2025-03-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Försöker se men ser inte faktiskt? Ser ut som hon lägger handen på magen och sen ångrar sig och lyfter iväg den. Vilken tid i klippet?

Kolla 01:45 sek in så ser du tydligt haha
Citera
2025-03-23, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Mycket kan man säga om Gräddis och en sak är att hon verkligen inte kan dansa.
Hon verkar iallafall tro att hon är otroligt sexig när hon rör sig som ett kylskåp.

https://gofile.io/d/471zat

De där "plutmunnarna" hon försöker sig på är pricken över i:ett, de ger onekligen starka vibbar av någon neurologisk sjukdom
Citera
2025-03-23, 15:36
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
De där "plutmunnarna" hon försöker sig på är pricken över i:ett, de ger onekligen starka vibbar av någon neurologisk sjukdom

Äsch...som man sa om bebisarna när de smålog: Magknip!
Det är vinet som jäser i kaggen på Pia, och "plutmunnen" fungerar som jäsrör med syfte att släppa ut överskottet av jäsgas.
Citera
2025-03-23, 15:42
Medlem
Gräddis darrar, mår dåligt och vill kräkas idag. Låter som abstinens, men nu sitter hon på ett sunkhak.
Stötte tydligen på Hassan igår och då blev hon så här dålig tydligen. Man fick ingen riktig förklaring till varför detta med Hassan var så hemskt, men jag tror som sagt det är alkoholrelaterat, hon ser för jävlig ut under ögonen, så levern är ju inte OK.
Citera
2025-03-23, 15:50
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Gräddis darrar, mår dåligt och vill kräkas idag. Låter som abstinens, men nu sitter hon på ett sunkhak.
Stötte tydligen på Hassan igår och då blev hon så här dålig tydligen. Man fick ingen riktig förklaring till varför detta med Hassan var så hemskt, men jag tror som sagt det är alkoholrelaterat, hon ser för jävlig ut under ögonen, så levern är ju inte OK.

Hon kanske bara ätit för mycket ” sisshkebab och tassiki”?

Hennes ” Size Zero” mage klarar inte annat än flytande föda längre, som 🍷 Sportdryck?
Citera
2025-03-23, 15:50
Medlem
Citat:

Jag tror det är en förbannelse hon fått över sig efter alla voodoo på Hassan.
Någon form av luftburen Antabus som drabbat henne, får se hur det utvecklar sig.
Citera
2025-03-23, 16:21
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Jag tror det är en förbannelse hon fått över sig efter alla voodoo på Hassan.
Någon form av luftburen Antabus som drabbat henne, får se hur det utvecklar sig.

Du kan vara något på spåren här..🤔😅
Citera
2025-03-23, 17:28
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det är nog de flesta övertygade om, förutom Pia då, som inbillar sig att Herr kriminell har valt henne för att hon är Stockholms snyggaste, sexigaste och smalaste tonåriga 50-åring. (Intressant att se hur lång tid det tar innan helvetet brakar lös med Pias försvunna pengar.)
Nästan lite imponerad över att hon fortfarande har kvar sina pengar och inte blivit rånad än!
Citera
2025-03-23, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Nästan lite imponerad över att hon fortfarande har kvar sina pengar och inte blivit rånad än!

Hon går nog inte runt med kontanter, däremot så har hon supit bort bankkortet minst två gånger sedan i somras, vilket är illa. Hon är ju dock jäkligt snål när hon är salongsberusad, frågan är om hon skulle vara lättare att lura på pengar när hon är full som en kastrull, jag tror faktiskt inte det och det är en styrka hon har mitt i all misär.
Citera
2025-03-23, 19:29
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Hon går nog inte runt med kontanter, däremot så har hon supit bort bankkortet minst två gånger sedan i somras, vilket är illa. Hon är ju dock jäkligt snål när hon är salongsberusad, frågan är om hon skulle vara lättare att lura på pengar när hon är full som en kastrull, jag tror faktiskt inte det och det är en styrka hon har mitt i all misär.

Må så vara. Men snabbnudlar i julklapp till sina barn? När hon blev ” Miljooonär”. För att de inte bjudit henne på pizza vid umgänge..

Därför hoppas jag att hon blir av med ” kappsäcken” . Men hon håller nog hårt i den, trots fylla och villa.
Citera
2025-03-23, 20:39
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Må så vara. Men snabbnudlar i julklapp till sina barn? När hon blev ” Miljooonär”. För att de inte bjudit henne på pizza vid umgänge..

Därför hoppas jag att hon blir av med ” kappsäcken” . Men hon håller nog hårt i den, trots fylla och villa.

Det där glömmer jag aldrig !
Fy fan vilken helt avgörande blottning av hur ur-usel hon är som mamma och medmänniska i just den situationen .
Jävla kärringjävel som argumenterar sina ”lyx”-nudlar till sina barn med att dem inte BJÖD henne på pizza en gång när de åt pizza .
Fatta att hon gör SIG SJÄLV till ett offer i situationen med sina barn- där hon ska vara en förälder - och sen ANVÄNDER DET som argument för att kunna straffa dem senare vid en HÖGTID som julen .
Spyr på henne! Usch 🤮
.
Må hon bli rånad, alltid känna yrsel och få riktigt besvärliga hudåkommor som gör att hon aldrig kan sova gott eller slappna av .
Citera
2025-03-23, 20:46
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Mycket kan man säga om Gräddis och en sak är att hon verkligen inte kan dansa.
Hon verkar iallafall tro att hon är otroligt sexig när hon rör sig som ett kylskåp.

https://gofile.io/d/471zat

Nejmen gud ! 🤣🤣🤣🤣 aldrig sett så jävla dålig kroppskontroll eller kroppsuppfattning. Jag är helt för modern dans , men detta är inte ens bra .
Och nej. Jag tänker inte ”låt henne dansa om hon mår bra av det. ”
Hon mår inte bra av dans.
Hon mår bra av att se sig själv. Och om det är dans, visa upp kläder, visa fittan eller beklaga sig - så är det filmen på sig själv hon älskar , oavsett vad hon gör, bara hon är där .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in