2025-03-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Svenska pressen har redan dömt honom!

Oskyldig till bevisat skyldig!

Polisens jobb att hitta honom. Varför ska han springa in till polisen.

Han har ju iochförsig erkänt alla fall utom 1, så uppenbarligen anser han sig själv inte oskyldig.
Citera
2025-03-21, 15:07
Medlem
Såg klippet, pinsam tjockis han är
Gissar på att han grips i helgen.
Citera
2025-03-21, 15:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Synd om honom är det väl knappast. Han vill stå upp emot vad han uppfattar vara en skev lagstiftning.

Stödjer inte sexköp men han följer sin egen moral fullt ut, det kan jag respektera. Likaså kan jag respektera snutarna som jagar honom. Dermot har sin agenda och snuten gör sitt jobb. Allt rätt så långt enligt spelets regler.

Jävligt osmidig reporter dock som agerade som värsta bounty huntern. Hur fan tänkte han där? Han borde gå en kurs i hur man kan vara lite mera diplomatisk som journalist om man vill få folk att snacka.

Men han fick visa upp en flyende Dermot inför allmän beskådan, det var väl plan A och plan B var väl att få ett samtal. Så ovärdig är en stor del av journalistiken i dag. Så ett noll till Dermot i det hänseendet. Han tog sig nog några GT och fish and chips efter det gatloppet. Som humanist unnar jag honom det i så fall.

Run Dermot Run!

Nog för att Expressen förtjänar att hatas till slutet, men journalisten sade ändå hej väldigt snällt innan Dörris började springa
Citera
2025-03-21, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Han har ju iochförsig erkänt alla fall utom 1, så uppenbarligen anser han sig själv inte oskyldig.

Ok! Vilken dum jävel!

Man ska alltid hålla käften. Ha sin advokat närvarande om man ska öppna käften.
Citera
2025-03-21, 15:23
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Synd om honom är det väl knappast. Han vill stå upp emot vad han uppfattar vara en skev lagstiftning.

Stödjer inte sexköp men han följer sin egen moral fullt ut, det kan jag respektera. Likaså kan jag respektera snutarna som jagar honom. Dermot har sin agenda och snuten gör sitt jobb. Allt rätt så långt enligt spelets regler.

Jävligt osmidig reporter dock som agerade som värsta bounty huntern. Hur fan tänkte han där? Han borde gå en kurs i hur man kan vara lite mera diplomatisk som journalist om man vill få folk att snacka.

Men han fick visa upp en flyende Dermot inför allmän beskådan, det var väl plan A och plan B var väl att få ett samtal. Så ovärdig är en stor del av journalistiken i dag. Så ett noll till Dermot i det hänseendet. Han tog sig nog några GT och fish and chips efter det gatloppet. Som humanist unnar jag honom det i så fall.

Run Dermot Run!

Tror du dermot agerar av ideologiska skäl? Jag tror mest han är/var kåt o kunde inte skaffa någon ok tjej så då lät han plånboken flörta och vill nu inte ta ansvaret inför sina handlingar. Knappast en hjälte men kanske lite synd om slusket.
Citera
2025-03-21, 15:23
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Nå, vad tycker ni, är Dermot en hjälte eller antihjälte?
En nolla
Citera
2025-03-21, 15:25
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Svenska pressen har redan dömt honom!

Oskyldig till bevisat skyldig!

Polisens jobb att hitta honom. Varför ska han springa in till polisen.

Han har ju redan erkänt.
Citera
2025-03-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Han har ju redan erkänt.
Jo, fast rent juridisk så är han fortfarande inte dömd och därmed också att anse som oskyldig (tills domslutet vinner laga kraft)
Citera
2025-03-21, 15:32
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Nog för att Expressen förtjänar att hatas till slutet, men journalisten sade ändå hej väldigt snällt innan Dörris började springa

Dermot såg blodtörsten i ögonen på honom. Sedan hade han kameran redo att sikta med också. För att inte tala om mikrofonen, redo att vilja rövknulla Dermot med. Nej, Expressen får skicka någon professional lady på honom i stället. Eller Mauri som någon föreslog, det var bane mig genialt tänkt.
Citera
2025-03-21, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Det är ju det i Sverige. Gillar principiellt inte att en tjock irlänning kommer och kissar på våra bestämmelser även om de är löjliga. Hoppas han snubblar och slår sig när han springer sin skamrunda
Så, du tror allt vad systemet säger? Prostition existerar. Din dumme fan!
Citera
2025-03-21, 15:49
Medlem
DrComforts avatar
När går preskriptionstiden ut? När kan vår rymling löpa fritt?
Citera
2025-03-21, 15:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
När går preskriptionstiden ut? När kan vår rymling löpa fritt?

Ur minnet så kommer jakten pågå till februari nästa år.

Visste inte att "happy endings" är lagligt i England dock. Det gör det ännu mindre sannolikt att brittiska polisen gör något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in