2025-06-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hon har inte en aning om att en sådan deal existerar, dessutom vet hon inte om att han säger det offentligt eftersom hon garanterat inte tittar på hans videor, och även om hon skulle göra det skulle hon aldrig greppa vad han pratar om. kossan tror att han gör balla grejer på youtube.
Han säger så därför att han hoppas på att någon tant i hans tittarkrets ska börja flörta med honom.

Alltså det kan ju inte vara så, att hon bara sitter där som en guldfisk och äter hans skit!
Då han uppenbarligen inte anser att "gräva fittan Tess" duger för att mätta hans Ritalin-sexmissbruk så får han väl göra slut och leva som singel.
Men det går ju inte, för vem ska då torka jättebebisens röv varje dag och betala hyran.
Visste att han var en looser men denna video tog alla priser.
Citera
2025-06-27, 00:14
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det roliga är att inte ens kritisera okvädesorden är hans egen grej, det var först när flera av hans debila kärringföljare ondgjort sig i kommentarsfälten över att nån sagt CP eller subba osv som han direkt kastar sig över det och maler ut timmatals med kånntent om hur illa det är.
Som ett litet glasögonormsmobbingoffer på skolgården som känner av hur vindarna blåser för att tillfälligt kunna vända mobbingen mot nån annan måltavla för dagen.
Han är fan värdelös.

Ja, men finessen jag hade tänkt mig var att skriva saker i stil med "Ja du Rask, det här var då mig ett riktigt ärthjärneresonemang" och sen vara saklig och analytisk samtidigt och aldrig rakt ut kalla honom för idiot. Men blogg fungerar nog inte alls, det kommer aldrig flyga, korta klipp på instagram/youtube däremot kan nog bita.
Citera
2025-06-27, 00:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alltså det kan ju inte vara så, att hon bara sitter där som en guldfisk och äter hans skit!
Då han uppenbarligen inte anser att "gräva fittan Tess" duger för att mätta hans Ritalin-sexmissbruk så får han väl göra slut och leva som singel.
Men det går ju inte, för vem ska då torka jättebebisens röv varje dag och betala hyran.
Visste att han var en looser men denna video tog alla priser.
Det här en otroligt kuvad kvinna måste man komma ihåg.

Han har lagt upp knullfilmer, skickat runkbilder, varit otrogen, utnyttjat henne samt gjort henne skuldsatt för livet, hon äter skiten som vi andra äter mat.

Hon förstår tyvärr inte bättre vilket direkt gör henne till en värdelös mamma, en bra mamma skulle aldrig utsätta sina tre barn för vad den där skithögen gör för deras familj.
Citera
2025-06-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Räknade på all videor en månad tillbaka och tog maxvärden på varje video enligt subscribercounter.com
Det var innebär att tex. på senaste videon står det ”est. revenue: $3 - $55” har jag tagit $55.
Det ger totalt $830 vilket blir 7886kr som utbetalas till den enskilda firman. Ska det sedan tas ut tillkommer ca 30% skatt vilket ger 5520kr.

Ouch! Det flyger inte alls Baron af Ollon!

Vad var hyran? 12500kr? Inte ens två månader räcker till en hyra…
Är det efter yt tagit sin del?
Citera
2025-06-27, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det här en otroligt kuvad kvinna måste man komma ihåg.

Han har lagt upp knullfilmer, skickat runkbilder, varit otrogen, utnyttjat henne samt gjort henne skuldsatt för livet, hon äter skiten som vi andra äter mat.

Hon förstår tyvärr inte bättre vilket direkt gör henne till en värdelös mamma, en bra mamma skulle aldrig utsätta sina tre barn för vad den där skithögen gör för deras familj.

Och det enda hon maler på med, tillsammans med sin dödsfeta kompis, är att hon minsann är såå nöjd och älskar sin man.
Finns ingen kvinna med minsta självrespekt som skulle stanna med den där grisen.
Citera
2025-06-27, 01:13
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Och det enda hon maler på med, tillsammans med sin dödsfeta kompis, är att hon minsann är såå nöjd och älskar sin man.
Finns ingen kvinna med minsta självrespekt som skulle stanna med den där grisen.
Onödigt kommentera Tessans kompis utseende.

