2025-03-23, 20:47
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon går nog inte runt med kontanter, däremot så har hon supit bort bankkortet minst två gånger sedan i somras, vilket är illa. Hon är ju dock jäkligt snål när hon är salongsberusad, frågan är om hon skulle vara lättare att lura på pengar när hon är full som en kastrull, jag tror faktiskt inte det och det är en styrka hon har mitt i all misär.
Tror ju mer på rån.. Någon kan ju tvinga henne till livet att antingen gå till bankomaten och ta ut pengar eller liknande.
Citera
2025-03-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Tror ju mer på rån.. Någon kan ju tvinga henne till livet att antingen gå till bankomaten och ta ut pengar eller liknande.

Ja det var väl förbannat onödigt att öppna upp sig ang sina ekonomiska tillgångar till kebabsyrianer.
Tänk en dålig dag eller vecka vid kebabståndet en regnig period där allt känns piss, uppehållstillståndet är nära på att ryka och våldet i Syrien är värre än någonsin för kristna.

Ja då känns det nog lockande att baxa in en vardagsfull PissPia i bilen och köra henne till en avlägsen ort där man i lugn och ro kan plocka henne från pengarna.
Tänker inte ge några tips på hur man plockar henne på pengar men alla har ju en telefon så att säga.

Men men, det får vi väl inte hoppas... Eller? Vore ju ett jävla drama som fick bollen i rullningar av aldrig skådad kaliber, men nej, den bästa såsen reder sig själv så att säga.
Citera
2025-03-23, 21:29
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja det var väl förbannat onödigt att öppna upp sig ang sina ekonomiska tillgångar till kebabsyrianer.
Tänk en dålig dag eller vecka vid kebabståndet en regnig period där allt känns piss, uppehållstillståndet är nära på att ryka och våldet i Syrien är värre än någonsin för kristna.

Ja då känns det nog lockande att baxa in en vardagsfull PissPia i bilen och köra henne till en avlägsen ort där man i lugn och ro kan plocka henne från pengarna.
Tänker inte ge några tips på hur man plockar henne på pengar men alla har ju en telefon så att säga.

Men men, det får vi väl inte hoppas... Eller? Vore ju ett jävla drama som fick bollen i rullningar av aldrig skådad kaliber, men nej, den bästa såsen reder sig själv så att säga.
Asså helt ärligt så känns detta bara som en tidsfråga faktiskt
Citera
2025-03-23, 21:37
Medlem
Nu kom jag på en annan spännande grej ang ev rånet av PissPia.

Tänk om det blir tvärtom där någon ande, Jesus eller rent av en simpel följare övertygar PissPia att kebabsyrianen är ute efter henne och hennes tillgångar där hon genom alla medel måste göra sig av med honom.
Enkelt styckmord eller förgiftning spelar mindre roll.

PissPia har som bekant både pengar och kan det finska språket.
Så efter mordet är hon illa tvungen att fly så hon tar första bästa tåg alt flyg upp till finska gränsen.

Passerar enkelt över till Finland där hon kan dra några fyllor ett par dagar innan hon blivit internationellt efterlyst.

Här tar hon sig sedan över till Ryssland där det riktiga äventyret i börjar.
Att suga kuk för enkel betalning som Tsatsiki gör att hon kan ta sig långt in i landet till någon större stad utan större krångel från olika myndigheter.

Allt följs givetvis genom sociala medier där hon likt innan är frikostig med att dela med sig om sina äventyr.

Det vore något!
Får hoppas på en regnig sommar så kebabförsäljningen går dåligt och allt kommer ett liiiiten steg nämare denna fantasi om ett äventyr vi bara kan drömma om!
Citera
2025-03-23, 21:42
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Det där glömmer jag aldrig !
Fy fan vilken helt avgörande blottning av hur ur-usel hon är som mamma och medmänniska i just den situationen .
Jävla kärringjävel som argumenterar sina ”lyx”-nudlar till sina barn med att dem inte BJÖD henne på pizza en gång när de åt pizza .
Fatta att hon gör SIG SJÄLV till ett offer i situationen med sina barn- där hon ska vara en förälder - och sen ANVÄNDER DET som argument för att kunna straffa dem senare vid en HÖGTID som julen .
Spyr på henne! Usch 🤮
.
Må hon bli rånad, alltid känna yrsel och få riktigt besvärliga hudåkommor som gör att hon aldrig kan sova gott eller slappna av .

