2025-03-21, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Nu måste vi försöka att bli fler medlemmar i Dumpen för medlem 4000 får ju faktiskt en gratis fiskmössa och kaka får man också om man är med på deras årsmöte 26/4 vem vill inte missa denna fantastisk goda kaka Sara pratar om?

Dumpen har nästan 300.000 personer i sin Facebookgrupp men endast 4000 av dessa har sign upp för medlemskap i Dumpenklubben men Sara tycker ändå att det är dags att korka upp Champangen? Måste säga att det är extremt dålig uppslutning och vi pratar endast om 250 kr/år. Visst det är lite dyrt mm men det kostar på att ha dessa fantastiska människor ute på vägarna som håller ordning på Sverige.

Jag skulle mer än gärna gå på kalaset 6/4 och äta ordentligt av Smilla Larssons mat samt skölja med lådvinet som står framme i gympasalen dom hyrt.

Tydligen finns det möjlighet att mingla med Dumpens 100 upprunkare samlade under samma tak och det säger man ju inte nej till.

Med tanke på vad dom skriver i chattarna så undrar man lite om nivån på samtalen under toppmötet, kan dom behärska sig efter några glas vin eller kommer det spåra fullständigt? Barnförbjudet på Dumpens fester är nog att rekommendera.
Citera
2025-03-21, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Är det bekräftat att de är strags under 4000 medlemar i föreningen nu?
Baserat på de siffror om inköpt vård för 250/medlem/år har överstigit vad de potentiellt skulle haft ekonomi för.

Och 4000 medlemar ger bara en intäkt på 1 000 000kr. Och de hade väl enligt egna utsagor betalt ex miljoner för vård?

https://www.youtube.com/watch?v=Ql_19cj3zJk

Där pratar de om det, men dock pratar dom mycket om musik. Fyfan så Sara ser ut och Patrik är ju fet som fan. Usch att dessa 2 människor får ha tillgång internet är ett under! Sen så säger Patte and Sara varit ute på dansbanorna i sin ungdom, det enda hon gjorde i sin ungdom var att knarka, supa och köra rattfull.
Citera
2025-03-22, 13:16
Medlem
Citat:
Vi vet ju inte helt enkelt exakt vad som skett. SoP kan ju helt enkelt blivit delgivna misstanke och varit på förhör utan att själva delge de för att uppvisa en fasad om oskyldighet eller vad som.

Personerna bakom IK kan ha blivit inplockade deras elektronik studerad. Att vi inte vet exakt vad som skett där.

Då vi antar att Sara har 0 förmåga att hålla tyst om vad som hänt betyder det ju inte att något inte hänt.

Samma hur Katta plötsligt raderar sitt Telegramkonto skulle kunna vara ett tecken på att polisen tagit hennes telefon och i försök om att radera digitala bevis raderades kontot. Det kan finnas 100 anledningar vilket gräv kommer hävda.

Men det kan ha hänt mycket bakom kulisserna som vi inte vet i dagsläget.

Eller helt enkelt att polisen plockat ut ifrån banker för att spåra pengarna och säkra bevis före de tar in någon till förhör, vilket säker kan ta ett tag att dels begära ut denna information utav banken och dels gå igenom den. Samt dels att herrarna bakom impulskollen kan ha blivit inplockade och delgivits misstanke eller så väntar de för att inte de herrarna skall varna personer som potentiellt är inblandade ifrån Dumpen, tills de har nog med bevis att plocka in alla de tror sig skyldiga samtidigt.

För att inte tala om att allt kompliseras pga de skydd som de gömmer sig under. Tillslaget kan bli stort och plötsligt exploderar det och vi får höra om allt som varit gömt i sekretess.

Roliga är att Polisen kan återskapa det raderade vid brott!
Även att du radera så finns bevis kvar om man inte eldar upp mobilen
Citera
2025-03-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Ja alltså jag pratar inte om det med nån, i huvudtaget, lite som att jag låser toalettdörren på jobbet när jag skiter. För allas skull liksom. Det är också anledningen till att jag är så pass aktiv här, jag behöver processa det roliga och skojiga jag ser på tv:n och sen sköter jag ju en insamlingar till Sara N.

Man kan piffa till det och ta med sig Dumpen in på muggen, det gör jag. En del läser tidningen men Dumpen är den bästa toaläsningen.

Nämner man Dumpen så märker man genast en obekväm reaktion hos människor. En del spelar dumma i största allmänhet och låtsas som att dom inte vet vad Dumpen är. 2,5 miljoner unika flitiga besökare enligt så Sara så man borde ju stöta på nån någon gång men icke.

Jag känner faktiskt enbart en person som jag vågar prata öppet med om Dumpen. Vi båda är lite småkära i Sara.
Citera
2025-03-22, 19:43
Medlem
Citat:
Är det bekräftat att de är strags under 4000 medlemar i föreningen nu?
Baserat på de siffror om inköpt vård för 250/medlem/år har överstigit vad de potentiellt skulle haft ekonomi för.

Och 4000 medlemar ger bara en intäkt på 1 000 000kr. Och de hade väl enligt egna utsagor betalt ex miljoner för vård?

