2025-03-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBarrel
Appelquist måste ju väga mindre än hälften? Men han kanske är dubbelt så rolig så summan blir samma?

HAHAHA, så sant som det är sagt!

Förstår inte hur jag missat denna tråden förövrigt, äcklas och avskyr denna enorma gestalt till kvinna något oerhört så det glädjer mig att flera delar dessa tankar.

Är hon samma människa som reste förstaklass på flyget under en semesterresa där hennes kille fick nöja sig med ekonomi, eller mistar jag mig för någon annan?
Citera
2025-03-16, 21:58
Medlem
Hon tar ju verkligen upp rutan, är hon gravid eller är hon så jäkla stor?
Citera
2025-03-17, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hon tar ju verkligen upp rutan, är hon gravid eller är hon så jäkla stor?

Tycker mig se en viktnedgång till skillnad från er andra, hmm..
Citera
2025-03-17, 12:31
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Ursäkta vad håller ni på med på bonniers, sluta med det här, ingen mår bra.
Citera
2025-03-22, 21:12
Medlem
Ja, det mesta har ju redan avhandlats, men jag förstår ingenting.

Totalt meningslös som komiker, talanglös i övrigt, ser ut som hon kan explodera vilken sekund som helst och ett jävla gapande med en röst som skär genom märg och ben.
Och på ”bästa sändningstid” en lördag kväll….. 😒
Citera
2025-03-22, 21:29
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Hur går det för tösen i Let's Dance?

Hon känns ganska överflödig där. Per Lernström klarar av programledarjobbet bäst själv.
Citera
2025-03-29, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Vad vet ni om henne? Komiker och driver en av Sveriges största poddar. Hon påstår att hon drar in i snitt 400000 per månad.

"I en passage där deltagarna i ”Gott snack” resonerar kring hur stora inkomster som krävs för att man ska bli ekonomiskt oberoende säger Johanna Nordström också:

– 400 000 per år är ganska lite att leva på."

"I ”Gott snack” berättar Johanna Nordström att hon bland annat köpt en bil, en Volvo XC40, och planerar att köpa en lägenhet för pengarna hon nu drar in för sin podcast."

"– Jag är en spenderare också, så jag spenderar också ganska mycket pengar, säger hon och berättar vad inkomsterna går till:

– Kläder. Skor. Jag är en Asos-shoppare på ett sätt som är sinnesjukt. Jag kan få för mig att jag ska gå och köpa en locktång som jag sett på nån sida och så kostar den flera tusen. Sånt gör jag jätteofta.

I sin podcast ”Ursäkta” berättar Johanna Nordström och Edvin Törnblom ofta och detaljrikt om sitt vilda festande, även under pandemin, och i ”Gott snack” bekräftar hon att festandet kan bli dyrt.

– Alkohol är absolut en stor utgift, säger hon."

"Särskilt dyrt blev det en kväll tidigare i år.

– Ibland kan jag få för mig... jag hade nån kompis i början av sommaren och då fick vi för oss att vi skulle beställa in Dompa (Dom Pérignon, dyr champagne, reds anm). Det är det töntigaste jag har gjort i hela mitt liv. Men det var ju kul, säger Johanna Nordström i podcasten och fortsätter:

– Jag tror att notan var på 17 000 typ."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/2dv8eR/poddprofilen-jag-drar-in-400-000-i-manaden

Jag funderar på varför hon pratar i höger mungipa, har en sned mun? Haft en stroke?? Nån som lagt märke till det?
Citera
2025-04-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idunnno
Jag funderar på varför hon pratar i höger mungipa, har en sned mun? Haft en stroke?? Nån som lagt märke till det?

Hon pratar sexigt.
Citera
2025-04-05, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Hon känns ganska överflödig där. Per Lernström klarar av programledarjobbet bäst själv.
Tydligen inte.
Citera
2025-04-06, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsaw
Nån som vet exakt hur mycket hon väger? Jag å några polare diskuterade om vem som väger mest, Johanna Nordström eller sågverkets motor. Den motorn väger 187kg. Flera sa att de skulle kunna satsa en tia på att Johanna väger mer än motorn. Skulle inte förvåna mig om hon gjorde det...
Men det kan ju inte vara hälsosamt att va så gigantisk. Å hon har ju alltid så länge jag har sett henne varit så där stor så hon verkar inte göra nåt åt det

Citat:
Ursprungligen postat av Kuken10
187 väger hon nog inte, men lugnt 150pannor bär hon nog på

Men hennes röst är värre, om hennes vikt, så bör hon banta ordentligt, att vara så fet
kan sluta med döden i farstun, allt som folk stör sig på henne är vikten och rösten.
Citera
2025-04-06, 10:59
Medlem
brianmolkos avatar
Se upp för henne nog jävla stark, stora biceps 💪🏻
Citera
2025-04-09, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Hon pratar sexigt.

Tycker du? Trodde hon eventuellt haft en hjärnblödning eller ansiktsförlamning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in