Håller helt med, det var en sån punkt som var så talande. När hon redan snålat på dem under så många högtider och födelsedagar pga "svår ekonomi", hon skyllde konstant under de senaste åren på att de förstod att mamma inte kunde ge presenter osv... Men sanningen var ju att det hellre prioriterade vin.
Och nu då när det kommer in 1.6 miljoner...att inte ens skämma bort sina pojkar lite sa precis allt!! Så äcklade snål så man spyr!!!

Som jag sagt många ggr tidigare i tråden sedan december, det är bara en tidsfråga innan hon råkar ILLA ut. Så som hon pratat om sina pengar offentligt samtidigt som hon uppgav exakta hostel för stunden... Det är KLART SOM FAN att "roomisen" är en smart bedragare som nästlat sig in. Exakt så de jobbar! Roomisen har säkert redan passat på att handla på hennes kort bakom ryggen på henne. Fast det märker inte Pia då hon A)är konstant berusad/packad/knalllfull/däckad/avsvimmad av svält och B) säkerligen inte vågar kolla sitt saldo då hon hade fått för svår ångest av hur mycket det redan gått åt. Så jag tror inte hon har koll på utgifterna alls just nu. Eller eventuella tjuverier.

Räcker att fel typ VILL så har hon snart nollat konto!! Och en del av mig känner att hon förtjänar det at this point.

Idag hade hon tydligen darrningar och mådde kasst. Ska hon intala oss att det beror på att Hassan dök upp igår? Nej du fyllekaja, det är kroppen som reagerar på alkoholen/eller bristen av den. Lyssna på kroppen och gå till läkaren för helvete! Du är GUL UNDER ÖGONEN/MVH DIN LEVER
Citera
2025-03-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hon kanske bara ätit för mycket ” sisshkebab och tassiki”?

Det var ju ändå ”kischkebab” (quichekebab?), hon sa det två gånger i den videon där hon först nämnde älskarens/brorsans levebröd. Rätt ska vara rätt, haha!
Citera
2025-03-23, 22:00
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Det var ju ändå ”kischkebab” (quichekebab?), hon sa det två gånger i den videon där hon först nämnde älskarens/brorsans levebröd. Rätt ska vara rätt, haha!

Alla säger han skall finnas på TikTok? Länk? vad heter han där? Bild?
Citera
2025-03-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Det där glömmer jag aldrig !
Fy fan vilken helt avgörande blottning av hur ur-usel hon är som mamma och medmänniska i just den situationen .
Jävla kärringjävel som argumenterar sina ”lyx”-nudlar till sina barn med att dem inte BJÖD henne på pizza en gång när de åt pizza .
Fatta att hon gör SIG SJÄLV till ett offer i situationen med sina barn- där hon ska vara en förälder - och sen ANVÄNDER DET som argument för att kunna straffa dem senare vid en HÖGTID som julen .

Ja, den är svår att komma runt. Finns fler exempel på hennes egocentrerade ”föräldraskap” tyvärr. Att hon druckit inför, och dessutom under, de där få varannan-vecka-umgängestimmarna, som borde vara så dyrbara, tycker jag också är svårt att förstå. Tänk att serveringspersonal faktiskt har fått neka henne mer sportdryck, i barnens sällskap, det är så jävla tragiskt. Hoppas hon inte får träffa dem tills hon tar sig i kragen (lite oklart hur läget är med umgänge i nuläget).
Citera
2025-03-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Håller helt med, det var en sån punkt som var så talande. När hon redan snålat på dem under så många högtider och födelsedagar pga "svår ekonomi", hon skyllde konstant under de senaste åren på att de förstod att mamma inte kunde ge presenter osv... Men sanningen var ju att det hellre prioriterade vin.
Och nu då när det kommer in 1.6 miljoner...att inte ens skämma bort sina pojkar lite sa precis allt!! Så äcklade snål så man spyr!!!