Tänk vakna upp varje dag, alla fönster fördragna så inte en millimeter sol lyser in. Du tar hand om barnen, medans din man ligger och sover till lunch. Har säkert kängorna på sig när han sover också.
Du kollar snabbt Instagram och ser han har snusklådan öppen för skriva med kåta kvinnor när du sov.

Medans du är på jobb/annat och barnen skola så sitter din man och runkar till hårdporr.

Direkt du kommer hem så snackar ni lite om Anjo, Jokiboi eller Chrippa. Sen går han ut och gnäller i grannens bil 2h i pälsjacka.
Sen ska han redigera medans du tittar på tv efter ha nattat barnen.

Du går och lägger dig då sitter han i en garderob och skickar snoppbilder till tanter på instagram.
Sen börjar allt om imorgon igen.

Kärleken är allt, perfekt relation, alla nöjda och alla lever sitt lyckligaste liv.
Citera
2025-06-27, 01:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Vem skulle inte vara nöjd med att jobba heltid samt ta hand om tre barn samtidigt som man aldrig ha råd att åka iväg och göra något roligare än att åka blå tåget och ta en meny på donken.

Det är en fullständig misär och hon har levt i den för länge för att förstå hur normala människor lever.

Hon gör det ändå bra som krigar på, själv skulle jag aldrig kunna motivera att gå upp till jobbet på morgonen för att leva det där skitlivet samtidigt som mina skulder växer stadigt mot halvmilljonen.

#RÄDDABARNENNU
Citera
2025-06-27, 01:37
Medlem
Citat:
Vem skulle inte vara nöjd med att jobba heltid samt ta hand om tre barn samtidigt som man aldrig ha råd att åka iväg och göra något roligare än att åka blå tåget och ta en meny på donken.

Det är en fullständig misär och hon har levt i den för länge för att förstå hur normala människor lever.

Hon gör det ändå bra som krigar på, själv skulle jag aldrig kunna motivera att gå upp till jobbet på morgonen för att leva det där skitlivet samtidigt som mina skulder växer stadigt mot halvmilljonen.

#RÄDDABARNENNU

Helt vansinnigt, skulle som sagt inte stått ut en sekund med att bli så överkörd av min partner. Han har ingen respekt alls kvar för henne och hans falska kärlek är endast för att få stanna kvar i bostaden som frugans pappa står borgenär för.

Undrar hur diskussionen gick när de valde vem som skulle bli skuldfri av de två, mannen har idag noll skulder och hon en halv miljon.
Citera
2025-06-27, 02:02
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

#RÄDDABARNENNU

Ja, men hon jobbar.ju 30%. Måste vara fett för förhållandet.
Citera
2025-06-27, 05:51
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Lolcow.se funkar inte och STB är försvunnen
Bara jag som börjar misstänka att Rask kidnappat STB för att kunna få visningar igen…?
Citera
2025-06-27, 09:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Är det efter yt tagit sin del?
Jag antar det. För en gångs skull så räknade jag så snällt jag kunde utifrån den informationen som fanns. Skulle det vara så att ut ska ta sin del också så blir det ju värre.
Citera
2025-06-27, 10:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag antar det. För en gångs skull så räknade jag så snällt jag kunde utifrån den informationen som fanns. Skulle det vara så att ut ska ta sin del också så blir det ju värre.
Hans skrattretande lilla lön räcker inte ens till halva hyran. Man undrar hur fan dom klarar sig, deras familjer måste ju bidra med minst 10k i månaden.

Om det där var min svärson skulle jag slitit ut honom ur runkbåset och prylat upp honom honom tills blodet sprutade.

Man undrar ju varför ingen i familjen sätter stopp för nollan, det blir väl Edwards jobb när han tar första fyllan, sen blir han mannen i huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in