Citat:
Hahaha, du har en rolig världsbild.
Lyssna, jag är inte religiös MEN den som styr i Iran är smart. Koranen är bra om man kan den. Du har inte den historiska traditionen. Därför förstår du inte heller vad livet handlar om.
Men vi ponerar att Iran verkligen hade velat skada Sverige. Varför göra det mha kriminella?
Kolla, Iran gör inte saker i smyg. De kommer direkt med en krigsförklaring.
Typ: från och med nu är Sverige med i Satans axel.
Sedan är frågan om de vill vidta åtgärder mot er. De kommer att sanktionera er. Det de tex skulle kunna göra därefter är att beslagta era transporter. Sedan sitter du där och betalar skatt. Förstår du?
Sedan arresteras några av era diplomater så om ni skulle göra något annat dumt så vet du att du måste tänka efter innan. Sen ska du veta att Iran har robotar som når Sverige inofficiellt (Sejjil 4) gjordes just för avståndet till Norden. Så om jag var du hade jag hållit min käft istället för att leka lillUSA. Du såg väl vad som hände senast när ni hade tagit en iransk medborgare?
Lyssna, jag är inte religiös MEN den som styr i Iran är smart. Koranen är bra om man kan den. Du har inte den historiska traditionen. Därför förstår du inte heller vad livet handlar om.
Men vi ponerar att Iran verkligen hade velat skada Sverige. Varför göra det mha kriminella?
Kolla, Iran gör inte saker i smyg. De kommer direkt med en krigsförklaring.
Typ: från och med nu är Sverige med i Satans axel.
Sedan är frågan om de vill vidta åtgärder mot er. De kommer att sanktionera er. Det de tex skulle kunna göra därefter är att beslagta era transporter. Sedan sitter du där och betalar skatt. Förstår du?
Sedan arresteras några av era diplomater så om ni skulle göra något annat dumt så vet du att du måste tänka efter innan. Sen ska du veta att Iran har robotar som når Sverige inofficiellt (Sejjil 4) gjordes just för avståndet till Norden. Så om jag var du hade jag hållit min käft istället för att leka lillUSA. Du såg väl vad som hände senast när ni hade tagit en iransk medborgare?
Du ger dig verkligen aldrig, din persiska tramsbyxa. Hur många konton har du här på Flashback? Är det ens tillåtet, Bahrain.. Bambaram..Baghwan? Whatever.
OK.
1) Säpo har fel som hävdar att iranier tillsammans med kineser och ryssar hör till de länder som är mest aktiva i Sverige. Bahram har förklarat att Iran inte gör sånt. De gör saker öppet.
2) Jag förstår inte vad livet handlar om eftersom jag inte har den historia traditionen. (Den historiska traditionen = koranen).
3) Iran kan utförda sanktioner mot Sverige, de har hemliga raketer som de kan skjuta på oss från Teheran. De tar våra transporter. Då blir det så att vi måste betala skatt.
Ska vi säga så? Tack för att du valde Sverige, Gayhram.

För att vara allvarlig:
Ni använder av smutsiga gängkriminella eftersom ni är ett smutsigt u-land. Och ni har gjort det förut på andra håll i världen.
Låt mig citera en man du skulle ha gillat, Carl Lidbom.
Du får inget svar för det du håller på med är trams!