Som jag sagt många ggr tidigare i tråden sedan december, det är bara en tidsfråga innan hon råkar ILLA ut. Så som hon pratat om sina pengar offentligt samtidigt som hon uppgav exakta hostel för stunden... Det är KLART SOM FAN att "roomisen" är en smart bedragare som nästlat sig in. Exakt så de jobbar! Roomisen har säkert redan passat på att handla på hennes kort bakom ryggen på henne. Fast det märker inte Pia då hon A)är konstant berusad/packad/knalllfull/däckad/avsvimmad av svält och B) säkerligen inte vågar kolla sitt saldo då hon hade fått för svår ångest av hur mycket det redan gått åt. Så jag tror inte hon har koll på utgifterna alls just nu. Eller eventuella tjuverier.

Räcker att fel typ VILL så har hon snart nollat konto!! Och en del av mig känner att hon förtjänar det at this point.

Idag hade hon tydligen darrningar och mådde kasst. Ska hon intala oss att det beror på att Hassan dök upp igår? Nej du fyllekaja, det är kroppen som reagerar på alkoholen/eller bristen av den. Lyssna på kroppen och gå till läkaren för helvete! Du är GUL UNDER ÖGONEN/MVH DIN LEVER

Ja, hennes naiva inställning att just Ramilton Hostel är kroniskt befriat ifrån tjuvar och bedragare är illavarslande. Hon låser ju inte in sina tillhörigheter, så bankkortet ligger väl slängt på bordet eller ligger i väskan som ligger på golvet. Hon har då för små skinkor för att klämma in något kort där Har ju varit strul tidigare med bankkort hon glömt på lokal, så hon borde ta en titt på saldot.

Hon har nog haft känningar av sitt leverne idag verkar det som. Mycket positivt om det håller i sig, hon behöver få tydliga negativa konsekvenser av drickandet före levern pajar helt. Är första gången jag hör henne beskriva abstinens och int nån jävla chock av att ha stött ihop med exet hehe ...men hon hänger tyvärr förmodligen på låset till Systemet imorgon ...
Senast redigerad av Florman 2025-03-23 kl. 22:19.
Citera
2025-03-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Alla säger han skall finnas på TikTok? Länk? vad heter han där? Bild?
Såvitt jag vet är ”Djääsus” okänd för oss. Det som är känt är att han är en 36-årig kristen syrian som kan recitera bibeln på arabiska och säljer kebab på nätterna. Och har skämt bort gräddis med sexiga underkläder (dag ett, typ), billiga solglasögon och kaffe. Och ville ha 20k från henne att investera i bitcoin, vilket hon senare avfärdade som att han ”testade henne”. Han vill inte förekomma på hennes TT.
Citera
2025-03-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Såvitt jag vet är ”Djääsus” okänd för oss. Det som är känt är att han är en 36-årig kristen syrian som kan recitera bibeln på arabiska och säljer kebab på nätterna. Och har skämt bort gräddis med sexiga underkläder (dag ett, typ), billiga solglasögon och kaffe. Och ville ha 20k från henne att investera i bitcoin, vilket hon senare avfärdade som att han ”testade henne”. Han vill inte förekomma på hennes TT.

Hans kontakt med exet skrev Gräddis också bara var "för att testa henne" och då hade hon testat honom på samma sätt.

Är det vanligt att folk håller på och testar varandra så här i början av ett förhållande, eller är det bara något epitet man sätter på beteenden man vill förminska? 🤔
Citera
2025-03-24, 07:59
Avslutad
Jag förstår mig inte på varför hon pratar om att springa på sitt ex Hassan som att det vore ett riktigt ex hon faktiskt haft ett liv eller en tillvaro med. Hennes reaktion vore rimligare om det vore barnens pappa hon hade sprungit på.
Det känns som hon nu ljuger rakt av, jag tror inte han sökt upp henne. Jag tror hon sökt upp honom nu när roomisen tagit avstånd. Jag tror på att det är han som var inne och skrev i hennes live om pengarna, jag tror faktiskt på hans version för vi har sett gräddis hantera saker på exakt samma sätt tidigare. Hon viftar med pengarna framför näsan på honom för att framstå som mer attraktiv, han nappar ändå inte och då blir hon vansinnig och vänder istället på situationen och skriker att han är ute efter hennes pengar.

Gräddis kanske börjar känna sig obekväm bland andra människor som börjat tröttna på henne på hostelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in