Citat:
Ursprungligen postat av
Kustenklar
Det där glömmer jag aldrig !
Fy fan vilken helt avgörande blottning av hur ur-usel hon är som mamma och medmänniska i just den situationen .
Jävla kärringjävel som argumenterar sina ”lyx”-nudlar till sina barn med att dem inte BJÖD henne på pizza en gång när de åt pizza .
Fatta att hon gör SIG SJÄLV till ett offer i situationen med sina barn- där hon ska vara en förälder - och sen ANVÄNDER DET som argument för att kunna straffa dem senare vid en HÖGTID som julen .
Spyr på henne! Usch 🤮
.
Må hon bli rånad, alltid känna yrsel och få riktigt besvärliga hudåkommor som gör att hon aldrig kan sova gott eller slappna av .
Håller helt med, det var en sån punkt som var så talande. När hon redan snålat på dem under så många högtider och födelsedagar pga "svår ekonomi", hon skyllde konstant under de senaste åren på att de förstod att mamma inte kunde ge presenter osv... Men sanningen var ju att det hellre prioriterade vin.
Och nu då när det kommer in 1.6 miljoner...att inte ens skämma bort sina pojkar lite sa precis allt!! Så äcklade snål så man spyr!!!
Som jag sagt många ggr tidigare i tråden sedan december, det är bara en tidsfråga innan hon råkar ILLA ut. Så som hon pratat om sina pengar offentligt samtidigt som hon uppgav exakta hostel för stunden... Det är KLART SOM FAN att "roomisen" är en smart bedragare som nästlat sig in. Exakt så de jobbar! Roomisen har säkert redan passat på att handla på hennes kort bakom ryggen på henne. Fast det märker inte Pia då hon A)är konstant berusad/packad/knalllfull/däckad/avsvimmad av svält och B) säkerligen inte vågar kolla sitt saldo då hon hade fått för svår ångest av hur mycket det redan gått åt. Så jag tror inte hon har koll på utgifterna alls just nu. Eller eventuella tjuverier.
Räcker att fel typ VILL så har hon snart nollat konto!! Och en del av mig känner att hon förtjänar det at this point.
Idag hade hon tydligen darrningar och mådde kasst. Ska hon intala oss att det beror på att Hassan dök upp igår? Nej du fyllekaja, det är kroppen som reagerar på alkoholen/eller bristen av den. Lyssna på kroppen och gå till läkaren för helvete! Du är GUL UNDER ÖGONEN/MVH DIN LEVER