Vet man vilka ”psykologer” och/eller ”terapeuter” Dumpen har betalat för att vårda utsatta?
Är det samma som gäddorna fick kontakt med via IK? Skulle ju vara briljant i så fall.
Citera
2025-03-22, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLIII
Vet man vilka ”psykologer” och/eller ”terapeuter” Dumpen har betalat för att vårda utsatta?
Är det samma som gäddorna fick kontakt med via IK? Skulle ju vara briljant i så fall.
Det är ett fall av Sara sa det är lätt för dem att bevisa men vägrade ge aftonbladet den infon och ist gav ut de till sådana de kände var mer villiga att ge dem mer possitiv publicitet av de. Så de försvann.

Var inte så lätt som sara påstod. Saras anledning var att det är läskigt att bli intervjuad av Robban och hans kollegor.

Så ist kom det ingen information till ljus utan det gömts och förglömts.
Citera
2025-03-22, 20:56
Medlem
Citat:
Det är ett fall av Sara sa det är lätt för dem att bevisa men vägrade ge aftonbladet den infon och ist gav ut de till sådana de kände var mer villiga att ge dem mer possitiv publicitet av de. Så de försvann.

Var inte så lätt som sara påstod. Saras anledning var att det är läskigt att bli intervjuad av Robban och hans kollegor.

Så ist kom det ingen information till ljus utan det gömts och förglömts.

Telefonsamtalet mellan Aschberg och Dumpen som finns på Youtube är inte att leka med. Dumpen förlorade stort så Smilla Larsson skickade in skiten under mattan, iofs det bästa hon kunde göra i det läget men man gillar henne ändå.

Det kom ju inget svar på hur dessa jävla bedömningar går till som Smilla gör dygnet runt även i sömndrucket tillstånd. Det måste man ge Dumpen som har en sån fin front som går undan på festerna och tar samtal med gäddor som vill diskutera uthängningar, det är bra service.

Dumpenfolket börjar bli lite väl kaxiga nu med barnboks-releaser mm, var är partyt för den bedriften? Kioskvältare? Man har ju inte ens fått höra titeln på boken?

Smilla kan skriva hur många barnböcker hon vill men hon kommer ändå aldrig få parkera arslet i en svensk tv-soffa, sorry men cheferna är väldigt bestämda på just den punkten - no Dump here! Alla kollar bloggen men man vill inte bjuda in icke rumsrena Dumpen. Fula ankungen typ vilket kanske är lite taskigt nånstans men förnuftigt.
Citera
2025-03-22, 22:25
Medlem
Citat:

Hehe Dumpens stall är inte innehavarare av många psykologer/terapeuter. Dom har en hårding rivjärnet Therese i Skåne men hon måste sköta sitt ordinarie heltidsjobb på psyket och sen kan hon eventuellt en solig dag hjälpa Sara med gäddorna.
Snygga Stella i läderbrallorna är i samma sits dvs Dumpen är extraknäck för dom även om mediabiten lockar våra terapeuter en hel del. Sara tar skiten och vi framstår som good guys liksom.

Nån psykolog har vi nog aldrig hört talas om i Saras stall och det kommer vi nog aldrig få göra heller så det måste du fått om bakfoten vännen. Möjligt att nån gädda ringer på fyllan och Sara tar på sig den kostymen men det är inte samma sak ska du veta vännen.
Citera
2025-03-22, 23:39
Medlem
Citat:

Det är terapeuter dom verkar i de orter dom utsatta bor i så det är rätt många i vårt avlånga land
Citera
2025-03-23, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det är terapeuter dom verkar i de orter dom utsatta bor i så det är rätt många i vårt avlånga land

Jojo men var är psykologerna Bertil? Jag skulle också kunna ta ett sånt där skitsamtal mitt i natten och få fart på ballen. Smilla stiger upp men sjunker ner i fåtöljen, är hon rätt person att avgöra om en person är självmordbenägen?

Smilla viftar bort det mesta som den coola ladyn som hon är och upprunkarna på Dumpen får nya order, fortsätt runka upp! Det kommer inte smälla 6/4 utan Smilla kommer trilla runt där som en drottning och lådvinet kommer gå åt ordenligt ii lokalen. Facit: Föreningen Dumpia media får aldrig hyra igen typ
Citera
2025-03-23, 08:35
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jojo men var är psykologerna Bertil? Jag skulle också kunna ta ett sånt där skitsamtal mitt i natten och få fart på ballen. Smilla stiger upp men sjunker ner i fåtöljen, är hon rätt person att avgöra om en person är självmordbenägen?

Smilla viftar bort det mesta som den coola ladyn som hon är och upprunkarna på Dumpen får nya order, fortsätt runka upp! Det kommer inte smälla 6/4 utan Smilla kommer trilla runt där som en drottning och lådvinet kommer gå åt ordenligt ii lokalen. Facit: Föreningen Dumpia media får aldrig hyra igen typ

Få fart på ballen vad menar du går du igång på krissamtal?
Citera
2025-03-23, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Än en gång har du fakta på detta eller är det något som sara sagt?
Dessutom så påstår de att de köper in vård och psykologer. Teraputer hur bra de än är är inte vård. Det är bara att få någon att prata ut med och som lyssnar, det kan kännas som vård och man mår bättre men det är inte vård.

Paykologiläkare och psykologi sjuksköterskor står för detta. Då kan man få vård och vid behov medecine.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in