2025-02-19, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Det gör hon nog ska du se eller har gjort. Men det är ingen mirakelgrej. Det gör inte att du går ner i vikt automagiskt.

Ligger du inte på ett underskott i kalorier så går du inte ner i vikt, så enkelt är det. Fröken ligger absolut inte på ett underskott och lagar inte mat själv heller för den delen.

Men med ozempic och mer protein.

Nej det förstår jag. Men Ozempic och liknande brukar ju ta bort hungerkänslor och även till stor del tankar på mat, för de flesta. Och det finns ju olika mediciner att testa sig fram med.
Citera
2025-02-19, 15:10
Medlem
En snygg tjej är inte särskilt rolig. För en komiker är det säkert en fördel att vara tjock.
Citera
2025-02-23, 13:06
Medlem
Såg henne i Love Island. HELVETE vad stor hon är! Armarna var de fetaste armar jag sett,lätt. 187 kg skrev någon,jag är enig.
Citera
2025-02-24, 00:10
Medlem
Marabouoreos avatar
Räknar dagarna tills hennes bögiga pojkvän kommer ut ur garderoben. Han är så jävla feminin, förstår inte riktigt vad hon ser ju honom…
Citera
2025-02-24, 00:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Såg henne i Love Island. HELVETE vad stor hon är! Armarna var de fetaste armar jag sett,lätt. 187 kg skrev någon,jag är enig.

Japp, en riktig fläskpadda. Påminner om Jabba the hut
Citera
2025-02-25, 07:07
Medlem
WallabeJoys avatar
Jaag tycker hon ser smalare ut på på inspelnings bilderna från let’s dance jämfört med Love Island.
Tycker hon är fin, dock måste vikten vara tung att bära.
Jag skulle inte bli förvånad om hon börjar tappas vikt ju mer tv-tid hon får.
Men ngn pinnsmal person kommer hon ju aldrig bl.

Sen lever hon ju el livsstil eller. Hast iaaf gjort som get fetmas. Hennes kille är ju inte heller smal. Men sprid och dålig kost med mkt fet nattmat ger ju detta.

Men fler och fler. Unga i samhället börjar ju se ut så här. Folk rör sig inte längre. Pensionärer där sig mer än unga. I samhället, vi kommer se fler överviktiga peersoner och allt som komme med det.
Citera
2025-03-15, 00:05
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Hon är så fruktansvärt tråkig, nån komiker är ju hon inte

Förvisso, men det är inte i snacket hennes storhet sitter. Beskåda det överdimensionerade bakstycket, så kommer garvet ska du se.
Citera
2025-03-15, 01:20
Medlem
Schnyggves avatar
Hela gänget med hon och vad heter han som gör Therese i kassan? MAKALÖST tradigt gäng. Humor för fibromyalgisjuka 12-kattersägare inom autismspektratr och asexeulla Gen-z-ungdomar...det är så grunt så man blir fan mörkrädd!
Citera
2025-03-15, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Jaag tycker hon ser smalare ut på på inspelnings bilderna från let’s dance jämfört med Love Island.
Tycker hon är fin, dock måste vikten vara tung att bära.
Jag skulle inte bli förvånad om hon börjar tappas vikt ju mer tv-tid hon får.
Men ngn pinnsmal person kommer hon ju aldrig bl.

Sen lever hon ju el livsstil eller. Hast iaaf gjort som get fetmas. Hennes kille är ju inte heller smal. Men sprid och dålig kost med mkt fet nattmat ger ju detta.

Men fler och fler. Unga i samhället börjar ju se ut så här. Folk rör sig inte längre. Pensionärer där sig mer än unga. I samhället, vi kommer se fler överviktiga peersoner och allt som komme med det.
Vad betyder pensionärer där sig mer än unga?
Citera
2025-03-16, 21:14
Medlem
Jamaicamans avatar
Hur går det för tösen i Let's Dance?
Citera
2025-03-16, 21:18
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vad betyder pensionärer där sig mer än unga?

" rör sig mer " borde alla inse
Citera
2025-03-16, 21:23
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alepheron
Nej, det gör jag inte. Det är DU och alla andra tjocka inceliter som gör det. Detta bevisar ni också tydligt genom era fortsatta angrepp mot hennes kropp. Det är egentligen er egen fula kropp ni kritiserar fast genom någon annan eftersom sanningen gör för ont för era ömtåliga egon att inse direkt.

Om du inte vet vem Appelquist är så är det bara att googla. Fåntratt kan du vara själv. Såväl som en ärthjärna.

Appelquist måste ju väga mindre än hälften? Men han kanske är dubbelt så rolig så summan blir samma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in