2025-03-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har p blivit av med jobbet eller vad är grejen med att han är hemma så ofta?

Vad jag förstått verkar han ha fått gå & det är väl ingen som ifrågasätter det efter allt skit de lagt ut och k*****r på of det är ingen förebild man vill ha i skolan.
Citera
2025-03-21, 17:20
Medlem
Haha knullkarln och mamma Jacky vet inte ens vad pojken gillar att äta… så jäkla länge har han ju inte vart borta. Herregud att han ska behöva komma till den där grottan igen och höra jackys bebis/rökröst…

Själva står dom ju ändå och göra lagad mat till sig själv… grabben ska få halvfabrikat.
Dom köpte säkert färdiga pannkakor också
Citera
2025-03-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Haha knullkarln och mamma Jacky vet inte ens vad pojken gillar att äta… så jäkla länge har han ju inte vart borta. Herregud att han ska behöva komma till den där grottan igen och höra jackys bebis/rökröst…

Själva står dom ju ändå och göra lagad mat till sig själv… grabben ska få halvfabrikat.
Dom köpte säkert färdiga pannkakor också
Jag hoppas/tror inte att han ska dit! Gissar att det bara var ett sätt för J att provocera lite!
Citera
2025-03-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Jag hoppas/tror inte att han ska dit! Gissar att det bara var ett sätt för J att provocera lite!

Jag hoppas verkligen inte det.
Men tog rätten ett interimistisk beslut så är det ju tyvärr fullt möjligt
Citera
2025-03-21, 19:39
Medlem
Citat:
Jag hoppas verkligen inte det.
Men tog rätten ett interimistisk beslut så är det ju tyvärr fullt möjligt
Det lär inte J kunna låta bli att dela med sig av isf!
Citera
2025-03-21, 19:40
Medlem
Min teori är att eftersom Jacky inte får träffa sonen ska hon åka bort så P får vara med sonen själv vilket verkligen är välbehövligt MEN Jacky är Jacky och P är P så det kommer vara så max 1 timme då P tvingat/mutat sonen att Jacky ska få komma ”hem” och karusellen är igång igen.
Citera
2025-03-21, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Min teori är att eftersom Jacky inte får träffa sonen ska hon åka bort så P får vara med sonen själv vilket verkligen är välbehövligt MEN Jacky är Jacky och P är P så det kommer vara så max 1 timme då P tvingat/mutat sonen att Jacky ska få komma ”hem” och karusellen är igång igen.

Låter som ett fullt möjligt scenario. Men håller tummar för att det är fel.
Grabben ska inte va med detta par
Citera
2025-03-21, 20:12
Medlem
Citat:
Låter som ett fullt möjligt scenario. Men håller tummar för att det är fel.
Grabben ska inte va med detta par

Håller helt med men med sin far inte med Jacky the psykopat
Citera
2025-03-22, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Dra iväg från P din äckliga jävla skabbfitta så sonen får umgås med sin far ifred.

Justja hon har inga vänner eller någonstans öht att ta vägen.
Sälj röv i Enskede och få in $

Fast det är ju P som ska va karl för sin hatt. Endast han som bestämmer i sitt hushåll när det gäller sonen.
Citera
2025-03-22, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Fast det är ju P som ska va karl för sin hatt. Endast han som bestämmer i sitt hushåll när det gäller sonen.

Och han vill ha Jacky där för han inte ser vad hon utsätter sonen för och hon går före sonen annars hade han inte varit där han är med sonen eller hur.
Och Jacky ser aldrig sina brister och psykopatiska drag.
Citera
2025-03-22, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Och han vill ha Jacky där för han inte ser vad hon utsätter sonen för och hon går före sonen annars hade han inte varit där han är med sonen eller hur.
Och Jacky ser aldrig sina brister och psykopatiska drag.

Sant! O det är en jävla misär på flera plan i det hemmet. Tragiskt att se.
Citera
2025-03-22, 10:03
Medlem
Just ja.
Kan inte vad rätten har för möjligheter att döma om osv
Men är det möjligt att exet fick igenom att mamma Jacky inte ska närvara ifall nu grabben ska få komma dit?
Eller förhandlade dom fram något och knullkarln faktiskt erbjöd det för att få träffa grabben?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in