2025-03-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det var bara en tanke att efter operationen om jag inte misstar mig så öppnade dom hennes mage och då kanske det hände något med tuttarna. Men det är enbart mina spekulationer tycker bara det vore konstigt om hon köper tuttar för pengarna dom får in.

Men sluta dom har detta enbart för egen vinning!
Kolla bokslut 2023 vart är alla pengar donationer är det redovisat beskattat??
Varför går Skatteverket in o fråga om kvitton hon inte kan redovisa?
Varför jagar fogden henne ang skulder?
Varför betalar man inte parkeringsböter som företag har fått?
Dom blåser för enbart egen vinning
Tro mig man ser igenom hela skiten för allt har blivit sämre sämre tycker alla även i andra tråden
Citera
2025-03-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja men precis. Sara har själv svarat i tråden att hon har 85D.
Sara skriver om sina tuttar: (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Fast INFOLINA skriver ju det inlägg du hänvisar till att hon har "BH: 80D" eller?
Citera
2025-03-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det var bara en tanke att efter operationen om jag inte misstar mig så öppnade dom hennes mage och då kanske det hände något med tuttarna. Men det är enbart mina spekulationer tycker bara det vore konstigt om hon köper tuttar för pengarna dom får in.

Det borde naturligtvis utredas om Sara använt Dumpens fond för tuttförstoring (?) Hon verkade i alla fall ha grym ångest nästa morgon. Pruttandet kan man kanske hålla för näsan och titta bort men nu tog Dumpen-Sara det till en ny nivå faktiskt.

Vem vill ha en flickvän som pruttar loss som Sara?

Dumpen har en del finasiella ptonlem just nu men det här skojiga kan inte försvinna så det är viktigt att stödja våra vänner. Minst 200 spänn ska in på Saras konto.

Jag tycker synd om dumpens front när dom sitter där med varsin vatten på Mcdonalds och låtsas jobba därifrån, airpoddsen är inkopplade och dom ser upptagna ut på bildena

Man hittar en efterbliven som ska pedofil inför svenska folket, han är fet, efterbliven men ändå snygg/söt i Dumpens värld, Dumpen växlar upp. Hela familjen stryker med!

Oj har Dumpen hjälpt till här med upprunkadet?
Citera
2025-03-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricFrederickTrump
Fast INFOLINA skriver ju det inlägg du hänvisar till att hon har "BH: 80D" eller?

Ber om ursäkt om det var fel BH-storlek för dig, Saras senaste gäller.
Citera
2025-03-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ber om ursäkt om det var fel BH-storlek för dig, Saras senaste gäller.

Jag bryr mig inte det minsta om hennes bröst. Jag bara undrade om det som INFOLINA skrev är det korrekta. Så efter INFOLINA skrev så har hon fixat brösten till en lite större storlek?
Ser man på bilder så verkar hon ha rätt sladdriga bröst AKA hängpattar.
Konstigt om man lägger pengar på implantat.
Kanske nästa grej blir ett bröstlyft i så fall.
Citera
2025-03-04, 23:19
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte det minsta om hennes bröst. Jag bara undrade om det som INFOLINA skrev är det korrekta. Så efter INFOLINA skrev så har hon fixat brösten till en lite större storlek?

Japp troligen blir det så,eller köpa lite vit pulver , bärs, åt båda bp Sara bp Patrik
Hon har jo inte sina knoddar då kan man dra Lina istället
Rädd för cancer skulle gå tillbaka
Dumpen kan man skratta åt , enbart för få in pengar, leka ef kolla 23 kolla på Bp så hon blir nöjd inte glömma snopparna med
Citera
2025-03-04, 23:36
Medlem
Citat:

Nej, absolut inte inte. Kolla in Sara när hon konfronterar "Gubbkuken" i Helsingborg, vem vill inte ha en sån snygg flygg flickvän? Det står något fult på tröjan men den kan råka försvinna i tvättstugan en solig dag.

Har sett alla videos och det här är en cool brud med maffioso balle men som hamnat offside och skriker i det tysta, vi måste hjälpa henne.

Sara borde sitta i varenda morgonsoffa och rapa men det är långt borta idag. Alfa Romeon aka antipedofil-bilen rullar därute på E4:an, fram och tillbaks i Sverarike. Det finns inte en ort där Dumpen inte runkat upp och Big Mama is coming for You!
Citera
2025-03-04, 23:48
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Men sluta dom har detta enbart för egen vinning!
Kolla bokslut 2023 vart är alla pengar donationer är det redovisat beskattat??
Varför går Skatteverket in o fråga om kvitton hon inte kan redovisa?
Varför jagar fogden henne ang skulder?
Varför betalar man inte parkeringsböter som företag har fått?
Dom blåser för enbart egen vinning
Tro mig man ser igenom hela skiten för allt har blivit sämre sämre tycker alla även i andra tråden

Det är för mycket konstiga saker som kommer upp hela tiden, går till en viss gräns sen börjar folk dra öronen åt sig.
Citera
2025-03-05, 00:06
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av November65
Men är det vårt problem att han inte kan försörja sig.
Ja, det är vårt problem. Svenska staten tillåter inte att vita män ligger och dör av svält på gatorna bara för att de låtit sig trollas en gång av vuxna som spelar barnhoror online.
Citat:
Du skriver att han ör 60 år, då borde han tagit bättre beslut än att kontakta barn på nätet.
Det var "barnet" som kontaktade honom.
Han själv befann sig ju i en vuxenchat.
Citat:
Men barnet som han skulle våldta, har du tänkt på de när du skriver som du gör?
Han hade aldrig kunnat få tag på ett riktigt barn. Det finns inga barn i Sverige som lever och pratar såsom Dumpenbarnen gör. Man får åka till områden som befinner sig under rysk influens för att hitta sådana barn.
Vore han en riktig pedofil så hade han vetat om det.
Citera
2025-03-05, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Katta har lämnat gräv eller anslutit i anonymitet.
Dock är Sara fortfarande kvar, men hennes gudomliga närvaro bidrar ju tydligen till att de lugnar ner sig.

Detta var intressant! Har Hamsterpåsen lämnat gräv alltså. Kanske är det dags för en comeback av telegramanvändaren "Gräv"?!

Dramatiskt!
Citera
2025-03-05, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Katta har lämnat gräv eller anslutit i anonymitet.
Dock är Sara fortfarande kvar, men hennes gudomliga närvaro bidrar ju tydligen till att de lugnar ner sig.

Jodå Tutt-Fia har samma lugnande effekt som en hundvalp och hon gör allt i sin makt för att hålla rent inom Dumpensfären. Är det nån journalist som jävlas med henne så kan hen räkna med att få se sin deklaration mitt bland alla pedofilerna på hennes blogg. Det är hårda bud vilket kommunisterna fick erfara, dom har väl slutat skriva om Dumpen efter att hon slog tillbaka?
Citera
2025-03-05, 11:19
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Asså de i tråden som på nåt sätt trivialiserar en sån grej som att ligga med jävligt unga någonstans i närheten av puberteten är fan i fel tråd. Så jävla osmakligt. Jag är den första att kasta skit på bajsdumpen, men att göra det och samtidigt som man diskuterar huruvida det är är ok att knulla med ungar i 14-18-års-åldern är så jävla äckligt.

PK? Hell fucking yes! PK är en dygd man trycker upp i ansiktet på barnknullare som Patrik Sjöberg och som även innefattar den enkla regeln att inte bajsa i köket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in