik mot Sandras drickande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in