Det gör hon nog ska du se eller har gjort. Men det är ingen mirakelgrej. Det gör inte att du går ner i vikt automagiskt.
Ligger du inte på ett underskott i kalorier så går du inte ner i vikt, så enkelt är det. Fröken ligger absolut inte på ett underskott och lagar inte mat själv heller för den delen.
Men med ozempic och mer protein.
Nej det förstår jag. Men Ozempic och liknande brukar ju ta bort hungerkänslor och även till stor del tankar på mat, för de flesta. Och det finns ju olika mediciner att testa sig fram med.
Jaag tycker hon ser smalare ut på på inspelnings bilderna från let’s dance jämfört med Love Island.
Tycker hon är fin, dock måste vikten vara tung att bära.
Jag skulle inte bli förvånad om hon börjar tappas vikt ju mer tv-tid hon får.
Men ngn pinnsmal person kommer hon ju aldrig bl.
Sen lever hon ju el livsstil eller. Hast iaaf gjort som get fetmas. Hennes kille är ju inte heller smal. Men sprid och dålig kost med mkt fet nattmat ger ju detta.
Men fler och fler. Unga i samhället börjar ju se ut så här. Folk rör sig inte längre. Pensionärer där sig mer än unga. I samhället, vi kommer se fler överviktiga peersoner och allt som komme med det.
Hela gänget med hon och vad heter han som gör Therese i kassan? MAKALÖST tradigt gäng. Humor för fibromyalgisjuka 12-kattersägare inom autismspektratr och asexeulla Gen-z-ungdomar...det är så grunt så man blir fan mörkrädd!
Jaag tycker hon ser smalare ut på på inspelnings bilderna från let’s dance jämfört med Love Island.
Tycker hon är fin, dock måste vikten vara tung att bära.
Jag skulle inte bli förvånad om hon börjar tappas vikt ju mer tv-tid hon får.
Men ngn pinnsmal person kommer hon ju aldrig bl.
Sen lever hon ju el livsstil eller. Hast iaaf gjort som get fetmas. Hennes kille är ju inte heller smal. Men sprid och dålig kost med mkt fet nattmat ger ju detta.
Men fler och fler. Unga i samhället börjar ju se ut så här. Folk rör sig inte längre. Pensionärer där sig mer än unga. I samhället, vi kommer se fler överviktiga peersoner och allt som komme med det.
Nej, det gör jag inte. Det är DU och alla andra tjocka inceliter som gör det. Detta bevisar ni också tydligt genom era fortsatta angrepp mot hennes kropp. Det är egentligen er egen fula kropp ni kritiserar fast genom någon annan eftersom sanningen gör för ont för era ömtåliga egon att inse direkt.
Om du inte vet vem Appelquist är så är det bara att googla. Fåntratt kan du vara själv. Såväl som en ärthjärna.
Appelquist måste ju väga mindre än hälften? Men han kanske är dubbelt så rolig så summan blir samma?